ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο... ευρωβουλευτής Ανδρουλάκης, η «αποκλεισμένη» Ευαγγελίστρια και η ετοιμότητα των δημάρχων. Γράφει ο Σαλονικιός

Μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης δεν λέει ακόμη να το πάρει απόφαση να παραιτηθεί από ευρωβουλευτής

 21/01/2023 08:00

Ο... ευρωβουλευτής Ανδρουλάκης, η «αποκλεισμένη» Ευαγγελίστρια και η ετοιμότητα των δημάρχων. Γράφει ο Σαλονικιός

O Σαλονικιός

Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια την ημερομηνία των εκλογών, ωστόσο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, κάποια στιγμή μέσα στην άνοιξη θα στηθούν οι κάλπες. Δηλαδή, είναι ζήτημα ολίγων πλέον μηνών. 

Υπό αυτή την έννοια μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης δεν λέει ακόμη να το πάρει απόφαση να παραιτηθεί από ευρωβουλευτής. 

Ειλικρινά δυσκολεύομαι να τον αντιληφθώ. Τι του προσφέρει, αλήθεια, η διατήρηση της έδρας του ευρωκοινοβουλίου και δυσκολεύεται να την αποχωριστεί; Απεναντίας, μια παραίτησή του θα έστελνε το μήνυμα ότι είναι αφοσιωμένος αποκλειστικά και μόνον στην εσωτερική πολιτική σκηνή και ότι θα δώσει τον υπέρ πάντων αγώνα ώστε το ΠΑΣΟΚ, αν όχι να εκτιναχτεί, τουλάχιστον να κλειδώσει το διψήφιο ποσοστό του. 

Κανονικά η παραίτησή του έπρεπε να είχε υποβληθεί πριν από έναν και πλέον χρόνο, από την επομένη κιόλας της εκλογής του στην αρχηγία του κόμματος. Όσο το καθυστερεί, τόσο το χειρότερο για τον ίδιο και για το κόμμα του.

Χωρίς απάντηση

Ο δήμος Νεάπολης Συκεών εξέδωσε χθες ανακοίνωση καταγγέλλοντας τον ΟΑΣΘ για το γεγονός ότι ουσιαστικά έχει καταργήσει στην πράξη τη λεωφορειακή γραμμή Νο 16 η οποία εξυπηρετεί την περιοχή της Ευαγγελίστριας. 

Πρόκειται για μια κυκλική διαδρομή στο κέντρο της πόλης η οποία έχει αφετηρία και τέλος στη συγκεκριμένη συνοικία. Δεδομένου, δε, ότι οι δρόμοι της περιοχής είναι στενοί, αλλά και ο πληθυσμός της σχετικά περιορισμένος, στη συγκεκριμένη γραμμή δρομολογούνταν μικρά οκτάμετρα λεωφορεία.

Τα οχήματα αυτά συμπλήρωσαν σχεδόν εικοσαετία και εξ αιτίας και της κακής τους συντήρησης έχουν ουσιαστικά αποσυρθεί, εξ ου και η πλημμελέστατη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού του συνοικισμού της Ευαγγελίστριας.

Σε απάντηση της καταγγελίας του δήμου Νεάπολης Συκεών ο ΟΑΣΘ εξέδωσε ανακοίνωση υπό τον τίτλο “Αναζητείται λύση για την εξυπηρέτηση της Ευαγγελίστριας”. Μόνον που, διαβάζοντας κανείς το περιεχόμενό της διαπιστώνει ότι, στην πραγματικότητα, καμία λύση δεν αναζητείται. 

Συγκεκριμένα, αναφέρεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού ότι “ο ΟΑΣΘ προχώρησε σε διαγωνισμό για την προμήθεια τέτοιου τύπου λεωφορείων, ο οποίος δυστυχώς απέβη άκαρπος, ωστόσο θα επαναληφθεί”. 

Δεν ξέρω σε ποιον διαγωνισμό αναφέρεται η ανακοίνωση, αλλά, τέτοιος διαγωνισμός από τον ΟΑΣΘ αποκλείεται να βγήκε στον αέρα τα τεσσεράμισι τελευταία χρόνια καθώς, από τον Ιούλιο του 2017 ο Οργανισμός τελεί υπό εκκαθάριση, συνεπώς, δεν μπορεί να κάνει κανέναν τέτοιο διαγωνισμό. Πολύ περισσότερο, δε, να τον επαναλάβει, όπως δεσμεύεται μέσω της ανακοίνωσης.

Θα μπορούσε κάλλιστα, ωστόσο, να έχει φροντίσει ώστε τέσσερα από τα 260 λεωφορεία τα οποία έχει μισθώσει τα τελευταία χρόνια ο ΟΑΣΘ, να ήταν mini bus, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν την περιοχή της Ευαγγελίστριας. Όπως συνέβη άλλωστε με την περίπτωση της Άνω Πόλης, αλλά και με τα οχήματα εξυπηρέτησης των ΑμΕΑ. 

Συνεπώς, λύσεις υπήρχαν και παραμένουν στο τραπέζι, αρκεί κάποιος να τις τρέξει.

Θα φανεί στο χειροκρότημα

Διαβάζω καθημερινά σχεδόν, ανακοινώσεις από διάφορους δήμους οι οποίοι διαφημίζουν την ετοιμότητά τους για την αντιμετώπιση των συνεπειών μιας ενδεχόμενης κακοκαιρίας και ειδικότερα, μιας δυνατής χιονόπτωσης. 

Υποσχέσεις, μεγάλα λόγια, μαζί και φωτογραφίες από τόνους αλάτι και σταθμευμένα μηχανήματα αποχιονισμού, έτοιμα να ριχτούν στη μάχη. Αγαπητοί δήμαρχοι, συγκρατηθείτε! Η ύπαρξη ετοιμότητας ή όχι, θα αποδειχθεί στην πράξη όταν θα 'ρθει εκείνη η ώρα. 

Από το αποτέλεσμα θα κριθείτε, όχι από τα μεγάλα λόγια και τις φωτογραφίες.

Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια την ημερομηνία των εκλογών, ωστόσο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, κάποια στιγμή μέσα στην άνοιξη θα στηθούν οι κάλπες. Δηλαδή, είναι ζήτημα ολίγων πλέον μηνών. 

Υπό αυτή την έννοια μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι ο Νίκος Ανδρουλάκης δεν λέει ακόμη να το πάρει απόφαση να παραιτηθεί από ευρωβουλευτής. 

Ειλικρινά δυσκολεύομαι να τον αντιληφθώ. Τι του προσφέρει, αλήθεια, η διατήρηση της έδρας του ευρωκοινοβουλίου και δυσκολεύεται να την αποχωριστεί; Απεναντίας, μια παραίτησή του θα έστελνε το μήνυμα ότι είναι αφοσιωμένος αποκλειστικά και μόνον στην εσωτερική πολιτική σκηνή και ότι θα δώσει τον υπέρ πάντων αγώνα ώστε το ΠΑΣΟΚ, αν όχι να εκτιναχτεί, τουλάχιστον να κλειδώσει το διψήφιο ποσοστό του. 

Κανονικά η παραίτησή του έπρεπε να είχε υποβληθεί πριν από έναν και πλέον χρόνο, από την επομένη κιόλας της εκλογής του στην αρχηγία του κόμματος. Όσο το καθυστερεί, τόσο το χειρότερο για τον ίδιο και για το κόμμα του.

Χωρίς απάντηση

Ο δήμος Νεάπολης Συκεών εξέδωσε χθες ανακοίνωση καταγγέλλοντας τον ΟΑΣΘ για το γεγονός ότι ουσιαστικά έχει καταργήσει στην πράξη τη λεωφορειακή γραμμή Νο 16 η οποία εξυπηρετεί την περιοχή της Ευαγγελίστριας. 

Πρόκειται για μια κυκλική διαδρομή στο κέντρο της πόλης η οποία έχει αφετηρία και τέλος στη συγκεκριμένη συνοικία. Δεδομένου, δε, ότι οι δρόμοι της περιοχής είναι στενοί, αλλά και ο πληθυσμός της σχετικά περιορισμένος, στη συγκεκριμένη γραμμή δρομολογούνταν μικρά οκτάμετρα λεωφορεία.

Τα οχήματα αυτά συμπλήρωσαν σχεδόν εικοσαετία και εξ αιτίας και της κακής τους συντήρησης έχουν ουσιαστικά αποσυρθεί, εξ ου και η πλημμελέστατη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού του συνοικισμού της Ευαγγελίστριας.

Σε απάντηση της καταγγελίας του δήμου Νεάπολης Συκεών ο ΟΑΣΘ εξέδωσε ανακοίνωση υπό τον τίτλο “Αναζητείται λύση για την εξυπηρέτηση της Ευαγγελίστριας”. Μόνον που, διαβάζοντας κανείς το περιεχόμενό της διαπιστώνει ότι, στην πραγματικότητα, καμία λύση δεν αναζητείται. 

Συγκεκριμένα, αναφέρεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού ότι “ο ΟΑΣΘ προχώρησε σε διαγωνισμό για την προμήθεια τέτοιου τύπου λεωφορείων, ο οποίος δυστυχώς απέβη άκαρπος, ωστόσο θα επαναληφθεί”. 

Δεν ξέρω σε ποιον διαγωνισμό αναφέρεται η ανακοίνωση, αλλά, τέτοιος διαγωνισμός από τον ΟΑΣΘ αποκλείεται να βγήκε στον αέρα τα τεσσεράμισι τελευταία χρόνια καθώς, από τον Ιούλιο του 2017 ο Οργανισμός τελεί υπό εκκαθάριση, συνεπώς, δεν μπορεί να κάνει κανέναν τέτοιο διαγωνισμό. Πολύ περισσότερο, δε, να τον επαναλάβει, όπως δεσμεύεται μέσω της ανακοίνωσης.

Θα μπορούσε κάλλιστα, ωστόσο, να έχει φροντίσει ώστε τέσσερα από τα 260 λεωφορεία τα οποία έχει μισθώσει τα τελευταία χρόνια ο ΟΑΣΘ, να ήταν mini bus, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούν την περιοχή της Ευαγγελίστριας. Όπως συνέβη άλλωστε με την περίπτωση της Άνω Πόλης, αλλά και με τα οχήματα εξυπηρέτησης των ΑμΕΑ. 

Συνεπώς, λύσεις υπήρχαν και παραμένουν στο τραπέζι, αρκεί κάποιος να τις τρέξει.

Θα φανεί στο χειροκρότημα

Διαβάζω καθημερινά σχεδόν, ανακοινώσεις από διάφορους δήμους οι οποίοι διαφημίζουν την ετοιμότητά τους για την αντιμετώπιση των συνεπειών μιας ενδεχόμενης κακοκαιρίας και ειδικότερα, μιας δυνατής χιονόπτωσης. 

Υποσχέσεις, μεγάλα λόγια, μαζί και φωτογραφίες από τόνους αλάτι και σταθμευμένα μηχανήματα αποχιονισμού, έτοιμα να ριχτούν στη μάχη. Αγαπητοί δήμαρχοι, συγκρατηθείτε! Η ύπαρξη ετοιμότητας ή όχι, θα αποδειχθεί στην πράξη όταν θα 'ρθει εκείνη η ώρα. 

Από το αποτέλεσμα θα κριθείτε, όχι από τα μεγάλα λόγια και τις φωτογραφίες.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία