ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο καφές μπαίνει στη ζωή... των Κινέζων

Οι πωλήσεις καφέ καταγράφουν ρεκόρ

 13/09/2023 10:30

Ο καφές μπαίνει στη ζωή... των Κινέζων

“Η βιομηχανία του καφέ στην Κίνα αναπτύχθηκε ταχύτατα κατά τις τελευταίες δεκαετίες, ενώ διαθέτει ακόμη μία ουσιαστική δυναμική ανάπτυξης”, δήλωσε ο 46χρονος Τζι Ζονγκούα, που είναι λάτρης του καφέ από την επαρχία Τζιλίν που βρίσκεται στα βορειοανατολικά της Κίνας.

Ο Τζι πιστεύει ότι ο καφές, ο οποίος σε άλλες εποχές θεωρούνταν πολυτέλεια, έχει σήμερα εξελιχθεί σε ένα καθημερινό ποιοτικό ρόφημα, με διαφορετική γκάμα γεύσεων, αντανακλώντας τις αλλαγές που έγιναν στην Κίνα κατά τις τελευταίες δεκαετίες.

Την προηγούμενη εβδομάδα η κινεζική εμπορική μάρκα καφέ Luckin προώθησε στην αγορά έναν καφέ λάτε με “άρωμα σάλτσας” εμπλουτισμένο με αλκοόλ, το οποίο σύμφωνα με την εταιρία παράγεται στην μερικώς κρατική επιχείρηση παραγωγής οινοπνευματωδών ποτών πολυτελείας Kweichow Moutai.

Σύμφωνα με τη Luckin, 5,42 εκατομμύρια φλιτζάνια του αναφερόμενου καφέ πωλήθηκαν κατά την πρώτη ημέρα της εμπορικής προώθησής του, με τις συνολικές πωλήσεις του νέου προϊόντος να ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια γιουάν (12,73 εκατομμύρια ευρώ) καταγράφοντας ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων για την αναφερόμενη αλυσίδα καφέ στην κινεζική αγορά.

“Η βιομηχανία του καφέ στην Κίνα αναπτύχθηκε ταχύτατα κατά τις τελευταίες δεκαετίες, ενώ διαθέτει ακόμη μία ουσιαστική δυναμική ανάπτυξης”, δήλωσε ο 46χρονος Τζι Ζονγκούα, που είναι λάτρης του καφέ από την επαρχία Τζιλίν που βρίσκεται στα βορειοανατολικά της Κίνας.

Ο Τζι πιστεύει ότι ο καφές, ο οποίος σε άλλες εποχές θεωρούνταν πολυτέλεια, έχει σήμερα εξελιχθεί σε ένα καθημερινό ποιοτικό ρόφημα, με διαφορετική γκάμα γεύσεων, αντανακλώντας τις αλλαγές που έγιναν στην Κίνα κατά τις τελευταίες δεκαετίες.

Την προηγούμενη εβδομάδα η κινεζική εμπορική μάρκα καφέ Luckin προώθησε στην αγορά έναν καφέ λάτε με “άρωμα σάλτσας” εμπλουτισμένο με αλκοόλ, το οποίο σύμφωνα με την εταιρία παράγεται στην μερικώς κρατική επιχείρηση παραγωγής οινοπνευματωδών ποτών πολυτελείας Kweichow Moutai.

Σύμφωνα με τη Luckin, 5,42 εκατομμύρια φλιτζάνια του αναφερόμενου καφέ πωλήθηκαν κατά την πρώτη ημέρα της εμπορικής προώθησής του, με τις συνολικές πωλήσεις του νέου προϊόντος να ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια γιουάν (12,73 εκατομμύρια ευρώ) καταγράφοντας ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων για την αναφερόμενη αλυσίδα καφέ στην κινεζική αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία