ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο οδικός χάρτης των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης- Πότε ο ΟΑΣΘ θα παραλάβει τα νέα λεωφορεία

Ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας μιλά στο makthes.gr και αναφέρεται στις ημερομηνίες και τους επόμενους καθοριστικούς μήνες

 08/09/2020 14:21

Ο οδικός χάρτης των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης- Πότε ο ΟΑΣΘ θα παραλάβει τα νέα λεωφορεία

Βαγγέλης Στολάκης

Το χρονοδιάγραμμα παραλαβής νέων οχημάτων και ένταξής τους στον στόλο του ΟΑΣΘ παρουσιάζει στο makthes.gr ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας. Όπως ο ίδιος εκτιμά μέσα στις επόμενες δέκα ημέρες, αν όλα πάνε καλά, και το Ελεγκτικό Συνέδριο «ανάψει το πράσινο φως» ώστε να καταρτιστεί η σύμβαση, θα μπορέσουν να βγουν σταδιακά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης τα 180 λεωφορεία που θα αποκτήσει ο ΟΑΣΘ μέσω leasing.

Όπως λέει ο κ. Σκόδρας στο makthes.gr την ερχόμενη Παρασκευή αναμένεται να έρθουν στην πόλη επιπλέον δέκα λεωφορεία από την Λειψία, αστικά που αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης από τον αδελφοποιημένο σε αυτόν δήμο, τα οποία σύντομα θα είναι διαθέσιμα στο επιβατικό κοινό.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου ο στόλος θα ενισχυθεί με επιπλέον 100-130 αστικά, ενώ στις αρχές Νοεμβρίου θα προστεθούν άλλα εκατό. Αυτά θα προστεθούν στα ήδη 230 αστικά που διαθέτει ο ΟΑΣΘ.

Τα λεωφορεία που έρχονται θα εξοπλίζονται με μηχανήματα και με το σύστημα τηλεματικής, που άλλωστε αποτελεί υποχρέωση του αναδόχου. Στόχος είναι, όπως επαναλαμβάνει μέχρι το τέλος του 2020 να κυκλοφορούν στους δρόμους συνολικά 550 αστικά.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες οι ανάγκες που δημιουργούνται για την ενίσχυση τόσο των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, όσο και στην Αθήνα δημιουργούν συνθήκες sold out στην αγορά των μεταχειρισμένων λεωφορείων. Υπολογίζεται πως μέσα σε διάστημα μόλις έξι μηνών περισσότερα από 1000 λεωφορεία θα αξιοποιηθούν για την ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΘ, με τους ανθρώπους της αγοράς να προβληματίζονται πως η μεγάλη αυτή ζήτηση θα ανεβάσει τις τιμές των μεταχειρισμένων οχημάτων . Υπενθυμίζεται πως το υπουργείο αναμένεται να προμηθευτεί 300 υπερσύγχρονα λεωφορεία για την Αθήνα με leasing ενώ σε αυτά θα προστεθούν ακόμα 203 αστικά σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Αττικής. Ο ΟΑΣΘ ενίσχυσε επίσης το στόλο του με 150 μεταχειρισμένα λεωφορεία μέσω της σύμβασής του με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ενώ θα προμηθευτεί 180 λεωφορεία μέσω leasing και περίπου άλλα 270 με νέο διαγωνισμό, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του 2021.

Το χρονοδιάγραμμα παραλαβής νέων οχημάτων και ένταξής τους στον στόλο του ΟΑΣΘ παρουσιάζει στο makthes.gr ο πρόεδρος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας. Όπως ο ίδιος εκτιμά μέσα στις επόμενες δέκα ημέρες, αν όλα πάνε καλά, και το Ελεγκτικό Συνέδριο «ανάψει το πράσινο φως» ώστε να καταρτιστεί η σύμβαση, θα μπορέσουν να βγουν σταδιακά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης τα 180 λεωφορεία που θα αποκτήσει ο ΟΑΣΘ μέσω leasing.

Όπως λέει ο κ. Σκόδρας στο makthes.gr την ερχόμενη Παρασκευή αναμένεται να έρθουν στην πόλη επιπλέον δέκα λεωφορεία από την Λειψία, αστικά που αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης από τον αδελφοποιημένο σε αυτόν δήμο, τα οποία σύντομα θα είναι διαθέσιμα στο επιβατικό κοινό.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου ο στόλος θα ενισχυθεί με επιπλέον 100-130 αστικά, ενώ στις αρχές Νοεμβρίου θα προστεθούν άλλα εκατό. Αυτά θα προστεθούν στα ήδη 230 αστικά που διαθέτει ο ΟΑΣΘ.

Τα λεωφορεία που έρχονται θα εξοπλίζονται με μηχανήματα και με το σύστημα τηλεματικής, που άλλωστε αποτελεί υποχρέωση του αναδόχου. Στόχος είναι, όπως επαναλαμβάνει μέχρι το τέλος του 2020 να κυκλοφορούν στους δρόμους συνολικά 550 αστικά.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες οι ανάγκες που δημιουργούνται για την ενίσχυση τόσο των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, όσο και στην Αθήνα δημιουργούν συνθήκες sold out στην αγορά των μεταχειρισμένων λεωφορείων. Υπολογίζεται πως μέσα σε διάστημα μόλις έξι μηνών περισσότερα από 1000 λεωφορεία θα αξιοποιηθούν για την ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΘ, με τους ανθρώπους της αγοράς να προβληματίζονται πως η μεγάλη αυτή ζήτηση θα ανεβάσει τις τιμές των μεταχειρισμένων οχημάτων . Υπενθυμίζεται πως το υπουργείο αναμένεται να προμηθευτεί 300 υπερσύγχρονα λεωφορεία για την Αθήνα με leasing ενώ σε αυτά θα προστεθούν ακόμα 203 αστικά σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Αττικής. Ο ΟΑΣΘ ενίσχυσε επίσης το στόλο του με 150 μεταχειρισμένα λεωφορεία μέσω της σύμβασής του με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ενώ θα προμηθευτεί 180 λεωφορεία μέσω leasing και περίπου άλλα 270 με νέο διαγωνισμό, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του 2021.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία