ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Αποδίδουν τα μέτρα για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής - Αύξηση μέχρι και 80% στην πώληση εισιτηρίων

Τι δείχνουν τα στοιχεία της Διεύθυνσης Διασφάλισης Εσόδων ΟΑΣΘ

 17/10/2024 13:40

ΟΑΣΘ: Αποδίδουν τα μέτρα για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής - Αύξηση μέχρι και 80% στην πώληση εισιτηρίων

Σημαντικότατη αύξηση καταγράφεται στις πωλήσεις προτυπωμένων εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΘ τον φετινό Οκτώβριο, σε ποσοστά που φθάνουν στο 80% και στο 40% αντίστοιχα!

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Διασφάλισης Εσόδων ΟΑΣΘ, φέτος, το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου, στα σημεία λιανικής πώλησης των εισιτηρίων (δηλαδή στα περίπου 750 περίπτερα και ψιλικατζίδικα της Θεσσαλονίκης), πουλήθηκαν 674.500 προτυπωμένα εισιτήρια, όταν πέρσι, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα είχαν πουληθεί μόλις 376.300. Η αύξηση αγγίζει το 80%. Σημειωτέον ότι στον αριθμό αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται τα εισιτήρια που πωλούνται από τα 16 εκδοτήρια του ΟΑΣΘ.

Αντίστοιχα, μεγάλη άνοδος παρουσιάζεται και στις πωλήσεις καρτών απεριορίστων διαδρομών, καθώς φέτος για τον μήνα Οκτώβριο πουλήθηκαν περισσότερες από 30.000 κάρτες, όταν πέρσι, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, είχαν πουληθεί περί τις 21.800 κάρτες.

«Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, με σειρά μέτρων που λαμβάνει, στέλνει στους πολίτες ηχηρό μήνυμα για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Οι επιβάτες λαμβάνουν το μήνυμα και ήδη τα μέτρα αποδίδουν, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία των πωλήσεων», δηλώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης.

Ο ίδιος σημειώνει ότι το σχέδιο του Οργανισμού για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής συνεχίζεται και στο πλαίσιο αυτό το πιλοτικό μέτρο επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα θα επεκταθεί σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. «Ταυτόχρονα», όπως εξηγεί ο κ. Ταγγίρης, «οι έλεγχοι κομίστρου θα ενταθούν. Τονίζω, όμως, ότι στόχος μας δεν είναι η επιβολή προστίμων, αλλά η αύξηση χρήσης εισιτηρίων».

Καταλήγοντας, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, σημειώνει ότι «το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης αντιλαμβάνεται την προσπάθεια του Οργανισμού για τη βελτίωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών και ανταποκρίνεται θετικά. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, ώστε οι Θεσσαλονικείς να έχουν τις αστικές συγκοινωνίες που δικαιούνται».

Σημαντικότατη αύξηση καταγράφεται στις πωλήσεις προτυπωμένων εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΘ τον φετινό Οκτώβριο, σε ποσοστά που φθάνουν στο 80% και στο 40% αντίστοιχα!

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Διασφάλισης Εσόδων ΟΑΣΘ, φέτος, το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου, στα σημεία λιανικής πώλησης των εισιτηρίων (δηλαδή στα περίπου 750 περίπτερα και ψιλικατζίδικα της Θεσσαλονίκης), πουλήθηκαν 674.500 προτυπωμένα εισιτήρια, όταν πέρσι, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα είχαν πουληθεί μόλις 376.300. Η αύξηση αγγίζει το 80%. Σημειωτέον ότι στον αριθμό αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται τα εισιτήρια που πωλούνται από τα 16 εκδοτήρια του ΟΑΣΘ.

Αντίστοιχα, μεγάλη άνοδος παρουσιάζεται και στις πωλήσεις καρτών απεριορίστων διαδρομών, καθώς φέτος για τον μήνα Οκτώβριο πουλήθηκαν περισσότερες από 30.000 κάρτες, όταν πέρσι, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα, είχαν πουληθεί περί τις 21.800 κάρτες.

«Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, με σειρά μέτρων που λαμβάνει, στέλνει στους πολίτες ηχηρό μήνυμα για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Οι επιβάτες λαμβάνουν το μήνυμα και ήδη τα μέτρα αποδίδουν, όπως φαίνεται και από τα στοιχεία των πωλήσεων», δηλώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης.

Ο ίδιος σημειώνει ότι το σχέδιο του Οργανισμού για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής συνεχίζεται και στο πλαίσιο αυτό το πιλοτικό μέτρο επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα θα επεκταθεί σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. «Ταυτόχρονα», όπως εξηγεί ο κ. Ταγγίρης, «οι έλεγχοι κομίστρου θα ενταθούν. Τονίζω, όμως, ότι στόχος μας δεν είναι η επιβολή προστίμων, αλλά η αύξηση χρήσης εισιτηρίων».

Καταλήγοντας, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, σημειώνει ότι «το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης αντιλαμβάνεται την προσπάθεια του Οργανισμού για τη βελτίωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών και ανταποκρίνεται θετικά. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, ώστε οι Θεσσαλονικείς να έχουν τις αστικές συγκοινωνίες που δικαιούνται».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία