ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Σε ακόμα 13 γραμμές ξεκινάει η επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα

Μαζί με τις 10 γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο από τον Σεπτέμβριο, η επιβίβαση αποκλειστικά από την πόρτα του οδηγού θα γίνεται στις 23, από τις συνολικά 40 λεωφορειακές γραμμές

 31/10/2024 13:55

ΟΑΣΘ: Σε ακόμα 13 γραμμές ξεκινάει η επιβίβαση μόνο από την μπροστινή πόρτα
Σε επιπλέον 13 γραμμές του ΟΑΣΘ επεκτείνεται από την προσεχή Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, το μέτρο της επιβίβασης αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα. Έτσι, μαζί με τις 10 γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο από τον Σεπτέμβριο, η επιβίβαση αποκλειστικά από την πόρτα του οδηγού θα γίνεται στις 23, από τις συνολικά 40 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Το μέτρο επεκτείνεται στις εξής γραμμές:
  • Γραμμή 11, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία – Ν. Σ. Σταθμός
  • Γραμμή 15, που εκτελεί το δρομολόγιο Σαράντα Εκκλησιές – Ιστορικό Κέντρο
  • Γραμμή 16, που εκτελεί το δρομολόγιο Ευαγγελίστρια – Ιστορικό Κέντρο
  • Γραμμή 17, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός
  • Γραμμή 18, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό
  • Γραμμή 19, που εκτελεί το δρομολόγιο Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός
  • Γραμμή 20, που εκτελεί το δρομολόγιο Μενεμένη – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 23, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές
  • Γραμμή 25, που εκτελεί το δρομολόγιο Νεάπολη – Βενιζέλου
  • Γραμμή 29, που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 33, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Παντελεήμων – Βενιζέλου
  • Γραμμή 39, που εκτελεί το δρομολόγιο Κηφισιά – Δικαστήρια 

Υπενθυμίζεται ότι οι δέκα γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο είναι:

  • Γραμμή 4, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά - Χαριλάου
  • Γραμμή 7, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Ιωάννης - Πανεπιστήμιο
  • Γραμμή 11Τ, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία - Χαριλάου
  • Γραμμή 24, που εκτελεί το δρομολόγιο Πλατεία Ελευθερίας - Χίλια Δένδρα
  • Γραμμή 26, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας
  • Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης - Παπαγεωργίου - Πανεπιστήμιο
  • Γραμμή 30, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία - Αποθήκη
  • Γραμμή 35, που εκτελεί το δρομολόγιο Μετέωρα - Βενιζέλου
  • Γραμμή 37, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι
  • Γραμμή 38, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους

Πετυχημένο μέτρο 

Το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, που άρχισε να ισχύει πιλοτικά από τις 23 Σεπτεμβρίου, στόχευε στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Αξιολογήθηκε θετικά, καθώς καταγράφηκε θεαματική άνοδος στη χρήση εισιτηρίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι από την 1η Οκτωβρίου έως και τις 18 του μηνός, σημειώθηκε, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα αύξηση στις εισπράξεις 67,19% στα προτυπωμένα εισιτήρια και 37,44% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, ενώ στις δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ όπου εφαρμόζεται ήδη η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα, αυξήθηκαν οι επικυρώσεις προτυπωμένων εισιτηρίων κατά 35,75%.

Περαιτέρω επέκταση 

«Η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού θα επεκταθεί, μέχρι το τέλος του έτους, σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων το οποίο έχει εκπονήσει ο Οργανισμός για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής και έχει εγκριθεί από τον ΟΣΕΘ», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης. Ο ίδιος υπενθυμίζει ότι «οι αστικές συγκοινωνίες αποτελούν ένα δημόσιο αγαθό και το κυρίως έσοδό τους είναι το εισιτήριο. Επομένως, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες, πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν εισιτήριο».

Σε επιπλέον 13 γραμμές του ΟΑΣΘ επεκτείνεται από την προσεχή Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, το μέτρο της επιβίβασης αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα. Έτσι, μαζί με τις 10 γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο από τον Σεπτέμβριο, η επιβίβαση αποκλειστικά από την πόρτα του οδηγού θα γίνεται στις 23, από τις συνολικά 40 λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Το μέτρο επεκτείνεται στις εξής γραμμές:
  • Γραμμή 11, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία – Ν. Σ. Σταθμός
  • Γραμμή 15, που εκτελεί το δρομολόγιο Σαράντα Εκκλησιές – Ιστορικό Κέντρο
  • Γραμμή 16, που εκτελεί το δρομολόγιο Ευαγγελίστρια – Ιστορικό Κέντρο
  • Γραμμή 17, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός
  • Γραμμή 18, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιοι Ανάργυροι – Κορδελιό
  • Γραμμή 19, που εκτελεί το δρομολόγιο Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός
  • Γραμμή 20, που εκτελεί το δρομολόγιο Μενεμένη – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 23, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές
  • Γραμμή 25, που εκτελεί το δρομολόγιο Νεάπολη – Βενιζέλου
  • Γραμμή 29, που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη – Αριστοτέλους
  • Γραμμή 33, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Παντελεήμων – Βενιζέλου
  • Γραμμή 39, που εκτελεί το δρομολόγιο Κηφισιά – Δικαστήρια 

Υπενθυμίζεται ότι οι δέκα γραμμές στις οποίες ισχύει ήδη το μέτρο είναι:

  • Γραμμή 4, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά - Χαριλάου
  • Γραμμή 7, που εκτελεί το δρομολόγιο Άγιος Ιωάννης - Πανεπιστήμιο
  • Γραμμή 11Τ, που εκτελεί το δρομολόγιο Πυλαία - Χαριλάου
  • Γραμμή 24, που εκτελεί το δρομολόγιο Πλατεία Ελευθερίας - Χίλια Δένδρα
  • Γραμμή 26, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας
  • Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης - Παπαγεωργίου - Πανεπιστήμιο
  • Γραμμή 30, που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία - Αποθήκη
  • Γραμμή 35, που εκτελεί το δρομολόγιο Μετέωρα - Βενιζέλου
  • Γραμμή 37, που εκτελεί το δρομολόγιο Ν.Σ. Σταθμός – Κρυονέρι
  • Γραμμή 38, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους

Πετυχημένο μέτρο 

Το μέτρο της επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα, που άρχισε να ισχύει πιλοτικά από τις 23 Σεπτεμβρίου, στόχευε στη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής. Αξιολογήθηκε θετικά, καθώς καταγράφηκε θεαματική άνοδος στη χρήση εισιτηρίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι από την 1η Οκτωβρίου έως και τις 18 του μηνός, σημειώθηκε, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα αύξηση στις εισπράξεις 67,19% στα προτυπωμένα εισιτήρια και 37,44% στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, ενώ στις δέκα λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ όπου εφαρμόζεται ήδη η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα, αυξήθηκαν οι επικυρώσεις προτυπωμένων εισιτηρίων κατά 35,75%.

Περαιτέρω επέκταση 

«Η επιβίβαση από την πόρτα του οδηγού θα επεκταθεί, μέχρι το τέλος του έτους, σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ. Υπάγεται σε ένα πλέγμα μέτρων το οποίο έχει εκπονήσει ο Οργανισμός για τον περιορισμό της εισιτηριοδιαφυγής και έχει εγκριθεί από τον ΟΣΕΘ», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης. Ο ίδιος υπενθυμίζει ότι «οι αστικές συγκοινωνίες αποτελούν ένα δημόσιο αγαθό και το κυρίως έσοδό τους είναι το εισιτήριο. Επομένως, για να μπορούμε να απολαμβάνουμε ποιοτικές αστικές συγκοινωνίες, πρέπει οι επιβάτες να πληρώνουν εισιτήριο».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία