ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι Έλληνες καταναλωτές «σφίγγουν το ζωνάρι» και κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις

Το 60% των Ελλήνων σήμερα κάνουν περικοπές επειδή δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ το 40% κάνουν οικονομία προληπτικά, επειδή φοβούνται ότι «τα χειρότερα έρχονται», σύμφωνα με έρευνα της Focus Bari

 20/10/2022 11:01

Οι Έλληνες καταναλωτές «σφίγγουν το ζωνάρι» και κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις
Φωτ. αρχείου

Ολοένα και περισσότερους περιορισμούς βάζουν οι Έλληνες καταναλωτές στην καθημερινότητά τους, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν την ενεργειακή κρίση. 

Στις 19-26 Σεπτεμβρίου η Focus Bari | YouGov επανέλαβε μετά από αίτημα πελατών της την πανελλήνια έρευνα που πραγματοποίησε τον Απρίλιο του 2022 σχετικά με την ακρίβεια. Η τωρινή μέτρηση αποκαλύπτει συγκλονιστικά αποτελέσματα:

  • Η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων θεωρεί ότι εκτός από τις τιμές καυσίμων, πετρελαίου και ειδών σουπερμάρκετ, έχουν ανέβει οι τιμές σχεδόν όλων των προϊόντων και υπηρεσιών
  • Σαν αποτέλεσμα, σήμερα το 97%--ουσιαστικά όλοι--οι Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μια περικοπή εξόδων και γενικότερα οικονομία
  • Επιλέγουν οικονομικότερους τρόπους διασκέδασης, λιγότερα ταξίδια και διακοπές και μείωση κατανάλωσης σε αγορές και υπηρεσίες
  • Αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις, εξετάζουν πολλές και διαφορετικές εναλλακτικές προτού προβούν σε κάποια αγορά και αγοράζουν τα απολύτως απαραίτητα, έχοντας επαναπροσδιορίσει τις ανάγκες τους
  • Το 60% των Ελλήνων σήμερα κάνουν περικοπές επειδή δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ το 40% κάνουν οικονομία προληπτικά, επειδή φοβούνται ότι «τα χειρότερα έρχονται»!

Ολοένα και περισσότερους περιορισμούς βάζουν οι Έλληνες καταναλωτές στην καθημερινότητά τους, στην προσπάθειά τους να αντιμετωπίσουν την ενεργειακή κρίση. 

Στις 19-26 Σεπτεμβρίου η Focus Bari | YouGov επανέλαβε μετά από αίτημα πελατών της την πανελλήνια έρευνα που πραγματοποίησε τον Απρίλιο του 2022 σχετικά με την ακρίβεια. Η τωρινή μέτρηση αποκαλύπτει συγκλονιστικά αποτελέσματα:

  • Η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων θεωρεί ότι εκτός από τις τιμές καυσίμων, πετρελαίου και ειδών σουπερμάρκετ, έχουν ανέβει οι τιμές σχεδόν όλων των προϊόντων και υπηρεσιών
  • Σαν αποτέλεσμα, σήμερα το 97%--ουσιαστικά όλοι--οι Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μια περικοπή εξόδων και γενικότερα οικονομία
  • Επιλέγουν οικονομικότερους τρόπους διασκέδασης, λιγότερα ταξίδια και διακοπές και μείωση κατανάλωσης σε αγορές και υπηρεσίες
  • Αναζητούν προσφορές και εκπτώσεις, εξετάζουν πολλές και διαφορετικές εναλλακτικές προτού προβούν σε κάποια αγορά και αγοράζουν τα απολύτως απαραίτητα, έχοντας επαναπροσδιορίσει τις ανάγκες τους
  • Το 60% των Ελλήνων σήμερα κάνουν περικοπές επειδή δεν επαρκεί το εισόδημά τους, ενώ το 40% κάνουν οικονομία προληπτικά, επειδή φοβούνται ότι «τα χειρότερα έρχονται»!

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία