ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Οι Έλληνες παραγωγοί πιο κοντά στη γερμανική αγορά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Euroshoring

Τι τονίστηκε κατά τη διαδικτυακή ημερίδα που συνδιοργάνωσαν το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο

 13/05/2021 17:37

Οι Έλληνες παραγωγοί πιο κοντά στη γερμανική αγορά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Euroshoring
Φωτ. αρχείου

Σε 25 ανέρχονται οι ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις που έχουν εγγραφεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Euroshoring που δημιούργησε εν μέσω κορονοϊού το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, ανταποκρινόμενο στη γενικότερη τάση του επιχειρείν περί αναζήτησης εναλλακτικών και αξιόπιστων λύσεων στην παραγωγή και διακίνηση αγαθών.

Όπως τονίστηκε στη διάρκεια σημερινής διαδικτυακής ημερίδας που συνδιοργάνωσαν το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, η απόφαση δημιουργίας του Euroshoring βασίστηκε στη διαπιστωμένη πρόθεση πολλών βιομηχανικών ομίλων να μειώσουν την εξάρτησή τους κυρίως από την ασιατική αγορά, μετατοπίζοντας την παραγωγική διαδικασία σε γεωγραφικά εγγύτερες χώρες (Nearshoring), με στόχο να στραφούν σε έναν βιώσιμο ανασχεδιασμό της εφοδιαστικής αλυσίδας με ευρωπαϊκούς παράγοντες.

Το 47% των γερμανικών εταιρειών με διεθνή δράση, αναζητά σύμφωνα με έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK), νέους ή επιπλέον προμηθευτές για την παραγωγή των προϊόντων του, καθότι αντιμετωπίζει προβλήματα εφοδιασμού, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η ανάγκη ενός διαφοροποιημένου προσανατολισμού για την εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτό τόνισε ο αντιπρόεδρος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Στέφανος Τζιρίτης, υπογραμμίζοντας ότι η ψηφιακή πλατφόρμα Euroshoring «μπορεί να βοηθήσει την επίτευξη του στόχου τους τόσο τις ελληνικές, όσο και τις γερμανικές επιχειρήσεις».

Στα σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα Euroshoring στις ελληνικές επιχειρήσεις, φέροντάς τις εγγύτερα με αυτές της Γερμανίας, αναφέρθηκε από την πλευρά του ο 'Α αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ, Μανώλης Βλαχογιάννης, εκφράζοντας την ελπίδα του να διευρυνθεί.

Ο Διευθυντής παραρτήματος Βορείου Ελλάδος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Γιώργος Θεοδωράκης, αναφέρθηκε στο σχεδιασμό και τη δομή της πλατφόρμας Euroshoring, δίνοντας έμφαση στις δυνατότητες τις οποίες προσφέρει και, κυρίως, στο πώς μέσα από ένα σύγχρονο - ψηφιακό περιβάλλον Έλληνες και Γερμανοί παραγωγοί μπορούν να δώσουν τα «διαπιστευτήριά» τους, με την προοπτική σύναψης διμερών συνεργασιών.

Αναφερόμενος στην έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Γερμανίας, στην οποία συμμετείχαν 2.500 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο, τόνισε ότι από τις απαντήσεις της προκύπτει ότι το 40% αντιμετωπίζει προβλήματα με τις εφοδιαστικές αλυσίδες και τις μεταφορές, το 68% σχεδιάζει να αλλάξει τις διαδικασίες εφοδιασμού, το 41% προτίθεται να αυξήσει τις αποθήκες του, το 22% να κατανέμει τους προμηθευτές του σε διάφορες χώρες για να πετύχει έτσι διαμοιρασμό του ρίσκου, το 12% αναζητά προμηθευτές εγγύτερα στις εγκαταστάσεις παραγωγής των προϊόντων του και το 11% μεταφέρει τμήματα της παραγωγής του.

Η υπεύθυνη διαχείρισης του Euroshoring στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Μαρία Θάνου, τόνισε ότι μέσω του EuroShoring, παρουσιάζονται οι κλάδοι της βιομηχανίας των οικοδομικών και δομικών προϊόντων, κλωστοϋφαντουργίας, τεχνολογίας των πληροφοριών, μεταλλουργίας και φαρμακοβιομηχανίας. Όπως είπε, ήδη γίνονται συζητήσεις για να εμπλουτιστεί η ψηφιακή πλατφόρμα με μια νέα σελίδα που θα αφορά στον τομέα των παροχής υπηρεσιών.

Στην ψηφιακή πλατφόρμα, κάθε ενδιαφερόμενη εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αναρτήσει στοιχεία σχετικά με το προφίλ και την ιστορία της, τα προϊόντα και τα τεχνικά ή άλλα χαρακτηριστικά τους, τον εξοπλισμό της, τις δομές παραγωγής της και τις πιστοποιήσεις που τυχόν διαθέτει κ.α.

Για πληροφορίες σχετικά με το Euroshoring, τη δημιουργία προφίλ και τη συμμετοχή σε αυτό, κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση μπορεί να ανατρέξει στην ιστοσελίδα euroshoring.com ή να επικοινωνήσει με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο στο τηλ. 2310 32 77 33/-34.

Σε 25 ανέρχονται οι ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις που έχουν εγγραφεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Euroshoring που δημιούργησε εν μέσω κορονοϊού το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, ανταποκρινόμενο στη γενικότερη τάση του επιχειρείν περί αναζήτησης εναλλακτικών και αξιόπιστων λύσεων στην παραγωγή και διακίνηση αγαθών.

Όπως τονίστηκε στη διάρκεια σημερινής διαδικτυακής ημερίδας που συνδιοργάνωσαν το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, η απόφαση δημιουργίας του Euroshoring βασίστηκε στη διαπιστωμένη πρόθεση πολλών βιομηχανικών ομίλων να μειώσουν την εξάρτησή τους κυρίως από την ασιατική αγορά, μετατοπίζοντας την παραγωγική διαδικασία σε γεωγραφικά εγγύτερες χώρες (Nearshoring), με στόχο να στραφούν σε έναν βιώσιμο ανασχεδιασμό της εφοδιαστικής αλυσίδας με ευρωπαϊκούς παράγοντες.

Το 47% των γερμανικών εταιρειών με διεθνή δράση, αναζητά σύμφωνα με έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Γερμανίας (DIHK), νέους ή επιπλέον προμηθευτές για την παραγωγή των προϊόντων του, καθότι αντιμετωπίζει προβλήματα εφοδιασμού, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η ανάγκη ενός διαφοροποιημένου προσανατολισμού για την εφοδιαστική αλυσίδα. Αυτό τόνισε ο αντιπρόεδρος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Στέφανος Τζιρίτης, υπογραμμίζοντας ότι η ψηφιακή πλατφόρμα Euroshoring «μπορεί να βοηθήσει την επίτευξη του στόχου τους τόσο τις ελληνικές, όσο και τις γερμανικές επιχειρήσεις».

Στα σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα Euroshoring στις ελληνικές επιχειρήσεις, φέροντάς τις εγγύτερα με αυτές της Γερμανίας, αναφέρθηκε από την πλευρά του ο 'Α αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ, Μανώλης Βλαχογιάννης, εκφράζοντας την ελπίδα του να διευρυνθεί.

Ο Διευθυντής παραρτήματος Βορείου Ελλάδος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Γιώργος Θεοδωράκης, αναφέρθηκε στο σχεδιασμό και τη δομή της πλατφόρμας Euroshoring, δίνοντας έμφαση στις δυνατότητες τις οποίες προσφέρει και, κυρίως, στο πώς μέσα από ένα σύγχρονο - ψηφιακό περιβάλλον Έλληνες και Γερμανοί παραγωγοί μπορούν να δώσουν τα «διαπιστευτήριά» τους, με την προοπτική σύναψης διμερών συνεργασιών.

Αναφερόμενος στην έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Γερμανίας, στην οποία συμμετείχαν 2.500 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλο τον κόσμο, τόνισε ότι από τις απαντήσεις της προκύπτει ότι το 40% αντιμετωπίζει προβλήματα με τις εφοδιαστικές αλυσίδες και τις μεταφορές, το 68% σχεδιάζει να αλλάξει τις διαδικασίες εφοδιασμού, το 41% προτίθεται να αυξήσει τις αποθήκες του, το 22% να κατανέμει τους προμηθευτές του σε διάφορες χώρες για να πετύχει έτσι διαμοιρασμό του ρίσκου, το 12% αναζητά προμηθευτές εγγύτερα στις εγκαταστάσεις παραγωγής των προϊόντων του και το 11% μεταφέρει τμήματα της παραγωγής του.

Η υπεύθυνη διαχείρισης του Euroshoring στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, Μαρία Θάνου, τόνισε ότι μέσω του EuroShoring, παρουσιάζονται οι κλάδοι της βιομηχανίας των οικοδομικών και δομικών προϊόντων, κλωστοϋφαντουργίας, τεχνολογίας των πληροφοριών, μεταλλουργίας και φαρμακοβιομηχανίας. Όπως είπε, ήδη γίνονται συζητήσεις για να εμπλουτιστεί η ψηφιακή πλατφόρμα με μια νέα σελίδα που θα αφορά στον τομέα των παροχής υπηρεσιών.

Στην ψηφιακή πλατφόρμα, κάθε ενδιαφερόμενη εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αναρτήσει στοιχεία σχετικά με το προφίλ και την ιστορία της, τα προϊόντα και τα τεχνικά ή άλλα χαρακτηριστικά τους, τον εξοπλισμό της, τις δομές παραγωγής της και τις πιστοποιήσεις που τυχόν διαθέτει κ.α.

Για πληροφορίες σχετικά με το Euroshoring, τη δημιουργία προφίλ και τη συμμετοχή σε αυτό, κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση μπορεί να ανατρέξει στην ιστοσελίδα euroshoring.com ή να επικοινωνήσει με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο στο τηλ. 2310 32 77 33/-34.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία