Όμιλος Μουζενίδη: Μετά την αναστολή λειτουργίας, τα φώτα στρέφονται στην Ellinair
06/07/2021 11:12
06/07/2021 11:12
Η Ellinair δεν έχει αναστείλει τη λειτουργία της αλλά το πτητικό της έργο είναι «παγωμένο» και τα αεροσκάφη της καθηλωμένα εξαιτίας της πανδημίας. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η εταιρία τελεί εν αναμονή επανέναρξης του πτητικού της έργου ενώ το διάστημα αυτό έχει προχωρήσει στη συντήρηση των αεροσκαφών της ώστε να είναι σε θέση να πετάξει, όταν οι ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε αυτή η πανδημία το επιτρέψουν. Μάλιστα πριν λίγες μέρες η εταιρία αδειοδοτήθηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Ρωσίας για την εκτέλεση περιορισμένου προγράμματος πτήσεων λόγω της πανδημίας το οποίο σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή.
Σύμφωνα με ρωσικές ιστοσελίδες, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να εκτελεί πτήσεις από τη Μόσχα και ορισμένα ρωσικά περιφερειακά αεροδρόμια προς τη Θεσσαλονίκη, καθώς και μία πτήση την εβδομάδα από τη ρωσική πρωτεύουσα προς το Ηράκλειο της Κρήτης και τον Άραξο.
Στην περίπτωση που η Ellinair δε μπορέσει δε μπορέσει να εκτελέσει αυτά τα δρομολόγια, τότε σύμφωνα με ρωσικές ιστοσελίδες, μόνο η Aegean Airlines θα μπορούσε να εκτελέσει αυτό το έργο.
«Για τους άλλους συμμετέχοντες στην αγορά, δεν θα είναι εύκολο να αυξήσουν γρήγορα τη δραστηριότητά τους προς την κατεύθυνση αυτή και, κατά συνέπεια, οι αεροπορικές μεταφορές στη Θεσσαλονίκη, μπορεί ακόμα και να μη γίνουν» αναφέρει η ρωσική ιστοσελίδα TourDom.ru. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, είναι υπό αμφισβήτηση ακόμα και το ενδιαφέρον της Aegean Airlines να αναλάβει μια τέτοια υποχρέωση κυρίως σε ότι αφορά τους προορισμούς της Κρήτης και του Αράξου.
Πάντως εξαιτίας της πανδημίας και των προβλημάτων που έχουν προκύψει με τους εμβολιασμούς στις εισόδους των χωρών, στη ρωσική αγορά η ζήτηση για εκδρομές στην Ελλάδα είναι ακόμα κάτω από τις προσδοκίες.
Η Ellinair δεν έχει αναστείλει τη λειτουργία της αλλά το πτητικό της έργο είναι «παγωμένο» και τα αεροσκάφη της καθηλωμένα εξαιτίας της πανδημίας. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η εταιρία τελεί εν αναμονή επανέναρξης του πτητικού της έργου ενώ το διάστημα αυτό έχει προχωρήσει στη συντήρηση των αεροσκαφών της ώστε να είναι σε θέση να πετάξει, όταν οι ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε αυτή η πανδημία το επιτρέψουν. Μάλιστα πριν λίγες μέρες η εταιρία αδειοδοτήθηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Ρωσίας για την εκτέλεση περιορισμένου προγράμματος πτήσεων λόγω της πανδημίας το οποίο σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή.
Σύμφωνα με ρωσικές ιστοσελίδες, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να εκτελεί πτήσεις από τη Μόσχα και ορισμένα ρωσικά περιφερειακά αεροδρόμια προς τη Θεσσαλονίκη, καθώς και μία πτήση την εβδομάδα από τη ρωσική πρωτεύουσα προς το Ηράκλειο της Κρήτης και τον Άραξο.
Στην περίπτωση που η Ellinair δε μπορέσει δε μπορέσει να εκτελέσει αυτά τα δρομολόγια, τότε σύμφωνα με ρωσικές ιστοσελίδες, μόνο η Aegean Airlines θα μπορούσε να εκτελέσει αυτό το έργο.
«Για τους άλλους συμμετέχοντες στην αγορά, δεν θα είναι εύκολο να αυξήσουν γρήγορα τη δραστηριότητά τους προς την κατεύθυνση αυτή και, κατά συνέπεια, οι αεροπορικές μεταφορές στη Θεσσαλονίκη, μπορεί ακόμα και να μη γίνουν» αναφέρει η ρωσική ιστοσελίδα TourDom.ru. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, είναι υπό αμφισβήτηση ακόμα και το ενδιαφέρον της Aegean Airlines να αναλάβει μια τέτοια υποχρέωση κυρίως σε ότι αφορά τους προορισμούς της Κρήτης και του Αράξου.
Πάντως εξαιτίας της πανδημίας και των προβλημάτων που έχουν προκύψει με τους εμβολιασμούς στις εισόδους των χωρών, στη ρωσική αγορά η ζήτηση για εκδρομές στην Ελλάδα είναι ακόμα κάτω από τις προσδοκίες.
ΣΧΟΛΙΑ