ΠΚΜ: Νέα έργα θωρακίζουν "προβληματικά" σημεία του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου
30/10/2019 16:23
30/10/2019 16:23
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, το οποίο η Οικονομική Επιτροπή της ΠΚΜ ενέκρινε κατά πλειοψηφία στην τελευταία συνεδρίασή της, ανέρχεται σε 9 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι πρώτες εργασίες θα αρχίσουν στα μέσα του 2020. Το επόμενο διάστημα θα προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός, ο οποίος ωστόσο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός εξαμήνου, λόγω των χρονοβόρων διαδικασιών που απαιτούνται.
Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων, Πάρι Μπίλλια, η διακήρυξη του έργου αφορά σε έργα συντήρησης της εθνικής οδού που περιλαμβάνουν αντικαταστάσεις τάπητα και στηθαίων, όπου χρειάζεται, ασφαλτοστρώσεις, κούρεμα χόρτων, κλάδεμα δέντρων και διαγραμμίσεις.
Εξήγησε ότι τα έργα είναι τριετούς διάρκειας και θα παραδίδονται τμηματικά, προκειμένου να διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων. «Τα έργα αυτά θα γίνουν στο πλαίσιο της τακτικής συντήρησης που κάνουμε στις επαρχιακές και εθνικές οδούς που είναι αρμοδιότητα της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» σημείωσε ο κ. Μπίλιας.
Ήρθαν τα λεφτά, τρέχουν τα έργα
Ανέφερε ακόμη ότι η ΠΚΜ έχει προγραμματίσει μεγάλο πρόγραμμα συντηρήσεων, καθώς, όπως διευκρίνισε «έχουν αποσταλεί τα απαιτούμενα κονδύλια και προσπαθούμε με τα χρήματα αυτά να καλύψουμε τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν τα χρόνια που δεν υπήρχαν ανάλογες πιστώσεις από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων».
Κληθείς να απαντήσει αν υπάρχουν προβληματικά σημεία στους παραπάνω οδικούς άξονες, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, επισήμανε ότι υπάρχουν αρκετά τέτοια σημεία, τα οποία έχουν εντοπίσει οι τεχνικές υπηρεσίες και από εκεί θα αρχίσουν οι εργασίες.
Όσον αφορά στην ακριβή έναρξη των εργασιών συντήρησης των δρόμων, ο κ. Μπίλιας υπογράμμισε ότι αυτό θα γίνει περίπου στα μέσα του 2020, καθώς όπως εξήγησε «σε κανένα εξάμηνο θα προκηρυχθεί ανοιχτός διαγωνισμός και οι διαδικασίες που απαιτούνται είναι χρονοβόρες. Είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει με τη γραφειοκρατία και πρέπει να επιλυθεί. Δεν είναι δυνατόν από τη μέρα που γίνεται ο διαγωνισμός μέχρι τη μέρα που θα υπογράψει τη σύμβαση ο ανάδοχος να φτάνουμε στους 9 – 12 μήνες. Πιστεύω όμως ότι θα προλάβουμε καλοκαίρι».
Ο ίδιος γνωστοποίησε ακόμη πως η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει προγραμματίσει και άλλα αντίστοιχα έργα, όπως π.χ. στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας , στην παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, καθώς και στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης.
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, το οποίο η Οικονομική Επιτροπή της ΠΚΜ ενέκρινε κατά πλειοψηφία στην τελευταία συνεδρίασή της, ανέρχεται σε 9 εκατ. ευρώ, ενώ εκτιμάται ότι πρώτες εργασίες θα αρχίσουν στα μέσα του 2020. Το επόμενο διάστημα θα προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός, ο οποίος ωστόσο αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός εξαμήνου, λόγω των χρονοβόρων διαδικασιών που απαιτούνται.
Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων, Πάρι Μπίλλια, η διακήρυξη του έργου αφορά σε έργα συντήρησης της εθνικής οδού που περιλαμβάνουν αντικαταστάσεις τάπητα και στηθαίων, όπου χρειάζεται, ασφαλτοστρώσεις, κούρεμα χόρτων, κλάδεμα δέντρων και διαγραμμίσεις.
Εξήγησε ότι τα έργα είναι τριετούς διάρκειας και θα παραδίδονται τμηματικά, προκειμένου να διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων. «Τα έργα αυτά θα γίνουν στο πλαίσιο της τακτικής συντήρησης που κάνουμε στις επαρχιακές και εθνικές οδούς που είναι αρμοδιότητα της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας» σημείωσε ο κ. Μπίλιας.
Ήρθαν τα λεφτά, τρέχουν τα έργα
Ανέφερε ακόμη ότι η ΠΚΜ έχει προγραμματίσει μεγάλο πρόγραμμα συντηρήσεων, καθώς, όπως διευκρίνισε «έχουν αποσταλεί τα απαιτούμενα κονδύλια και προσπαθούμε με τα χρήματα αυτά να καλύψουμε τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν τα χρόνια που δεν υπήρχαν ανάλογες πιστώσεις από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων».
Κληθείς να απαντήσει αν υπάρχουν προβληματικά σημεία στους παραπάνω οδικούς άξονες, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, επισήμανε ότι υπάρχουν αρκετά τέτοια σημεία, τα οποία έχουν εντοπίσει οι τεχνικές υπηρεσίες και από εκεί θα αρχίσουν οι εργασίες.
Όσον αφορά στην ακριβή έναρξη των εργασιών συντήρησης των δρόμων, ο κ. Μπίλιας υπογράμμισε ότι αυτό θα γίνει περίπου στα μέσα του 2020, καθώς όπως εξήγησε «σε κανένα εξάμηνο θα προκηρυχθεί ανοιχτός διαγωνισμός και οι διαδικασίες που απαιτούνται είναι χρονοβόρες. Είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει με τη γραφειοκρατία και πρέπει να επιλυθεί. Δεν είναι δυνατόν από τη μέρα που γίνεται ο διαγωνισμός μέχρι τη μέρα που θα υπογράψει τη σύμβαση ο ανάδοχος να φτάνουμε στους 9 – 12 μήνες. Πιστεύω όμως ότι θα προλάβουμε καλοκαίρι».
Ο ίδιος γνωστοποίησε ακόμη πως η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει προγραμματίσει και άλλα αντίστοιχα έργα, όπως π.χ. στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας , στην παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, καθώς και στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης.
ΣΧΟΛΙΑ