Πλ. Ελευθερίας: Τέλη καλοκαιριού οι αποφάσεις για το υπόγειο πάρκιγνκ
25/06/2022 08:00
25/06/2022 08:00
Στα τέλη καλοκαιριού αναμένονται οι αποφάσεις σχετικά με το μέλλον της πλατείας Ελευθερίας, σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr. Το επόμενο διάστημα, και πιο συγκεκριμένα σε περίπου είκοσι ημέρες, αναμένεται να ολοκληρωθεί και το δεύτερο στάδιο της μελέτης που εκπονεί εταιρεία που εξειδικεύεται στους χώρους στάθμευσης και να αποσταλεί στις υπηρεσίες του δήμου της Θεσσαλονίκης.
Στο δεύτερο αυτό στάδιο της μελέτης αναμένεται να αναλυθούν τόσο τα μοντέλα διαχείρισης όσο και κατασκευής του πάρκου μνήμης και του υπόγειου σταθμού στάθμευσης και να προτείνεται η βέλτιστη για το δήμο Θεσσαλονίκης λύση. Συγκεκριμένα θα εξεταστούν όλα τα δεδομένα και θα προτείνεται η διαχείριση (ΣΔΙΤ, με μίσθωση ή με σύμβαση παραχώρηση). Επίσης, σε αυτό το στάδιο της μελέτης θα υποδειχθεί σε πόσα επίπεδα (ορόφους) κάτω από το έδαφος θα αναπτυχθεί το πάρκινγκ.
Ήδη, από το πρώτο στάδιο της μελέτης, το οποίο έχει παραδοθεί στις υπηρεσίες και στα στελέχη της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης η εταιρία αποφαίνεται πως στην πλατεία Ελευθερίας η κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης είναι μια βιώσιμη λύση.
Σε μεταγενέστερο στάδιο, δηλαδή στο τρίτο και τελευταίο της μελέτης αναμένεται να παραδοθούν έτοιμα και τα τεύχη δημοπράτησης.
Πρόθεση της διοίκησής του δήμου, όπως άλλωστε έχει δηλώσει ο Κωνσταντίνος Ζέρβας, είναι τις τελικές αποφάσεις να τις λάβει το δημοτικό συμβούλιο το επόμενο διάστημα, αφού πρώτα ολοκληρωθεί και η σχετική διαδικασία διαβούλευσης. «Έχουμε δεσμευτεί πως η πόλη θα αποφασίσει εάν παράλληλα με την κατασκευή του Πάρκου Μνήμης στην πλατεία Ελευθερίας, υπογείως θα κατασκευαστεί και σταθμός στάθμευσης οχημάτων. Παραμένουμε σε αυτή τη δέσμευση» λέει ο κ. Ζέρβας. Συμπληρώνει μάλιστα ότι επιδίωξη της διοίκησής του είναι η κατασκευή του Πάρκου να ολοκληρωθεί σε προγενέστερη περίοδο, ενώ τονίζει πως η διαδικασία βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος. «Υπάρχει τρόπος ώστε να κατασκευάζεται ο σταθμός, ενώ το Πάρκο θα είναι έτοιμο» εξηγεί ο κ. Ζέρβας στο makthes.gr.
Σύμφωνα με την πρώτη εισήγηση της μελετητικής εταιρίας το υπόγειο πάρκινγκ είναι μια βιώσιμη λύση. Επί της εισήγησης οι υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης έκαναν παρατηρήσεις, παρελήφθη το πρώτο στάδιο της μελέτης αφού ελήφθησαν υπόψη οι παρατηρήσεις αυτές και τώρα βρισκόμαστε λίγο πριν παραληφθεί το υπόλοιπο υλικό της μελέτης που θα διευκρινίζει λεπτομέρειες για τον τρόπο κατασκευής αλλά και τα μοντέλα διαχείρισης μετά την κατασκευή.
«Ο επενδυτής θα αναλάβει εκτός από την κατασκευή του Πάρκου Μνήμης την φύλαξη και την συντήρησή του» υποστηρίζει ο κ. Ζέρβας.
Στο μεταξύ, πριν από λίγες ημέρες συμπληρώθηκαν έξι μήνες από την ημέρα που το πρώτο αυτοκίνητο στάθμευσε στην πλατεία Ελευθερίας μετά την απομάκρυνση των λαμαρινών. Συνολικά, μέχρι τις 23 Ιουνίου 2022 περισσότερα από 300.000 οχήματα στάθμευσαν στον χώρο που εντάχθηκε στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης του δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ τα έσοδα άγγιξαν τα 399.208 ευρώ. Στελέχη της διοίκησης του δήμου αξιολογούν θετικά το εν λόγω έσοδο κάνοντας λόγο «για σημαντικό ποσό το οποίο θα διατεθεί σε ηλεκτροφωτισμό, ασφαλτοστρώσεις κι άλλα έργα εντός ορίων δήμου Θεσσαλονίκης».
Στα τέλη καλοκαιριού αναμένονται οι αποφάσεις σχετικά με το μέλλον της πλατείας Ελευθερίας, σύμφωνα με πληροφορίες του makthes.gr. Το επόμενο διάστημα, και πιο συγκεκριμένα σε περίπου είκοσι ημέρες, αναμένεται να ολοκληρωθεί και το δεύτερο στάδιο της μελέτης που εκπονεί εταιρεία που εξειδικεύεται στους χώρους στάθμευσης και να αποσταλεί στις υπηρεσίες του δήμου της Θεσσαλονίκης.
Στο δεύτερο αυτό στάδιο της μελέτης αναμένεται να αναλυθούν τόσο τα μοντέλα διαχείρισης όσο και κατασκευής του πάρκου μνήμης και του υπόγειου σταθμού στάθμευσης και να προτείνεται η βέλτιστη για το δήμο Θεσσαλονίκης λύση. Συγκεκριμένα θα εξεταστούν όλα τα δεδομένα και θα προτείνεται η διαχείριση (ΣΔΙΤ, με μίσθωση ή με σύμβαση παραχώρηση). Επίσης, σε αυτό το στάδιο της μελέτης θα υποδειχθεί σε πόσα επίπεδα (ορόφους) κάτω από το έδαφος θα αναπτυχθεί το πάρκινγκ.
Ήδη, από το πρώτο στάδιο της μελέτης, το οποίο έχει παραδοθεί στις υπηρεσίες και στα στελέχη της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης η εταιρία αποφαίνεται πως στην πλατεία Ελευθερίας η κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης είναι μια βιώσιμη λύση.
Σε μεταγενέστερο στάδιο, δηλαδή στο τρίτο και τελευταίο της μελέτης αναμένεται να παραδοθούν έτοιμα και τα τεύχη δημοπράτησης.
Πρόθεση της διοίκησής του δήμου, όπως άλλωστε έχει δηλώσει ο Κωνσταντίνος Ζέρβας, είναι τις τελικές αποφάσεις να τις λάβει το δημοτικό συμβούλιο το επόμενο διάστημα, αφού πρώτα ολοκληρωθεί και η σχετική διαδικασία διαβούλευσης. «Έχουμε δεσμευτεί πως η πόλη θα αποφασίσει εάν παράλληλα με την κατασκευή του Πάρκου Μνήμης στην πλατεία Ελευθερίας, υπογείως θα κατασκευαστεί και σταθμός στάθμευσης οχημάτων. Παραμένουμε σε αυτή τη δέσμευση» λέει ο κ. Ζέρβας. Συμπληρώνει μάλιστα ότι επιδίωξη της διοίκησής του είναι η κατασκευή του Πάρκου να ολοκληρωθεί σε προγενέστερη περίοδο, ενώ τονίζει πως η διαδικασία βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος. «Υπάρχει τρόπος ώστε να κατασκευάζεται ο σταθμός, ενώ το Πάρκο θα είναι έτοιμο» εξηγεί ο κ. Ζέρβας στο makthes.gr.
Σύμφωνα με την πρώτη εισήγηση της μελετητικής εταιρίας το υπόγειο πάρκινγκ είναι μια βιώσιμη λύση. Επί της εισήγησης οι υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης έκαναν παρατηρήσεις, παρελήφθη το πρώτο στάδιο της μελέτης αφού ελήφθησαν υπόψη οι παρατηρήσεις αυτές και τώρα βρισκόμαστε λίγο πριν παραληφθεί το υπόλοιπο υλικό της μελέτης που θα διευκρινίζει λεπτομέρειες για τον τρόπο κατασκευής αλλά και τα μοντέλα διαχείρισης μετά την κατασκευή.
«Ο επενδυτής θα αναλάβει εκτός από την κατασκευή του Πάρκου Μνήμης την φύλαξη και την συντήρησή του» υποστηρίζει ο κ. Ζέρβας.
Στο μεταξύ, πριν από λίγες ημέρες συμπληρώθηκαν έξι μήνες από την ημέρα που το πρώτο αυτοκίνητο στάθμευσε στην πλατεία Ελευθερίας μετά την απομάκρυνση των λαμαρινών. Συνολικά, μέχρι τις 23 Ιουνίου 2022 περισσότερα από 300.000 οχήματα στάθμευσαν στον χώρο που εντάχθηκε στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης του δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ τα έσοδα άγγιξαν τα 399.208 ευρώ. Στελέχη της διοίκησης του δήμου αξιολογούν θετικά το εν λόγω έσοδο κάνοντας λόγο «για σημαντικό ποσό το οποίο θα διατεθεί σε ηλεκτροφωτισμό, ασφαλτοστρώσεις κι άλλα έργα εντός ορίων δήμου Θεσσαλονίκης».
ΣΧΟΛΙΑ