Πώς να βγάλετε 10 εκατομμύρια ευρώ την εβδομάδα με βίντεο των τριών δευτερολέπτων
24/11/2023 15:40
24/11/2023 15:40
Απίστευτα είναι τα ποσά που μπορούν να κερδίσουν πλέον οι influencers με τη χρήση των social media, γεγονός που αποδεικνύεται κάθε φορά που δημοσιεύονται σχετικά δεδομένα.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η κινέζα Ζενγκ Ζιάνγκ Ζιάνγκ. Η εν λόγω influencer δημοσιεύει live βίντεο στο Douyin, που αποτελεί την κινεζική εκδοχή του TikTok, επιδεικνύοντας διάφορα προϊόντα για μόλις τρία δευτερόλεπτα το καθένα.
Και έτσι, απλά, συγκεντρώνει 100 εκατομμύρια γιουάν (10 εκατ. ευρώ) κάθε εβδομάδα.
Η νεαρή influencer ακολουθεί μία τελείως διαφορετική προσέγγιση, ενώ σήμα κατατεθέν της θεωρείται το ανέκφραστο πρόσωπό της και η αστραπιαία τεχνική πώλησης που χρησιμοποιεί. Κατά τη διάρκεια του live, κάποιος περνάει στη Ζενγκ ένα κουτί, εκείνη παίρνει το προϊόν και αναφέρει την τιμή του, το σπρώχνει στην άκρη και αυτό είναι όλο.
Η Ζενγκ Ζιάνγκ Ζιάνγκ βρίσκεται στον χώρο του live streaming από το 2017, αλλά η δημοτικότητά της έχει εκτοξευθεί στα ύψη τους τελευταίους μήνες. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες έφτασε το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου followers.
Μετά την επιτυχία της, η πλατφόρμα εισήγαγε κανόνα για να αποτρέψει τις περιπτώσεις αντιγραφής. Έτσι από τις 27 Οκτωβρίου, απαγόρευσε στους πωλητές να παρουσιάζουν προϊόντα χωρίς να δίνουν κάποιες βασικές πληροφορίες για αυτά.
Όσοι παραβιάζουν τους περιορισμούς αντιμετωπίζουν πρόστιμο ή ακόμη και να κλείσουν τους λογαριασμούς τους.
Απίστευτα είναι τα ποσά που μπορούν να κερδίσουν πλέον οι influencers με τη χρήση των social media, γεγονός που αποδεικνύεται κάθε φορά που δημοσιεύονται σχετικά δεδομένα.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η κινέζα Ζενγκ Ζιάνγκ Ζιάνγκ. Η εν λόγω influencer δημοσιεύει live βίντεο στο Douyin, που αποτελεί την κινεζική εκδοχή του TikTok, επιδεικνύοντας διάφορα προϊόντα για μόλις τρία δευτερόλεπτα το καθένα.
Και έτσι, απλά, συγκεντρώνει 100 εκατομμύρια γιουάν (10 εκατ. ευρώ) κάθε εβδομάδα.
Η νεαρή influencer ακολουθεί μία τελείως διαφορετική προσέγγιση, ενώ σήμα κατατεθέν της θεωρείται το ανέκφραστο πρόσωπό της και η αστραπιαία τεχνική πώλησης που χρησιμοποιεί. Κατά τη διάρκεια του live, κάποιος περνάει στη Ζενγκ ένα κουτί, εκείνη παίρνει το προϊόν και αναφέρει την τιμή του, το σπρώχνει στην άκρη και αυτό είναι όλο.
Η Ζενγκ Ζιάνγκ Ζιάνγκ βρίσκεται στον χώρο του live streaming από το 2017, αλλά η δημοτικότητά της έχει εκτοξευθεί στα ύψη τους τελευταίους μήνες. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες έφτασε το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου followers.
Μετά την επιτυχία της, η πλατφόρμα εισήγαγε κανόνα για να αποτρέψει τις περιπτώσεις αντιγραφής. Έτσι από τις 27 Οκτωβρίου, απαγόρευσε στους πωλητές να παρουσιάζουν προϊόντα χωρίς να δίνουν κάποιες βασικές πληροφορίες για αυτά.
Όσοι παραβιάζουν τους περιορισμούς αντιμετωπίζουν πρόστιμο ή ακόμη και να κλείσουν τους λογαριασμούς τους.
ΣΧΟΛΙΑ