ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Προσοχή, απάτη» λέει ο ΔΕΔΔΗΕ: «Δεν ζητάμε προσωπικά ή τραπεζικά στοιχεία από κανέναν»

Ανακοίνωση μετά από φαινόμενα εξαπάτησης πολιτών που προκάλεσαν ανησυχία

 13/09/2023 15:10

«Προσοχή, απάτη» λέει ο ΔΕΔΔΗΕ: «Δεν ζητάμε προσωπικά ή τραπεζικά στοιχεία από κανέναν»
«Δεν ζητάμε προσωπικά ή τρααπεζικά στοιχεία, δεν είμαστε αρμόδιοι για χρεώσεις ρεύματος»,. λέει ο ΔΕΔΔΗΕ στους καταναλωτές ζητώντας να είναι προσεκτικοί καθώς εξελίσσεται προσπάθεια εξαπάτησης στο όνομά του από επιτήδειους.

Η ανακοίνωση απότον διαχειριστή ηλεκτρικής ενέργειας:

Ο ΔΕΔΔΗΕ για μια ακόμη φορά εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ).

Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

«Δεν ζητάμε προσωπικά ή τρααπεζικά στοιχεία, δεν είμαστε αρμόδιοι για χρεώσεις ρεύματος»,. λέει ο ΔΕΔΔΗΕ στους καταναλωτές ζητώντας να είναι προσεκτικοί καθώς εξελίσσεται προσπάθεια εξαπάτησης στο όνομά του από επιτήδειους.

Η ανακοίνωση απότον διαχειριστή ηλεκτρικής ενέργειας:

Ο ΔΕΔΔΗΕ για μια ακόμη φορά εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ).

Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία