ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Προσωπικό του ΟΑΣΘ επιστρέφει στο… τιμόνι- Επιβεβαίωση του ρεπορτάζ της "ΜτΚ"

Τι αναφέρει σε δήλωση του ο πρόεδρος του Οργανισμού- 150 υπάλληλοι αφήνουν τα γραφεία και επιστρέφουν σταδιακά στην φυσική τους θέση

 31/01/2022 13:13

Προσωπικό του ΟΑΣΘ επιστρέφει στο… τιμόνι- Επιβεβαίωση του ρεπορτάζ της "ΜτΚ"

Βαγγέλης Στολάκης

Το ρεπορτάζ της "ΜτΚ" πως η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης σκοπεύει να επαναφέρει οδηγούς του Οργανισμού οι οποίοι μετατάχθηκαν σε άλλες υπηρεσίες στο... τιμόνι επιβεβαιώνει με σημερινή δήλωσή του ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας. 

«Έχοντας διασφαλίσει την επάρκεια του τροχαίου υλικού, ο Οργανισμός προχωρά στην διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του, ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί το σύνολο των απαιτούμενων λεωφορείων στην πόλη μας. Για το σκοπό αυτό, προσωπικό του Οργανισμού το οποίο έχει μετακινηθεί σε άλλες υπηρεσίες εντός του ΟΑΣΘ, επιστρέφει στην φυσική του θέση, που είναι η Διεύθυνση Κίνησης και η οδήγηση των οχημάτων. Με τον τρόπο αυτό, καλύπτουμε όλες τις ανάγκες που υπάρχουν, ώστε το διαθέσιμο πλέον τροχαίο υλικό να είναι σε κυκλοφορία στην πόλη σε καθημερινή βάση» ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η "ΜτΚ" στο ρεπορτάζ της καθημερινά περίπου 40 με 60 λεωφορεία παραμένουν ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης οδηγών. 

Προκειμένου η διοίκηση του ΟΑΣΘ να διαχειριστεί την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί αποφάσισε να επαναφέρει σταδιακά στην φυσική τους θέση 150 οδηγούς, όσοι δηλαδή απαιτούνται ώστε να κινούνται όλα τα διαθέσιμα οχήματα. Η επιστροφή των οδηγών στην φυσική τους θέση θα ολοκληρωθεί τις επόμενες μέρες, ώστε από αρχές Φεβρουαρίου να είναι στις θέσεις τους.

Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «ΜτΚ», από τους 1.713 εργαζόμενους που διαθέτει σήμερα ο ΟΑΣΘ, μόλις οι 1.000 υπηρετούν ως οδηγοί κίνησης. Οι υπόλοιποι 713 (ποσοστό 41,62%), αποτελούν το λοιπό προσωπικό του Οργανισμού. Από τον διενεργηθέντα έλεγχο διαπιστώθηκε ότι σήμερα στον ΟΑΣΘ υπηρετούν 359 εργαζόμενοι, που ενώ προσλήφθηκαν ως οδηγοί, βρίσκονται σε άλλες θέσεις. Αυτό σημαίνει πως, το 50,35% του λοιπού προσωπικού του Οργανισμού προσλήφθηκαν και είναι οδηγοί. Από αυτούς, οι 193, εκτός του επαγγελματικού διπλώματος οδήγησης, διαθέτουν ενεργή Πιστοποίηση Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.).

Σήμερα, σε καθημερινή βάση, υπάρχει σημαντικός αριθμός λεωφορείων, 40 με 60, που δεν κινούνται λόγω έλλειψης οδηγών. Επιπλέον, ο ανάδοχος μίσθωσης έχει διαθέσει στον ΟΑΣΘ ακόμη δεκατρία λεωφορεία (οκτώ ταξινομήθηκαν και πήραν πινακίδες και πέντε στο αμέσως προσεχές διάστημα), ως εφεδρεία, χωρίς χρέωση, γεγονός που συνεπάγεται περαιτέρω αύξηση των διαθέσιμων λεωφορείων.

Σημειώνεται, πως σήμερα στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν καθημερινά περισσότερα από 460 λεωφορεία. Πρόκειται για τα οχήματα που απέκτησε ο Οργανισμός μέσω leasing, τα 49 του δήμου Θεσσαλονίκης και τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που πραγματοποιούν τα δρομολόγια εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος. Στόχος της διοίκησης είναι η αξιοποίηση των ακινητοποιημένων λόγω έλλειψης οδηγών λεωφορείων, ώστε να ξεπεραστούν τα 500 οχήματα που θα κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση.



Το ρεπορτάζ της "ΜτΚ" πως η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης σκοπεύει να επαναφέρει οδηγούς του Οργανισμού οι οποίοι μετατάχθηκαν σε άλλες υπηρεσίες στο... τιμόνι επιβεβαιώνει με σημερινή δήλωσή του ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας. 

«Έχοντας διασφαλίσει την επάρκεια του τροχαίου υλικού, ο Οργανισμός προχωρά στην διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του, ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί το σύνολο των απαιτούμενων λεωφορείων στην πόλη μας. Για το σκοπό αυτό, προσωπικό του Οργανισμού το οποίο έχει μετακινηθεί σε άλλες υπηρεσίες εντός του ΟΑΣΘ, επιστρέφει στην φυσική του θέση, που είναι η Διεύθυνση Κίνησης και η οδήγηση των οχημάτων. Με τον τρόπο αυτό, καλύπτουμε όλες τις ανάγκες που υπάρχουν, ώστε το διαθέσιμο πλέον τροχαίο υλικό να είναι σε κυκλοφορία στην πόλη σε καθημερινή βάση» ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η "ΜτΚ" στο ρεπορτάζ της καθημερινά περίπου 40 με 60 λεωφορεία παραμένουν ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης οδηγών. 

Προκειμένου η διοίκηση του ΟΑΣΘ να διαχειριστεί την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί αποφάσισε να επαναφέρει σταδιακά στην φυσική τους θέση 150 οδηγούς, όσοι δηλαδή απαιτούνται ώστε να κινούνται όλα τα διαθέσιμα οχήματα. Η επιστροφή των οδηγών στην φυσική τους θέση θα ολοκληρωθεί τις επόμενες μέρες, ώστε από αρχές Φεβρουαρίου να είναι στις θέσεις τους.

Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «ΜτΚ», από τους 1.713 εργαζόμενους που διαθέτει σήμερα ο ΟΑΣΘ, μόλις οι 1.000 υπηρετούν ως οδηγοί κίνησης. Οι υπόλοιποι 713 (ποσοστό 41,62%), αποτελούν το λοιπό προσωπικό του Οργανισμού. Από τον διενεργηθέντα έλεγχο διαπιστώθηκε ότι σήμερα στον ΟΑΣΘ υπηρετούν 359 εργαζόμενοι, που ενώ προσλήφθηκαν ως οδηγοί, βρίσκονται σε άλλες θέσεις. Αυτό σημαίνει πως, το 50,35% του λοιπού προσωπικού του Οργανισμού προσλήφθηκαν και είναι οδηγοί. Από αυτούς, οι 193, εκτός του επαγγελματικού διπλώματος οδήγησης, διαθέτουν ενεργή Πιστοποίηση Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.).

Σήμερα, σε καθημερινή βάση, υπάρχει σημαντικός αριθμός λεωφορείων, 40 με 60, που δεν κινούνται λόγω έλλειψης οδηγών. Επιπλέον, ο ανάδοχος μίσθωσης έχει διαθέσει στον ΟΑΣΘ ακόμη δεκατρία λεωφορεία (οκτώ ταξινομήθηκαν και πήραν πινακίδες και πέντε στο αμέσως προσεχές διάστημα), ως εφεδρεία, χωρίς χρέωση, γεγονός που συνεπάγεται περαιτέρω αύξηση των διαθέσιμων λεωφορείων.

Σημειώνεται, πως σήμερα στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν καθημερινά περισσότερα από 460 λεωφορεία. Πρόκειται για τα οχήματα που απέκτησε ο Οργανισμός μέσω leasing, τα 49 του δήμου Θεσσαλονίκης και τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που πραγματοποιούν τα δρομολόγια εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος. Στόχος της διοίκησης είναι η αξιοποίηση των ακινητοποιημένων λόγω έλλειψης οδηγών λεωφορείων, ώστε να ξεπεραστούν τα 500 οχήματα που θα κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση.



ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία