ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Πρωτόγνωρες εικόνες: Ουρά ενός χιλιομέτρου στην πιάτσα ταξί στα ΚΤΕΛ Μακεδονία (φωτ. & βίντεο)

"Σε αναβρασμό" εργαζόμενοι και ιδιοκτήτες ταξί με τον περιορισμό για έναν επιβάτη ανά ΙΧ

 04/11/2020 07:00

Πρωτόγνωρες εικόνες: Ουρά ενός χιλιομέτρου στην πιάτσα ταξί στα ΚΤΕΛ Μακεδονία (φωτ. & βίντεο)

Ευτυχία Κωνσταντινίδου


Ουρά… ενός χιλιομέτρου σχηματίστηκε στην πιάτσα των ταξί, έξω από τα ΚΤΕΛ Μακεδονία, από υπαλλήλους και ιδιοκτήτες ταξί που περίμεναν να εξυπηρετήσουν τους ταξιδιώτες που καθημερινά καταφτάνουν στον υπεραστικό σταθμό. Η ώρα είναι λίγο μετά τη 13:00 το μεσημέρι και η ουρά αντί να μειώνεται, μεγαλώνει συνεχώς.

taxi-ktel.jpg



Εργαζόμενοι και ιδιοκτήτες ταξί βρίσκονται σε «αναβρασμό» και με «δεμένα τα χέρια» καθώς ο νέος περιορισμός που επιβάλλεται εφεξής για τον κλάδο, τούς επιτρέπει να κουβαλούν μόλις… έναν επιβάτη ανά ταξί. Οι συνέπειες είναι ήδη ορατές με τα ταξί να σχηματίζουν ουρές τόσο στα ΚΤΕΛ Μακεδονία, αλλά και σε άλλες πιάτσες ταξί, όπως στην Αριστοτέλους.

taxi-3.jpg


«Έχει πέσει ο τζίρος μας, Ανά τρεις ώρες παίρνουμε μόλις ένα άτομο στα ΚΤΕΛ, ενώ το προηγούμενο διάστημα κάθε μισή ώρα είχαμε πελάτη. Είμαι 29 χρόνια ταξιτζής, αυτή την κατάσταση τη βιώνουμε για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια» αναφέρει οδηγός ταξί στο makthes.gr. Κατά κοινή ομολογία εργαζομένων και ιδιοκτητών, η μετακίνηση των επιβατών με ταξί κατά μονάδες, αποτελεί γι’ αυτούς έναν… παραλογισμό δίχως τέλος.

Ταξί για…singles

Τη στιγμή που όλο και περισσότεροι πολίτες διστάζουν να χρησιμοποιήσουν την αστική συγκοινωνία προκειμένου να αποφύγουν τον συνωστισμό, αντιμετωπίζουν ένα ακόμη εμπόδιο στη μετακίνησή τους. Σύμφωνα με τους οδηγούς ταξί ο «παραλογισμός» ξεκινά τη στιγμή που για να μετακινηθεί, παραδείγματος χάρη, ένα ζευγάρι φίλων, πρέπει να χρησιμοποιήσει δύο ταξί προκειμένου να φτάσει στον προορισμό που επιθυμεί. Κι αυτό γιατί, βάσει των νέων περιορισμών, η μετακίνηση άνω του ενός ενήλικου επιβάτη εντός του οχήματος -πλην του οδηγού-, θεωρείται παράβαση και, ως εκ τούτου, τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο.

Πρόσφατα οδηγός ταξί, μιλώντας στο makthes.gr, ανέφερε πως γι’ αυτούς τους λόγους, δεν μπόρεσε να μεταφέρει ταυτόχρονα δύο φίλους που ήθελα να μετακινηθούν μαζί σε στρατόπεδο. « Μας κοστίζει δουλειά, ο τζίρος μας χάνεται. Πώς θα μετακινηθεί ένα ζευγάρι εάν δεν μπορεί να μοιραστεί το ταξί; Δύο φίλες ή φίλοι; Θα πρέπει, είτε να χωριστούν σε δυο ταξί, πράγμα αδύνατο οικονομικά, ή να πάνε με τα πόδια, είτε θα στριμωχτούν μέσα στα λεωφορεία. Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει» προσθέτει αναστατωμένος.

Σύμφωνα με τους ίδιους, επιτρέπεται η μεταφορά άνω του ενός επιβάτη μόνο στην περίπτωση που συντρέχουν λόγοι υγείας (επιτρέπεται ο συνοδός), είτε στην περίπτωση που υπάρχουν ανήλικα τέκνα.

«Διεκδικούμε τουλάχιστον δεύτερο άτομο στα ταξί»

«Είναι επιτακτική ανάγκη η πολιτεία να μας δώσει τη βοήθειά της. Είναι πια θέμα επιβίωσης» τονίσει στο makthes.gr ο πρόεδρος του σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων ΤΑΞΙ Θεσσαλονίκης «Ο ΕΡΜΗΣ», κ. Κλήμης Λεοντιάδης, ο οποίος έχει ήδη κάνει την απαραίτητη επικοινωνία με τα αρμόδια υπουργεία ώστε να τροποποιήσει το καθεστώς. «Περιμένουμε αλλαγή με υπουργική απόφαση. Διεκδικούμε να έχουμε τουλάχιστον δύο άτομα στα ταξί μας γιατί, όπως αντιλαμβάνεστε, είναι αδύνατον να δουλεύουμε με έναν επιβάτη. Είναι οξύμωρο στα λεωφορεία να καλύπτεται το 65% των θέσεων και στο ταξί το 25%» καταλήγει.

Δείτε το βίντεο του makthes.gr:


Ουρά… ενός χιλιομέτρου σχηματίστηκε στην πιάτσα των ταξί, έξω από τα ΚΤΕΛ Μακεδονία, από υπαλλήλους και ιδιοκτήτες ταξί που περίμεναν να εξυπηρετήσουν τους ταξιδιώτες που καθημερινά καταφτάνουν στον υπεραστικό σταθμό. Η ώρα είναι λίγο μετά τη 13:00 το μεσημέρι και η ουρά αντί να μειώνεται, μεγαλώνει συνεχώς.

taxi-ktel.jpg



Εργαζόμενοι και ιδιοκτήτες ταξί βρίσκονται σε «αναβρασμό» και με «δεμένα τα χέρια» καθώς ο νέος περιορισμός που επιβάλλεται εφεξής για τον κλάδο, τούς επιτρέπει να κουβαλούν μόλις… έναν επιβάτη ανά ταξί. Οι συνέπειες είναι ήδη ορατές με τα ταξί να σχηματίζουν ουρές τόσο στα ΚΤΕΛ Μακεδονία, αλλά και σε άλλες πιάτσες ταξί, όπως στην Αριστοτέλους.

taxi-3.jpg


«Έχει πέσει ο τζίρος μας, Ανά τρεις ώρες παίρνουμε μόλις ένα άτομο στα ΚΤΕΛ, ενώ το προηγούμενο διάστημα κάθε μισή ώρα είχαμε πελάτη. Είμαι 29 χρόνια ταξιτζής, αυτή την κατάσταση τη βιώνουμε για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια» αναφέρει οδηγός ταξί στο makthes.gr. Κατά κοινή ομολογία εργαζομένων και ιδιοκτητών, η μετακίνηση των επιβατών με ταξί κατά μονάδες, αποτελεί γι’ αυτούς έναν… παραλογισμό δίχως τέλος.

Ταξί για…singles

Τη στιγμή που όλο και περισσότεροι πολίτες διστάζουν να χρησιμοποιήσουν την αστική συγκοινωνία προκειμένου να αποφύγουν τον συνωστισμό, αντιμετωπίζουν ένα ακόμη εμπόδιο στη μετακίνησή τους. Σύμφωνα με τους οδηγούς ταξί ο «παραλογισμός» ξεκινά τη στιγμή που για να μετακινηθεί, παραδείγματος χάρη, ένα ζευγάρι φίλων, πρέπει να χρησιμοποιήσει δύο ταξί προκειμένου να φτάσει στον προορισμό που επιθυμεί. Κι αυτό γιατί, βάσει των νέων περιορισμών, η μετακίνηση άνω του ενός ενήλικου επιβάτη εντός του οχήματος -πλην του οδηγού-, θεωρείται παράβαση και, ως εκ τούτου, τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο.

Πρόσφατα οδηγός ταξί, μιλώντας στο makthes.gr, ανέφερε πως γι’ αυτούς τους λόγους, δεν μπόρεσε να μεταφέρει ταυτόχρονα δύο φίλους που ήθελα να μετακινηθούν μαζί σε στρατόπεδο. « Μας κοστίζει δουλειά, ο τζίρος μας χάνεται. Πώς θα μετακινηθεί ένα ζευγάρι εάν δεν μπορεί να μοιραστεί το ταξί; Δύο φίλες ή φίλοι; Θα πρέπει, είτε να χωριστούν σε δυο ταξί, πράγμα αδύνατο οικονομικά, ή να πάνε με τα πόδια, είτε θα στριμωχτούν μέσα στα λεωφορεία. Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει» προσθέτει αναστατωμένος.

Σύμφωνα με τους ίδιους, επιτρέπεται η μεταφορά άνω του ενός επιβάτη μόνο στην περίπτωση που συντρέχουν λόγοι υγείας (επιτρέπεται ο συνοδός), είτε στην περίπτωση που υπάρχουν ανήλικα τέκνα.

«Διεκδικούμε τουλάχιστον δεύτερο άτομο στα ταξί»

«Είναι επιτακτική ανάγκη η πολιτεία να μας δώσει τη βοήθειά της. Είναι πια θέμα επιβίωσης» τονίσει στο makthes.gr ο πρόεδρος του σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων ΤΑΞΙ Θεσσαλονίκης «Ο ΕΡΜΗΣ», κ. Κλήμης Λεοντιάδης, ο οποίος έχει ήδη κάνει την απαραίτητη επικοινωνία με τα αρμόδια υπουργεία ώστε να τροποποιήσει το καθεστώς. «Περιμένουμε αλλαγή με υπουργική απόφαση. Διεκδικούμε να έχουμε τουλάχιστον δύο άτομα στα ταξί μας γιατί, όπως αντιλαμβάνεστε, είναι αδύνατον να δουλεύουμε με έναν επιβάτη. Είναι οξύμωρο στα λεωφορεία να καλύπτεται το 65% των θέσεων και στο ταξί το 25%» καταλήγει.

Δείτε το βίντεο του makthes.gr:

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία