Ψηφιακά ραντεβού και για υπηρεσίες της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους
21/12/2022 13:53
21/12/2022 13:53
Με την ολοκλήρωση της κράτησης, η υπηρεσία αποστέλλει αυτοματοποιημένο επιβεβαιωτικό μήνυμα στο e-mail του ενδιαφερομένου, στο οποίο εμπεριέχεται και το link μέσω του οποίου θα πραγματοποιηθεί η βιντεοκλήση. Σημειώνεται ότι, εάν ο ενδιαφερόμενος επιθυμεί την παρουσία τρίτου προσώπου στην τηλεδιάσκεψη (δικηγόρου, συμβούλου, λογιστή κ.λπ.), μπορεί να το δηλώσει στα στοιχεία της κράτησης. Με τον τρόπο αυτό, το επιβεβαιωτικό μήνυμα θα σταλεί και στο πρόσωπο αυτό. Εναλλακτικά, το ψηφιακό ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του της ΕΓΔΙΧ, καλώντας στο 213 2125730. Στην περίπτωση αυτή, ο υπάλληλος του φορέα προγραμματίζει το ραντεβού για λογαριασμό του οφειλέτη με τη χρήση των κωδικών του Δημόσιας Διοίκησης. Η υπηρεσία σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και υποστηρίζεται παραγωγικά από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στη διεύθυνση myEGDIX.live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών». Με τον τρόπο αυτό, η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους εντάσσεται στην ομπρέλα των ηλεκτρονικών εφαρμογών του myDeskLive. Υπενθυμίζεται ότι η εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση βρίσκεται ήδη σε παραγωγική λειτουργία σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, η ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ), το Υπουργείο Εξωτερικών, ο e-ΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο, οι Δήμοι και ο Συνήγορος του Πολίτη. Αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, ελαχιστοποιείται ο χρόνος απόκρισης στα ερωτήματα των ενδιαφερόμενων και εξοικονομούνται πόροι τόσο για τον πολίτη όσο και για τους φορείς. Παρέχεται, έτσι, ποιοτικότερη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη διαφάνεια και την εξωστρέφεια των φορέων.
21/12/2022 17:06
Με την ολοκλήρωση της κράτησης, η υπηρεσία αποστέλλει αυτοματοποιημένο επιβεβαιωτικό μήνυμα στο e-mail του ενδιαφερομένου, στο οποίο εμπεριέχεται και το link μέσω του οποίου θα πραγματοποιηθεί η βιντεοκλήση. Σημειώνεται ότι, εάν ο ενδιαφερόμενος επιθυμεί την παρουσία τρίτου προσώπου στην τηλεδιάσκεψη (δικηγόρου, συμβούλου, λογιστή κ.λπ.), μπορεί να το δηλώσει στα στοιχεία της κράτησης. Με τον τρόπο αυτό, το επιβεβαιωτικό μήνυμα θα σταλεί και στο πρόσωπο αυτό. Εναλλακτικά, το ψηφιακό ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του της ΕΓΔΙΧ, καλώντας στο 213 2125730. Στην περίπτωση αυτή, ο υπάλληλος του φορέα προγραμματίζει το ραντεβού για λογαριασμό του οφειλέτη με τη χρήση των κωδικών του Δημόσιας Διοίκησης. Η υπηρεσία σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και υποστηρίζεται παραγωγικά από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στη διεύθυνση myEGDIX.live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών». Με τον τρόπο αυτό, η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους εντάσσεται στην ομπρέλα των ηλεκτρονικών εφαρμογών του myDeskLive. Υπενθυμίζεται ότι η εξυπηρέτηση με βιντεοκλήση βρίσκεται ήδη σε παραγωγική λειτουργία σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, η ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ), το Υπουργείο Εξωτερικών, ο e-ΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο, οι Δήμοι και ο Συνήγορος του Πολίτη. Αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, ελαχιστοποιείται ο χρόνος απόκρισης στα ερωτήματα των ενδιαφερόμενων και εξοικονομούνται πόροι τόσο για τον πολίτη όσο και για τους φορείς. Παρέχεται, έτσι, ποιοτικότερη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη διαφάνεια και την εξωστρέφεια των φορέων.
ΣΧΟΛΙΑ