Ράνια Θρασκιά: Να καλυφθούν τα κενά στον κλάδο των Μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή
03/07/2024 15:20
03/07/2024 15:20
Επιστολή του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.) σχετικά με τις σοβαρές ελλείψεις που σημειώνονται στους κλάδους των Μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή, αλλά και στη γενική εκπαίδευση κατέθεσε η Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και αρμόδια για την Ειδική Αγωγή, Ράνια Θρασκιά, στον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην εν λόγω επιστολή, «το ποσοστό των κενών στον κλάδο των μαθηματικών ειδικής αγωγής φτάνει το 36%, ενώ στην γενική εκπαίδευση ανέρχεται στο 32% επί του συνόλου των κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αυτά τα νούμερα αποκαλύπτουν μια επείγουσα ανάγκη για δράση».
Η Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχί τονίζει την υποχρέωση της Πολιτείας να διασφαλίζει δημόσια, ποιοτική και συμπεριληπτική εκπαίδευση και την αναγκαιότητα μόνιμων διορισμών ώστε να καλυφθούν τα κενά και να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η συνέπεια στη διδασκαλία. Και καλεί τον Υπουργό για την απάντηση και τις ενέργειές του.
15/07/2024 13:06
Επιστολή του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.) σχετικά με τις σοβαρές ελλείψεις που σημειώνονται στους κλάδους των Μαθηματικών στην Ειδική Αγωγή, αλλά και στη γενική εκπαίδευση κατέθεσε η Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και αρμόδια για την Ειδική Αγωγή, Ράνια Θρασκιά, στον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην εν λόγω επιστολή, «το ποσοστό των κενών στον κλάδο των μαθηματικών ειδικής αγωγής φτάνει το 36%, ενώ στην γενική εκπαίδευση ανέρχεται στο 32% επί του συνόλου των κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αυτά τα νούμερα αποκαλύπτουν μια επείγουσα ανάγκη για δράση».
Η Βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχί τονίζει την υποχρέωση της Πολιτείας να διασφαλίζει δημόσια, ποιοτική και συμπεριληπτική εκπαίδευση και την αναγκαιότητα μόνιμων διορισμών ώστε να καλυφθούν τα κενά και να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η συνέπεια στη διδασκαλία. Και καλεί τον Υπουργό για την απάντηση και τις ενέργειές του.
ΣΧΟΛΙΑ