Ρόδος: Πριν καν σβήσουν οι φωτιές, ορισμένοι ξενοδόχοι θέλουν «κανονικότητα» και «θετική εικόνα»
24/07/2023 21:50
24/07/2023 21:50
Να συνεισφέρουν στη μάχη των πυροσβεστών με τις φλόγες στη Ρόδο προσπαθούν εκπρόσωποι των ξενοδοχείων και των τουριστικών γραφείων.
Ταυτόχρονα όμως οι ξενοδόχοι έχουν στρέψει το βλέμμα τους στην επαναφορά της «κανονικότητας» και της «θετικής προβολής» του νησιού, μολονότι οι πυρκαγιές κατατρώνε το φυτικό κεφάλαιο και σκοτώνουν ζώα στο «νησί των ιπποτών».
Όπως γράφει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Ένωση Ξενοδόχων Κω, έστειλε σήμερα διάφορα τρόφιμα και είδη ανάγκης, τα οποία συγκεντρώθηκαν χάρη στην άμεση ανταπόκριση των μελών της και των επιχειρηματιών του νησιού, πληροφορεί η πρόεδρος της ένωσης, Κωνσταντίνα Σβύνου. «Ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε συμπαραστάτες στους συμπατριώτες μας στη Ρόδο, πονάμε μαζί τους και θα παλέψουμε μαζί τους, και τώρα, και μετά. Οι δύσκολες στιγμές μας ενώνουν και μας κάνουν ακόμα πιο δυνατούς», αναφέρει μάλιστα σε ανάρτηση της στα κοινωνικά δίκτυα η πρόεδρος των ξενοδόχων της Κω.
Στο ερώτημα ποιο θα είναι το αποτύπωμα της φυσικής καταστροφής στο νησί, στην τουριστική οικονομία του νησιού, ο Μιχάλης Βαμιεδάκης, πρόεδρος αλυσίδας ξενοδοχείων στην Ελλάδα και σύμβουλος ανάπτυξης ενός τουριστικού γραφείου που διαθέτει σημαντική παρουσία και στο Νησί των Ιπποτών, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Είναι πιθανόν σε δύο εβδομάδες να το έχουμε ξεχάσει και να μην ασχολείται κανείς, αλλά μπορεί και να χαθεί η σεζόν για το νησί». Πάντως ευχή του κ. Βαμιεδάκη, που από την πρώτη στιγμή βρέθηκε στην Ρόδο, είναι να μην χαθεί η σεζόν - και αυτό μπορεί να συμβεί με τη βοήθεια σημαντικών παικτών της παγκόσμιας τουριστικής σκηνής, που θα διαδραματίσουν καταλυτικό ρόλο για την επιστροφή στην κανονικότητα.
Αναφερόμενος στην επόμενη μέρα, ο κ. Βαμιεδάκης υπογραμμίζει ότι βασική μέριμνα είναι να σβήσει η φωτιά. «Να αποκατασταθούν οι ζημιές, να επικρατήσει μία κανονικότητα και να είναι να ξεκινήσει μία θετική δημοσιότητα για το νησί, ότι πλέον το νησί είναι εδώ και υποδέχεται κόσμο», αναφέρει χαρακτηριστικά. Ο κ. Βαμιεδάκης μάλιστα, στάθηκε στον αγώνα δρόμου των εκπροσώπων των διεθνών οργανωτών ταξιδιών προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους και απάντησε σε κριτικές που δέχτηκαν τις πρώτες ώρες που ξέσπασε η κρίση. Όπως είπε, πολλοί ξένοι επισκέπτες «ένιωσαν μόνοι», χωρίς την παρουσία εκπροσώπων των τουριστικών γραφείων κατά τις πρώτες στιγμές της εκκένωσης, αλλά αυτό συνέβη γιατί είχαν αποκλειστεί οι δρόμοι προς τα κέντρα της προσωρινής παραμονής τους.
Μάλιστα, εξηγεί ότι πολλοί έμειναν χωρίς έγγραφα, γιατί η εκκένωση έγινε ξαφνικά, τη στιγμή που λίγο νωρίτερα υπήρχε ένας εφησυχασμός από τους εμπλεκόμενους στην διαχείριση της κρίσης. Πάντως, οι ακυρώσεις των επόμενων ημερών, βοήθησαν να διοχετευτούν οι υφιστάμενοι επισκέπτες στα αδιάθετα δωμάτια, λίγο πριν επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
Να τονιστεί ότι πρώτη αγορά για το «νησί των ιπποτών» είναι η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, η γερμανική, η σκανδιναβική και ακολουθούν οι υπόλοιποι. Σε ό,τι αφορά το πρακτορείο που εκπροσωπεί ο κ. Βαμιεδάκης, αυτό «φέρνει» κόσμο από την Γαλλία, αλλά και η συγκεκριμένη αγορά πάγωσε αυτές τις ημέρες, σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στη Ρόδο και την εγχώρια τουριστική αγορά, δεν καταγράφει μακροπρόθεσμες ακυρώσεις - τον Αύγουστο συγκεκριμένα. Ωστόσο το επόμενο διάστημα είναι κρίσιμο για τη Ρόδο και τον όμιλο, που υποδέχεται πάνω από 200.000 ανθρώπους στο Νησί των Ιπποτών. Τα δύο του μάλιστα ξενοδοχεία στη Νότια Ρόδο, δεν έχουν υποστεί ζημιές, ενώ σε αυτά φιλοξενούνται συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, που εργάζονται πυρετωδώς για την αποκατάσταση των υποδομών στα ηλεκτρικά δίκτυα.
Να συνεισφέρουν στη μάχη των πυροσβεστών με τις φλόγες στη Ρόδο προσπαθούν εκπρόσωποι των ξενοδοχείων και των τουριστικών γραφείων.
Ταυτόχρονα όμως οι ξενοδόχοι έχουν στρέψει το βλέμμα τους στην επαναφορά της «κανονικότητας» και της «θετικής προβολής» του νησιού, μολονότι οι πυρκαγιές κατατρώνε το φυτικό κεφάλαιο και σκοτώνουν ζώα στο «νησί των ιπποτών».
Όπως γράφει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Ένωση Ξενοδόχων Κω, έστειλε σήμερα διάφορα τρόφιμα και είδη ανάγκης, τα οποία συγκεντρώθηκαν χάρη στην άμεση ανταπόκριση των μελών της και των επιχειρηματιών του νησιού, πληροφορεί η πρόεδρος της ένωσης, Κωνσταντίνα Σβύνου. «Ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε συμπαραστάτες στους συμπατριώτες μας στη Ρόδο, πονάμε μαζί τους και θα παλέψουμε μαζί τους, και τώρα, και μετά. Οι δύσκολες στιγμές μας ενώνουν και μας κάνουν ακόμα πιο δυνατούς», αναφέρει μάλιστα σε ανάρτηση της στα κοινωνικά δίκτυα η πρόεδρος των ξενοδόχων της Κω.
Στο ερώτημα ποιο θα είναι το αποτύπωμα της φυσικής καταστροφής στο νησί, στην τουριστική οικονομία του νησιού, ο Μιχάλης Βαμιεδάκης, πρόεδρος αλυσίδας ξενοδοχείων στην Ελλάδα και σύμβουλος ανάπτυξης ενός τουριστικού γραφείου που διαθέτει σημαντική παρουσία και στο Νησί των Ιπποτών, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Είναι πιθανόν σε δύο εβδομάδες να το έχουμε ξεχάσει και να μην ασχολείται κανείς, αλλά μπορεί και να χαθεί η σεζόν για το νησί». Πάντως ευχή του κ. Βαμιεδάκη, που από την πρώτη στιγμή βρέθηκε στην Ρόδο, είναι να μην χαθεί η σεζόν - και αυτό μπορεί να συμβεί με τη βοήθεια σημαντικών παικτών της παγκόσμιας τουριστικής σκηνής, που θα διαδραματίσουν καταλυτικό ρόλο για την επιστροφή στην κανονικότητα.
Αναφερόμενος στην επόμενη μέρα, ο κ. Βαμιεδάκης υπογραμμίζει ότι βασική μέριμνα είναι να σβήσει η φωτιά. «Να αποκατασταθούν οι ζημιές, να επικρατήσει μία κανονικότητα και να είναι να ξεκινήσει μία θετική δημοσιότητα για το νησί, ότι πλέον το νησί είναι εδώ και υποδέχεται κόσμο», αναφέρει χαρακτηριστικά. Ο κ. Βαμιεδάκης μάλιστα, στάθηκε στον αγώνα δρόμου των εκπροσώπων των διεθνών οργανωτών ταξιδιών προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους και απάντησε σε κριτικές που δέχτηκαν τις πρώτες ώρες που ξέσπασε η κρίση. Όπως είπε, πολλοί ξένοι επισκέπτες «ένιωσαν μόνοι», χωρίς την παρουσία εκπροσώπων των τουριστικών γραφείων κατά τις πρώτες στιγμές της εκκένωσης, αλλά αυτό συνέβη γιατί είχαν αποκλειστεί οι δρόμοι προς τα κέντρα της προσωρινής παραμονής τους.
Μάλιστα, εξηγεί ότι πολλοί έμειναν χωρίς έγγραφα, γιατί η εκκένωση έγινε ξαφνικά, τη στιγμή που λίγο νωρίτερα υπήρχε ένας εφησυχασμός από τους εμπλεκόμενους στην διαχείριση της κρίσης. Πάντως, οι ακυρώσεις των επόμενων ημερών, βοήθησαν να διοχετευτούν οι υφιστάμενοι επισκέπτες στα αδιάθετα δωμάτια, λίγο πριν επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
Να τονιστεί ότι πρώτη αγορά για το «νησί των ιπποτών» είναι η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, η γερμανική, η σκανδιναβική και ακολουθούν οι υπόλοιποι. Σε ό,τι αφορά το πρακτορείο που εκπροσωπεί ο κ. Βαμιεδάκης, αυτό «φέρνει» κόσμο από την Γαλλία, αλλά και η συγκεκριμένη αγορά πάγωσε αυτές τις ημέρες, σημειώνει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στη Ρόδο και την εγχώρια τουριστική αγορά, δεν καταγράφει μακροπρόθεσμες ακυρώσεις - τον Αύγουστο συγκεκριμένα. Ωστόσο το επόμενο διάστημα είναι κρίσιμο για τη Ρόδο και τον όμιλο, που υποδέχεται πάνω από 200.000 ανθρώπους στο Νησί των Ιπποτών. Τα δύο του μάλιστα ξενοδοχεία στη Νότια Ρόδο, δεν έχουν υποστεί ζημιές, ενώ σε αυτά φιλοξενούνται συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, που εργάζονται πυρετωδώς για την αποκατάσταση των υποδομών στα ηλεκτρικά δίκτυα.
ΣΧΟΛΙΑ