Σε αναγκαστική διακοπή της παροχής ύδρευσης σε στρατηγικούς κακοπληρωτές προχωράει η ΔΕΥΑ Λαγκαδά
28/08/2024 14:41
28/08/2024 14:41
Σε ενέργειες για την αντιμετώπιση του φαινομένου των στρατηγικών κακοπληρωτών αποφάσισε να προχωρήσει η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης-Αποχέτευσης του Δήμου Λαγκαδά, ώστε, με αυτό τον τρόπο να προστατεύσει τους συνεπείς καταναλωτές από την αδικία την οποία υφίστανται, αλλά και να διασφαλίσει τον κοινωφελή χαρακτήρα της, να θωρακίσει την οικονομική βιωσιμότητά της και να διασφαλίσει την ορθολογική χρήση των υδάτινων πόρων, προκειμένου να συνεχίσει ανεμπόδιστα να προσφέρει ένα αγαθό που είναι για όλους: το νερό.
Η ΔΕΥΑΛ διέκοψε την παροχή ύδρευσης σε καταναλωτές οι οποίοι επί σειρά ετών δεν φροντίζουν για την τακτοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεών τους, παρά τις οχλήσεις και προειδοποιήσεις ώστε να προσέλθουν και να εξοφλήσουν ή να ρυθμίσουν την οφειλή τους.
Να σημειωθεί ότι η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης-Αποχέτευσης του Δήμου Λαγκαδά ενημέρωσε όσους καταναλωτές οφείλουν μεγάλα ποσά από ανεξόφλητους λογαριασμούς σχετικά με τη δυνατότητα που τους δίδεται για την ένταξή τους σε ευνοϊκές ρυθμίσεις οφειλών και αποπληρωμή σε δόσεις.
Συγκεκριμένα, η ρύθμιση της ΔΕΥΑΛ που βρίσκεται σε ισχύ για τους καταναλωτές που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, προβλέπει τα εξής:
-Προκαταβολή 10% του οφειλόμενου ποσού
-Πληρωμή του υπόλοιπου 90% σε, έως, 36 δόσεις
-Το ποσό της μηνιαίας δόσης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 30€.
«Δεν είμαστε ανάλγητοι. Κατανοούμε και συμμεριζόμαστε τα προβλήματα των καταναλωτών οι οποίοι αποδεδειγμένα αδυνατούν να εξοφλήσουν τις οφειλές τους. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν προχωρήσαμε στη διακοπή της παροχής σε καμία κατοικία η οποία είναι κύρια και στεγάζει οικογένεια. Όμως, οφείλουμε να είμαστε αυστηροί με όσους εσκεμμένα και αποδεδειγμένα δεν πληρώνουν, θεωρώντας πως δεν θα έχουν καμία συνέπεια», δηλώνει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ, Βασίλης Δημητριάδης
23/08/2024 13:12
03/09/2024 21:41
Σε ενέργειες για την αντιμετώπιση του φαινομένου των στρατηγικών κακοπληρωτών αποφάσισε να προχωρήσει η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης-Αποχέτευσης του Δήμου Λαγκαδά, ώστε, με αυτό τον τρόπο να προστατεύσει τους συνεπείς καταναλωτές από την αδικία την οποία υφίστανται, αλλά και να διασφαλίσει τον κοινωφελή χαρακτήρα της, να θωρακίσει την οικονομική βιωσιμότητά της και να διασφαλίσει την ορθολογική χρήση των υδάτινων πόρων, προκειμένου να συνεχίσει ανεμπόδιστα να προσφέρει ένα αγαθό που είναι για όλους: το νερό.
Η ΔΕΥΑΛ διέκοψε την παροχή ύδρευσης σε καταναλωτές οι οποίοι επί σειρά ετών δεν φροντίζουν για την τακτοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεών τους, παρά τις οχλήσεις και προειδοποιήσεις ώστε να προσέλθουν και να εξοφλήσουν ή να ρυθμίσουν την οφειλή τους.
Να σημειωθεί ότι η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης-Αποχέτευσης του Δήμου Λαγκαδά ενημέρωσε όσους καταναλωτές οφείλουν μεγάλα ποσά από ανεξόφλητους λογαριασμούς σχετικά με τη δυνατότητα που τους δίδεται για την ένταξή τους σε ευνοϊκές ρυθμίσεις οφειλών και αποπληρωμή σε δόσεις.
Συγκεκριμένα, η ρύθμιση της ΔΕΥΑΛ που βρίσκεται σε ισχύ για τους καταναλωτές που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές, προβλέπει τα εξής:
-Προκαταβολή 10% του οφειλόμενου ποσού
-Πληρωμή του υπόλοιπου 90% σε, έως, 36 δόσεις
-Το ποσό της μηνιαίας δόσης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 30€.
«Δεν είμαστε ανάλγητοι. Κατανοούμε και συμμεριζόμαστε τα προβλήματα των καταναλωτών οι οποίοι αποδεδειγμένα αδυνατούν να εξοφλήσουν τις οφειλές τους. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν προχωρήσαμε στη διακοπή της παροχής σε καμία κατοικία η οποία είναι κύρια και στεγάζει οικογένεια. Όμως, οφείλουμε να είμαστε αυστηροί με όσους εσκεμμένα και αποδεδειγμένα δεν πληρώνουν, θεωρώντας πως δεν θα έχουν καμία συνέπεια», δηλώνει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΛ, Βασίλης Δημητριάδης
ΣΧΟΛΙΑ