Δήμος Θεσσαλονίκης: Σε χρόνο ρεκόρ οι βεβαιώσεις ΤΑΠ μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας
26/05/2021 08:40
26/05/2021 08:40
Σε χρόνο ρεκόρ εξυπηρετούνται για την έκδοση βεβαιώσεων του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών (ΤΑΠ) οι πολίτες που κάνουν χρήση της νέας ψηφιακής πλατφόρμας την οποία έθεσε σε λειτουργία ο Δήμος Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδιασμού για διαρκή διεύρυνση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του.
Τα πρώτα αποτελέσματα από τη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας για βεβαιώσεις ΤΑΠ έκανε γνωστά ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργος Αβαρλής.
Επεξεργασία σε 3 ημέρες!
Κατά το διάστημα από τις 26 Απριλίου, οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας, έως και τις 21 Μαΐου οι ηλεκτρονικές αιτήσεις που κατατέθηκαν στον Δήμο Θεσσαλονίκης ανήλθαν σε 409, εκ των οποίων 385 αφορούσαν την έκδοση βεβαιώσεων περί μη οφειλής ΤΑΠ και οι υπόλοιπες 24 βεβαιώσεις για μεταβολές ακινήτων.
Το εντυπωσιακό στοιχείο, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Αβαρλής, είναι ότι ο μέσος χρόνος που απαιτήθηκε για την επεξεργασία των αιτήσεων που κατατέθηκαν μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διαμορφώθηκε σε μόλις 3 ημέρες!
Αντίθετα, για τις 485 αιτήσεις που κατατέθηκαν μέσα στο ίδιο χρονικό πλαίσιο στο γκισέ της αρμόδιας δημοτικής υπηρεσίας ο μέσος χρόνος επεξεργασίας είναι οι είκοσι μέρες.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι με την ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων και των απαιτούμενων δικαιολογητικών απλουστεύεται σημαντικά η διαδικασία ελέγχου, που στην αντίθετη περίπτωση μπορεί να καταστεί εξαιρετικά χρονοβόρα, καθώς οι δημοτικοί υπάλληλοι ανατρέχουν διαρκώς σε έναν όγκο εγγράφων που τους προσκομίζονται σε φυσικό αρχείο.
Κάλεσμα του Δήμου για χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας
Δεδομένων και των στοιχείων αυτών ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής απευθύνει νέο κάλεσμα στους πολίτες αλλά και στους επαγγελματίες να προτιμούν για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους την ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Υπενθυμίζεται ότι η υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για τη χορήγηση βεβαιώσεων του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης (thessaloniki.gr) μέσα από την παραπομπή “e-υπηρεσίες” στην κατηγορία “Οικονομικά”.
Η πρόσβαση στη νέα υπηρεσία για τις βεβαιώσεις ΤΑΠ μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του Δήμου Θεσσαλονίκης γίνεται με τη χρήση των κωδικών taxisnet για τους πολίτες και με πιστοποίηση της ιδιότητάς τους για τους δικηγόρους και τους συμβολαιογράφους.
Σε χρόνο ρεκόρ εξυπηρετούνται για την έκδοση βεβαιώσεων του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών (ΤΑΠ) οι πολίτες που κάνουν χρήση της νέας ψηφιακής πλατφόρμας την οποία έθεσε σε λειτουργία ο Δήμος Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδιασμού για διαρκή διεύρυνση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του.
Τα πρώτα αποτελέσματα από τη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας για βεβαιώσεις ΤΑΠ έκανε γνωστά ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργος Αβαρλής.
Επεξεργασία σε 3 ημέρες!
Κατά το διάστημα από τις 26 Απριλίου, οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας, έως και τις 21 Μαΐου οι ηλεκτρονικές αιτήσεις που κατατέθηκαν στον Δήμο Θεσσαλονίκης ανήλθαν σε 409, εκ των οποίων 385 αφορούσαν την έκδοση βεβαιώσεων περί μη οφειλής ΤΑΠ και οι υπόλοιπες 24 βεβαιώσεις για μεταβολές ακινήτων.
Το εντυπωσιακό στοιχείο, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Αβαρλής, είναι ότι ο μέσος χρόνος που απαιτήθηκε για την επεξεργασία των αιτήσεων που κατατέθηκαν μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διαμορφώθηκε σε μόλις 3 ημέρες!
Αντίθετα, για τις 485 αιτήσεις που κατατέθηκαν μέσα στο ίδιο χρονικό πλαίσιο στο γκισέ της αρμόδιας δημοτικής υπηρεσίας ο μέσος χρόνος επεξεργασίας είναι οι είκοσι μέρες.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι με την ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων και των απαιτούμενων δικαιολογητικών απλουστεύεται σημαντικά η διαδικασία ελέγχου, που στην αντίθετη περίπτωση μπορεί να καταστεί εξαιρετικά χρονοβόρα, καθώς οι δημοτικοί υπάλληλοι ανατρέχουν διαρκώς σε έναν όγκο εγγράφων που τους προσκομίζονται σε φυσικό αρχείο.
Κάλεσμα του Δήμου για χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας
Δεδομένων και των στοιχείων αυτών ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής απευθύνει νέο κάλεσμα στους πολίτες αλλά και στους επαγγελματίες να προτιμούν για τη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους την ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Υπενθυμίζεται ότι η υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για τη χορήγηση βεβαιώσεων του Τμήματος Ανταποδοτικών Τελών είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης (thessaloniki.gr) μέσα από την παραπομπή “e-υπηρεσίες” στην κατηγορία “Οικονομικά”.
Η πρόσβαση στη νέα υπηρεσία για τις βεβαιώσεις ΤΑΠ μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του Δήμου Θεσσαλονίκης γίνεται με τη χρήση των κωδικών taxisnet για τους πολίτες και με πιστοποίηση της ιδιότητάς τους για τους δικηγόρους και τους συμβολαιογράφους.
ΣΧΟΛΙΑ