Seafair: Στα βαθιά νερά της Ναυτιλίας και η συνεργασία με τη Laskaridis Shipping
16/05/2024 07:00
16/05/2024 07:00
Mία πολύ σημαντική συμφωνία, με τη Laskaridis Shipping, ανακοίνωσε πρόσφατα η «Seafair», η ελληνοαμερικανική τεχνολογική start up που έχει έδρα Νέα Υόρκη, Θεσσαλονικείς ιδρυτές και παραγωγικά hubs, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Μανίλα.
Η «Seafair», ένα μέλος του δυναμικού oικοσυστήματος ελληνικών start ups στη Ναυτιλία, που ήδη έχει σηκώσει 8,3 εκατ. δολάρια από επενδυτικούς αγγέλους και venture capitals, ετοιμάζεται αρχές του 2025 να βγει στην αγορά για να σηκώσει ένα επόμενο, μεγάλο γύρο χρηματοδότησης, από καινούργιους επενδυτές που βλέπουν προοπτικές ανάπτυξης στις εταιρείες τεχνολογίας που υποστηρίζουν την παγκόσμια Ναυτιλία σε εποχή ψηφιακής και πράσινης μετάβασης.
Η «Seafair», που ιδρύθηκε από τους Θεσσαλονικείς μηχανικούς Αγαπητό Διακογιάννη και Βύρωνα Αντωνιάδη το 2020, έχει από μίας αρχής στοχεύσει στο crewing, δηλαδή στην τεράστια αγορά ανθρωπίνου δυναμικού που κινεί τη διεθνή Ναυτιλία και στην οποία απασχολούνται παγκόσμια 1,7 εκατομμύρια ναυτικοί, με το κόστος μισθοδοσίας τους να φθάνει ετήσια τα 70 δις. δολάρια.
H «Seafair», με τα τεχνολογικά εργαλεία που έχει αναπτύξει, προσφέρει τις εξής δύο υπηρεσίες: Φέρνει σε επαφή, μέσω της πλατφόρμας της, ναυτιλιακές εταιρείες και ναυτικούς, λειτουργώντας σαν ένα σύγχρονο ψηφιακό γραφείο εύρεσης εργασίας που παρέχει πλήθος πληροφοριών και στις δύο πλευρές, προκειμένου να καταλήξουν στις κατάλληλες για αυτούς επιλογές. Κατά δεύτερον, με το προϊόν που έχει αναπτύξει, υποστηρίζει τις ναυτιλιακές στη διαχείριση των πληρωμάτων των πλοίων, σε μία σειρά ζητημάτων που τους αφορούν ( π.χ. αξιολογήσεις, πληρωμές κ.αλ.)
Οι τεχνολογικές λύσεις της Seafair είναι βραβευμένες και πιστοποιημένες από ναυτιλιακούς οργανισμούς όπως η RINA, ο DNV, η IMEC και η POEA, ενώ η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη των πελατών της με νέες εγκυκλίους και compliance, όπως π.χ. Rightship/DryBMS».
Η «Seafair» έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη, επιλογή κρίσιμη γιατί από μίας αρχής έπρεπε να απευθυνθεί στη διεθνή Ναυτιλία και στο διεθνή κοινότητα των angel investors και venture capitalists. Να σημειωθεί ότι στους επενδυτές της «Seafair», περιλαμβάνονται οι: General Catalyst, FJ Labs, firstminute capital, Speedinvest, TA Ventures.
Μπορεί μεγάλο κομμάτι του business να είναι στην Αμερική, όμως η τεχνολογική καρδιά της «Seafair», όπως και μεγάλο μέρος της οικονομικής και εμπορικής διαχείρισης, βρίσκεται στην Ελλάδα, με τη θυγατρική «Seafair IKE», που έχει έδρα στον Πειραιά, όπου πλέον απασχολούνται 12 άτομα, μηχανικοί και εργαζόμενοι άλλων ειδικοτήτων, ενώ στη Θεσσαλονίκη λειτουργεί μία tech ομάδα τριών μηχανικών.
Επικεφαλής της «Seafair», είναι μία τριανδρία μηχανικών, ο CEO Aγαπητός Διακογιάννης, ο CTO Βύρων Αντωνιάδης και ο COO, Γιώργος Ρόβης.
Όπως είπε στο makthes.gr o κ. Αντωνιάδης, η συνεργασία με τη Laskaridis Shipping, είναι σημαντική σε όρους οικονομικούς αλλά και ιδιαίτερα τιμητική για τη «Seafair», καθώς εμπιστεύτηκε το προϊόν της για τη διαχείριση των πληρωμάτων της σε 80 πλοία, δηλαδή περίπου 1.800-1.900 ναυτικών.
Σήμερα, περισσότερες από 35 – 40 ναυτιλιακές εταιρείες χρησιμοποιούν το λογισμικό της «Seafair» για τη διαχείριση πληρωμάτων όπως και το πρόγραμμα εύρεσης και πρόσληψης ναυτικών. Αυτές οι δύο υπηρεσίες παρέχονται είτε ανεξάρτητα η μία από την άλλη, είτε και οι δύο , εφ’ όσον το επιλέγει ο πελάτης.
Στις ναυτιλιακές εταιρείες που εξυπηρετεί η «Seafair», πέραν της Laskaridis Shipping, περιλαμβάνονται επιχειρήσεις με πολλών ετών παρουσία στη ναυτιλία όπως η Chandris Hellas, η NGM, αλλά και νεότερες όπως οι Dalex, Drydel, Seaven, η Dioryx, Lamda Maritime, Common Progress, Astra, Newport και GMSA.
Οι 35 και πλέον ναυτιλιακές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η «Seafair», ελέγχουν περίπου 750 πλοία.
Η «Seafair» έχει έσοδα περίπου 500.000 δολάρια το έτος, τα οποία όμως δεν επαρκούν για να χρηματοδοτηθεί η ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας, έτσι, όπως δήλωσε ο κ. Αντωνιάδης, σχεδιάζεται για τον Ιανουάριο του 2025, ένας επόμενος μεγάλος γύρος χρηματοδότησης, από καινούργιους επενδυτές, στους οποίους θα διατεθεί μειοψηφικό μετοχικό ποσοστό της επιχείρησης.
«Ήδη πήραμε μία ενδιάμεση χρηματοδότηση – γέφυρα, ύψους 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων, από τους επενδυτές που είναι ήδη τοποθετημένοι στην Εταιρεία, ώστε με αυτή να καλύψουμε την ανάπτυξη της Εταιρείας για το 2024. Σήμερα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ομάδα της «Seafair» είναι η θυγατρική των Φιλιππίνων, καθώς η συγκεκριμένη αγορά είναι και η μεγαλύτερη αγορά ναυτικών για την διεθνή Ναυτιλία. Η «Seafair» στη Μανίλα έχει 12 άτομα προσωπικό εν των οποίων οι πέντε είναι μηχανικοί», δήλωσε ο κ. Αντωνιάδης.
«Ο κλάδος της Ναυτιλίας διανύει μία περίοδο άνθησης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις start ups του χώρου. Εμείς μένουμε στο αντικείμενο της εύρεσης και διαχείρισης προσωπικού, πληρωμάτων, στο crew management. Μένουμε σε αυτό το αντικείμενο γιατί πιστεύουμε ότι η οριζόντια ανάπτυξη στην Ναυτιλία, με τεχνολογικές λύσεις, θα δώσει τη θέση της σε περισσότερες εταιρείες, πιο εξειδικευμένες, καθετοποιημένες» εξήγησε ο κ. Αντωνιάδης και πρόσθεσε:
«Eμείς επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με start ups του κλάδου της ναυτιλίας που επικεντρώνονται σε άλλα αντικείμενα της Ναυτιλίας, όπως επί παραδείγματι με τις Ηarbor Lab και τις ProcureShip, μάλιστα στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων 2024, συνδιοργανώνουμε μία ημερίδα, με όλες τις ελληνικές start ups που απευθύνονται στο ναυτιλιακό κλάδο».
Mία πολύ σημαντική συμφωνία, με τη Laskaridis Shipping, ανακοίνωσε πρόσφατα η «Seafair», η ελληνοαμερικανική τεχνολογική start up που έχει έδρα Νέα Υόρκη, Θεσσαλονικείς ιδρυτές και παραγωγικά hubs, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Μανίλα.
Η «Seafair», ένα μέλος του δυναμικού oικοσυστήματος ελληνικών start ups στη Ναυτιλία, που ήδη έχει σηκώσει 8,3 εκατ. δολάρια από επενδυτικούς αγγέλους και venture capitals, ετοιμάζεται αρχές του 2025 να βγει στην αγορά για να σηκώσει ένα επόμενο, μεγάλο γύρο χρηματοδότησης, από καινούργιους επενδυτές που βλέπουν προοπτικές ανάπτυξης στις εταιρείες τεχνολογίας που υποστηρίζουν την παγκόσμια Ναυτιλία σε εποχή ψηφιακής και πράσινης μετάβασης.
Η «Seafair», που ιδρύθηκε από τους Θεσσαλονικείς μηχανικούς Αγαπητό Διακογιάννη και Βύρωνα Αντωνιάδη το 2020, έχει από μίας αρχής στοχεύσει στο crewing, δηλαδή στην τεράστια αγορά ανθρωπίνου δυναμικού που κινεί τη διεθνή Ναυτιλία και στην οποία απασχολούνται παγκόσμια 1,7 εκατομμύρια ναυτικοί, με το κόστος μισθοδοσίας τους να φθάνει ετήσια τα 70 δις. δολάρια.
H «Seafair», με τα τεχνολογικά εργαλεία που έχει αναπτύξει, προσφέρει τις εξής δύο υπηρεσίες: Φέρνει σε επαφή, μέσω της πλατφόρμας της, ναυτιλιακές εταιρείες και ναυτικούς, λειτουργώντας σαν ένα σύγχρονο ψηφιακό γραφείο εύρεσης εργασίας που παρέχει πλήθος πληροφοριών και στις δύο πλευρές, προκειμένου να καταλήξουν στις κατάλληλες για αυτούς επιλογές. Κατά δεύτερον, με το προϊόν που έχει αναπτύξει, υποστηρίζει τις ναυτιλιακές στη διαχείριση των πληρωμάτων των πλοίων, σε μία σειρά ζητημάτων που τους αφορούν ( π.χ. αξιολογήσεις, πληρωμές κ.αλ.)
Οι τεχνολογικές λύσεις της Seafair είναι βραβευμένες και πιστοποιημένες από ναυτιλιακούς οργανισμούς όπως η RINA, ο DNV, η IMEC και η POEA, ενώ η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη των πελατών της με νέες εγκυκλίους και compliance, όπως π.χ. Rightship/DryBMS».
Η «Seafair» έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη, επιλογή κρίσιμη γιατί από μίας αρχής έπρεπε να απευθυνθεί στη διεθνή Ναυτιλία και στο διεθνή κοινότητα των angel investors και venture capitalists. Να σημειωθεί ότι στους επενδυτές της «Seafair», περιλαμβάνονται οι: General Catalyst, FJ Labs, firstminute capital, Speedinvest, TA Ventures.
Μπορεί μεγάλο κομμάτι του business να είναι στην Αμερική, όμως η τεχνολογική καρδιά της «Seafair», όπως και μεγάλο μέρος της οικονομικής και εμπορικής διαχείρισης, βρίσκεται στην Ελλάδα, με τη θυγατρική «Seafair IKE», που έχει έδρα στον Πειραιά, όπου πλέον απασχολούνται 12 άτομα, μηχανικοί και εργαζόμενοι άλλων ειδικοτήτων, ενώ στη Θεσσαλονίκη λειτουργεί μία tech ομάδα τριών μηχανικών.
Επικεφαλής της «Seafair», είναι μία τριανδρία μηχανικών, ο CEO Aγαπητός Διακογιάννης, ο CTO Βύρων Αντωνιάδης και ο COO, Γιώργος Ρόβης.
Όπως είπε στο makthes.gr o κ. Αντωνιάδης, η συνεργασία με τη Laskaridis Shipping, είναι σημαντική σε όρους οικονομικούς αλλά και ιδιαίτερα τιμητική για τη «Seafair», καθώς εμπιστεύτηκε το προϊόν της για τη διαχείριση των πληρωμάτων της σε 80 πλοία, δηλαδή περίπου 1.800-1.900 ναυτικών.
Σήμερα, περισσότερες από 35 – 40 ναυτιλιακές εταιρείες χρησιμοποιούν το λογισμικό της «Seafair» για τη διαχείριση πληρωμάτων όπως και το πρόγραμμα εύρεσης και πρόσληψης ναυτικών. Αυτές οι δύο υπηρεσίες παρέχονται είτε ανεξάρτητα η μία από την άλλη, είτε και οι δύο , εφ’ όσον το επιλέγει ο πελάτης.
Στις ναυτιλιακές εταιρείες που εξυπηρετεί η «Seafair», πέραν της Laskaridis Shipping, περιλαμβάνονται επιχειρήσεις με πολλών ετών παρουσία στη ναυτιλία όπως η Chandris Hellas, η NGM, αλλά και νεότερες όπως οι Dalex, Drydel, Seaven, η Dioryx, Lamda Maritime, Common Progress, Astra, Newport και GMSA.
Οι 35 και πλέον ναυτιλιακές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η «Seafair», ελέγχουν περίπου 750 πλοία.
Η «Seafair» έχει έσοδα περίπου 500.000 δολάρια το έτος, τα οποία όμως δεν επαρκούν για να χρηματοδοτηθεί η ταχεία ανάπτυξη της εταιρείας, έτσι, όπως δήλωσε ο κ. Αντωνιάδης, σχεδιάζεται για τον Ιανουάριο του 2025, ένας επόμενος μεγάλος γύρος χρηματοδότησης, από καινούργιους επενδυτές, στους οποίους θα διατεθεί μειοψηφικό μετοχικό ποσοστό της επιχείρησης.
«Ήδη πήραμε μία ενδιάμεση χρηματοδότηση – γέφυρα, ύψους 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων, από τους επενδυτές που είναι ήδη τοποθετημένοι στην Εταιρεία, ώστε με αυτή να καλύψουμε την ανάπτυξη της Εταιρείας για το 2024. Σήμερα η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ομάδα της «Seafair» είναι η θυγατρική των Φιλιππίνων, καθώς η συγκεκριμένη αγορά είναι και η μεγαλύτερη αγορά ναυτικών για την διεθνή Ναυτιλία. Η «Seafair» στη Μανίλα έχει 12 άτομα προσωπικό εν των οποίων οι πέντε είναι μηχανικοί», δήλωσε ο κ. Αντωνιάδης.
«Ο κλάδος της Ναυτιλίας διανύει μία περίοδο άνθησης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις start ups του χώρου. Εμείς μένουμε στο αντικείμενο της εύρεσης και διαχείρισης προσωπικού, πληρωμάτων, στο crew management. Μένουμε σε αυτό το αντικείμενο γιατί πιστεύουμε ότι η οριζόντια ανάπτυξη στην Ναυτιλία, με τεχνολογικές λύσεις, θα δώσει τη θέση της σε περισσότερες εταιρείες, πιο εξειδικευμένες, καθετοποιημένες» εξήγησε ο κ. Αντωνιάδης και πρόσθεσε:
«Eμείς επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με start ups του κλάδου της ναυτιλίας που επικεντρώνονται σε άλλα αντικείμενα της Ναυτιλίας, όπως επί παραδείγματι με τις Ηarbor Lab και τις ProcureShip, μάλιστα στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων 2024, συνδιοργανώνουμε μία ημερίδα, με όλες τις ελληνικές start ups που απευθύνονται στο ναυτιλιακό κλάδο».
ΣΧΟΛΙΑ