Σέρρες: Τρένο ακινητοποιείται για να περάσουν φορτηγά από αφύλακτη διάβαση (βίντεο)
12/03/2024 08:20
12/03/2024 08:20
Oλοένα και περισσότερα περιστατικά που δείχνουν πως η ασφάλεια στις σιδηροδρομικές γραμμές, έναν χρόνο μετά από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, μόνο δεδομένη δεν είναι. Τη στιγμή που έρχονται στη δημοσιότητα περιστατικά με παραβίαση σηματοδοτών στις γραμμές του προαστιακού, ένα βίντεο από τη γραμμή προς τις Σέρρες, επιβεβαιώνει το... μπάχαλο που επικρατεί.
Στο βίντεο που αναρτήθηκε στη σελίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, και φέρεται να είναι τραβηγμένο από τον μηχανοδηγό, βλέπουμε πως το τρένο αναγκάζεται να σταματήσει την πορεία του σε αφύλακτη διάβαση, ώστε να περάσουν φορτηγά. Τα βαγόνια ακινητοποιούνται λίγο πριν από τη διάβαση απ' όπου περνούν ελεύθερα τα βαριά οχήματα.
Το περιστατικό, όπως σημειώνει και το Ράδιο Θεσσαλονίκη, καταγράφηκε την περασμένη Παρασκευή στην περιοχή της Δοϊράνης με κατεύθυνση προς Σέρρες.
Την ίδια στιγμή σε νέα ανακοίνωσή της η Ένωση Προσωπικού έλξης, παίρνει θέση για τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με τα σοβαρά προβλήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξη τόνισε χαρακτηριστικά ότι «την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και όχι ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Επιπλέον, οι μηχανοδηγοί τονίζουν ότι «καμία εμπιστοσύνη δεν υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για δήθεν «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών».
«Το Σωματείο μας μετά τα τελευταία δημοσιεύματα- πολλά από αυτά βρίθουν ανακριβειών ενοχοποιώντας (όχι τυχαία) μηχανοδηγούς- καλεί τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την ΡΑΣ να δώσουν στην δημοσιότητα ΟΛΑ τα πορίσματα (ή στοιχεία) που κατέχουν για αυτά καθώς και τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών.
Η ΕΠΙΣΤΟΣΥΝΗ του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο θα ανακτηθεί ΜΟΝΟ αν επικρατεί ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και λέγονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
H απόφαση του Υπουργού Μεταφορών κ. Σταϊκούρα για την την σύσταση - ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης (σταθμαρχών) και των Μηχανοδηγών ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ όσα καταγγείλαμε για τις επικοινωνίες και είναι σε ΣΩΣΤΗ κατεύθυνση.
ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη όμως ΔΕΝ υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για ΔΗΘΕΝ «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών. Εκτός αν τα Μέσα Ενημέρωσης ανακαλύπτουν ουρλιαχτά σε συνομιλίες που κατέχει μόνο – όπως και στα Τέμπη- η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Κατά συνέπεια την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας (που θα λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τους εμπλεκόμενους), όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και ΟΧΙ ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η Ένωση Προσωπικού έλξης, καταγγέλλει πως «Στην γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις ΜΟΝΟ όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας την Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες! Το τρένο σταματάει πριν την διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό!».
Oλοένα και περισσότερα περιστατικά που δείχνουν πως η ασφάλεια στις σιδηροδρομικές γραμμές, έναν χρόνο μετά από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, μόνο δεδομένη δεν είναι. Τη στιγμή που έρχονται στη δημοσιότητα περιστατικά με παραβίαση σηματοδοτών στις γραμμές του προαστιακού, ένα βίντεο από τη γραμμή προς τις Σέρρες, επιβεβαιώνει το... μπάχαλο που επικρατεί.
Στο βίντεο που αναρτήθηκε στη σελίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, και φέρεται να είναι τραβηγμένο από τον μηχανοδηγό, βλέπουμε πως το τρένο αναγκάζεται να σταματήσει την πορεία του σε αφύλακτη διάβαση, ώστε να περάσουν φορτηγά. Τα βαγόνια ακινητοποιούνται λίγο πριν από τη διάβαση απ' όπου περνούν ελεύθερα τα βαριά οχήματα.
Το περιστατικό, όπως σημειώνει και το Ράδιο Θεσσαλονίκη, καταγράφηκε την περασμένη Παρασκευή στην περιοχή της Δοϊράνης με κατεύθυνση προς Σέρρες.
Την ίδια στιγμή σε νέα ανακοίνωσή της η Ένωση Προσωπικού έλξης, παίρνει θέση για τα τελευταία δημοσιεύματα σχετικά με τα σοβαρά προβλήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο.
Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξη τόνισε χαρακτηριστικά ότι «την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και όχι ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Επιπλέον, οι μηχανοδηγοί τονίζουν ότι «καμία εμπιστοσύνη δεν υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για δήθεν «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών».
«Το Σωματείο μας μετά τα τελευταία δημοσιεύματα- πολλά από αυτά βρίθουν ανακριβειών ενοχοποιώντας (όχι τυχαία) μηχανοδηγούς- καλεί τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την ΡΑΣ να δώσουν στην δημοσιότητα ΟΛΑ τα πορίσματα (ή στοιχεία) που κατέχουν για αυτά καθώς και τις επικοινωνίες μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών.
Η ΕΠΙΣΤΟΣΥΝΗ του επιβατικού κοινού στον σιδηρόδρομο θα ανακτηθεί ΜΟΝΟ αν επικρατεί ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και λέγονται ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
H απόφαση του Υπουργού Μεταφορών κ. Σταϊκούρα για την την σύσταση - ειδικής ομάδας παρακολούθησης των ραδιοεπικοινωνιών μεταξύ του προσωπικού κίνησης (σταθμαρχών) και των Μηχανοδηγών ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ όσα καταγγείλαμε για τις επικοινωνίες και είναι σε ΣΩΣΤΗ κατεύθυνση.
ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη όμως ΔΕΝ υπάρχει στον ΟΣΕ (που είναι και ελεγχόμενος ουσιαστικά), ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες διαρροές σε μέσα ενημέρωσης για ΔΗΘΕΝ «ουρλιαχτά» σε συνομιλίες σταθμαρχών – μηχανοδηγών. Εκτός αν τα Μέσα Ενημέρωσης ανακαλύπτουν ουρλιαχτά σε συνομιλίες που κατέχει μόνο – όπως και στα Τέμπη- η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Κατά συνέπεια την παρακολούθηση των ραδιοεπικοινωνιών, όπως και την εξέταση των συμβάντων με την αντίστοιχη έκδοση πορισμάτων, οφείλει να αναλάβει ανεξάρτητος φορέας (που θα λαμβάνει όλες τις πληροφορίες από τους εμπλεκόμενους), όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη και ΟΧΙ ο ΟΣΕ, η Διοίκηση του οποίου είναι παντελώς αναξιόπιστη».
Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η Ένωση Προσωπικού έλξης, καταγγέλλει πως «Στην γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις ΜΟΝΟ όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας την Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες! Το τρένο σταματάει πριν την διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό!».
ΣΧΟΛΙΑ