ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Βόρεια Μακεδονία: Θέλουν να συνδέσουν σιδηροδρομικά τα Σκόπια με Φλώρινα και... Πλαταμώνα

Θα αρχίσουν συζητήσεις με την HELLENIC TRAIN τον ερχόμενο Φεβρουάριο - Μάρτιο

 20/08/2022 15:00

Βόρεια Μακεδονία: Θέλουν να συνδέσουν σιδηροδρομικά τα Σκόπια με Φλώρινα και... Πλαταμώνα

Εύρης Τσουμής

Τα Σκόπια με Φλώρινα και Πλαταμώνα θέλει να συνδέσει σιδηροδρομικά η Βόρεια Μακεδονία. Η Διοίκηση της εταιρείας Σιδηροδρόμων της Βόρειας Μακεδονίας, Railway Transport Skopje, πρότεινε στη HELLENIC TRAIN (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) να εισάγουν τρένα στη γραμμή Σκόπια-Θεσσαλονίκη με δυνατότητα το καλοκαίρι να συνεχίσουν προς Πλαταμώνα, καθώς και στη σιδηροδρομική σύνδεση Μοναστήρι-Θεσσαλονίκη μέσω Φλώρινας.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή επιβατικής κίνησης της εταιρείας, κ. Sasha Jovanovski, η εν λόγω πρόταση θα συζητηθεί τον Φεβρουάριο ή τον Μάρτιο του επόμενου έτους. Σύμφωνα με ενημέρωση από το Υπουργείο Μεταφορών, ο σιδηρόδρομος Μοναστήρι-Κρεμένιτσα θα είναι έτοιμος μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ συζητείται επίσης τοπική σιδηροδρομική σύνδεση στη γραμμή Μοναστήρι-Φλώρινα. Τα τρένα σχεδιάζονται αρχικώς να είναι επιβατικά. Περαιτέρω, καταβάλλονται προσπάθειες για να βρεθεί λύση για τη χειμερινή περίοδο στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Βελιγράδι, η οποία διέρχεται από τη Βόρεια Μακεδονία και είναι η μοναδική σιδηροδρομική σύνδεση με την Ευρώπη. Τον χειμώνα, η γραμμή αυτή είναι ασύμφορη και έχει λίγους επιβάτες λόγω του μεγάλου ταξιδιού και των παλιών βαγονιών.

Τα Σκόπια με Φλώρινα και Πλαταμώνα θέλει να συνδέσει σιδηροδρομικά η Βόρεια Μακεδονία. Η Διοίκηση της εταιρείας Σιδηροδρόμων της Βόρειας Μακεδονίας, Railway Transport Skopje, πρότεινε στη HELLENIC TRAIN (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) να εισάγουν τρένα στη γραμμή Σκόπια-Θεσσαλονίκη με δυνατότητα το καλοκαίρι να συνεχίσουν προς Πλαταμώνα, καθώς και στη σιδηροδρομική σύνδεση Μοναστήρι-Θεσσαλονίκη μέσω Φλώρινας.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή επιβατικής κίνησης της εταιρείας, κ. Sasha Jovanovski, η εν λόγω πρόταση θα συζητηθεί τον Φεβρουάριο ή τον Μάρτιο του επόμενου έτους. Σύμφωνα με ενημέρωση από το Υπουργείο Μεταφορών, ο σιδηρόδρομος Μοναστήρι-Κρεμένιτσα θα είναι έτοιμος μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ συζητείται επίσης τοπική σιδηροδρομική σύνδεση στη γραμμή Μοναστήρι-Φλώρινα. Τα τρένα σχεδιάζονται αρχικώς να είναι επιβατικά. Περαιτέρω, καταβάλλονται προσπάθειες για να βρεθεί λύση για τη χειμερινή περίοδο στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Βελιγράδι, η οποία διέρχεται από τη Βόρεια Μακεδονία και είναι η μοναδική σιδηροδρομική σύνδεση με την Ευρώπη. Τον χειμώνα, η γραμμή αυτή είναι ασύμφορη και έχει λίγους επιβάτες λόγω του μεγάλου ταξιδιού και των παλιών βαγονιών.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία