ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

SKY express - Θεσσαλονίκη: Σηκώνει 1 εκατ. επιβάτες στα φτερά της το 2023

Στόχος τα 360 εκατ. τζίρος και τα 4,5 εκατ. επιβάτες - Δηλώσεις του προέδρου του Ομίλου ΙΟGR Γιάννη Γρύλλου

 09/05/2023 06:55

SKY express - Θεσσαλονίκη: Σηκώνει 1 εκατ. επιβάτες στα φτερά της το 2023

Άννη Καρολίδου

Aλματώδη ανάπτυξη έχει η SKY express στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, καθώς η δυναμικά αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία το 2023 προσφέρει από το  "Μακεδονία" 1 εκατομμύριο θέσεις επιβατών σε πτήσεις της, 15πλάσιες σε σχέση με τις μόλις 64.000 θέσεις του 2019.

Τα παραπάνω ήταν μόνο από τα μερικά στοιχεία που αναφέρθηκαν κατά την παρουσίαση των εξελίξεων της SKY express, στο πλαίσιο μεγάλης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στο ξεκίνημα της θερινής περιόδου. Τα στοιχεία που δείχνουν την απογείωση του πτητικού έργου αλλά και των οικονομικών επιδόσεων της Εταιρείας, ανέλυσε σε τουριστικούς παράγοντες και δημοσιογράφους,  ο εμπορικός διευθυντής κ. Γεράσιμος Σκαλτσάς, παρόντος του προέδρου του Ομίλου ΙΟGR κ. Γιάννη Γρύλλου.

sky-express-ekdilosi.jpg

Στο "Μακεδονία", η SKY express από το ισχνό 1,5% μερίδιο στους επιβάτες εσωτερικού του 2019, το 2022 έφθασε να έχει το 30% των επιβατών εσωτερικού, ενώ πλέον συνδέει τη Θεσσαλονίκη με απευθείας πτήσεις με εννέα προορισμούς εσωτερικού και στο εξωτερικό με τη Λάρνακα Κύπρου. Συνολικά δέκα συνδέσεις, από τις οποίες αυτές με Μύκονο και Πάρο θα είναι για τη θερινή σεζόν και ξεκινούν τέλη Ιουνίου. 

Να σημειωθεί ότι η SKY Express πετάει ακόμη από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Μυτιλήνη, Σκύρο, Χίο και Σάμο. 

Γιάννης Γρύλλος: Πάνω από 4,5 εκατ. επιβάτες

Όπως είπε ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Γιάννης Γρύλλος, στόχος του Ομίλου είναι να ξεπεράσει τα 4,5 εκατομμύρια επιβάτες το 2023, από τα 3,5 εκατομμύρια που μετέφερε πέρυσι, ενώ στο επόμενο διάστημα, με την προμήθεια δύο νέων αεροσκαφών Airbus A 321neo, ολοκληρώνει το μεγάλο πλάνο ανάπτυξης του στόλου της. 

grylos-giannis.jpg

Ολοκαίνουργιος στόλος μέσα σε μία τριετία

Η Εταιρεία ως το 2019 εκτελούσε μόνο δρομολόγια εσωτερικού, με μικρότερα αεροσκάφη, τύπου ATR. Όμως η SKY express μέσα στην κρίση της πανδημίας προμηθεύτηκε έξι καινούργια Αirbus A320 αλλά και έξι καινούργια ΑTR 72-600, αντικαθιστώντας τα παλαιότερα ATR, ενώ συνέχισε επενδυτικά και μέσα στο 2023, αγοράζοντας δύο μεγαλύτερα και πράσινα Airbus A321neo, το δεύτερο από το οποίο παραδίδεται στις επόμενες εβδομάδες. 

Σήμερα ο στόλος της SKY express έχει συνολικά 23 αεροσκάφη, ενώ στόχος είναι ως το 2025 η εταιρεία να αυξήσει τα αεροσκάφη της σε 30. 

skaltsas-gerasimos.jpg

Η προμήθεια των Airbus ήταν αυτή που έδωσε ώθηση στην SKY express, που ανέβηκε κατηγορία, πιάνοντας το 2022 ένα δίκτυο με 34 προορισμούς εσωτερικού και 29 διεθνείς, προσθέτοντας φέτος τέσσερις νέες συνδέσεις με γαλλικούς προορισμούς (Μασσαλία, Γάνδη, Λιόν και Λιλ). 

Η Θεσσαλονίκη στα φτερά της SKY express 

Η SKY express σχεδιάζει νέες συνδέσεις για το 2023, από την Αθήνα και ενίσχυση των απευθείας συνδέσεων από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Το πρώτο τρίμηνο του 2023, δείχνει την άνοδο της Θεσσαλονίκης στο πρόγραμμα της Εταιρείας, η οποία σημειωτέον διατηρεί μόνιμα αεροσκάφος στο "Μακεδονία", έχει μόνιμα πληρώματα θαλάμου και καμπίνας, ενώ μαζί με τη θυγατρική SKYserv - εταιρεία εξυπηρέτησης εδάφους- απασχολεί 400 εργαζόμενους στη Θεσσαλονίκη. 

Πρόβλεψη για τζίρο 360 εκατ. το 2023 

Όλα δείχνουν πως το 2023 θα είναι πολύ καλή χρονιά για την εταιρεία. Συγκεκριμένα, στο Α' τρίμηνο 2023, οι πτήσεις αυξήθηκαν κατά 11% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022 και κατά 69% σε σχέση με εκείνο του 2019. Οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 50% σε σχέση με το περσινό Α' τρίμηνο, ενώ σε σχέση με το 2019, Α' τρίμηνο, αυξήθηκαν κατά 391%. 

Σε ό,τι αφορά στα έσοδα, κατέγραψαν αύξηση 73% και διαμορφώθηκαν στα 48 εκατ. ευρώ, ενώ σε σύγκριση με τα έσοδα Α' τριμήνου 2019 αυξήθηκαν κατά 489%.Οι προβλέψεις για το σύνολο του 2023, δίνουν 54.000 πτήσεις, περί τα 4,5 εκατ. επιβάτες που θα διακινηθούν σε περισσότερους από 65 προορισμούς και 360 εκατ. ευρώ τζίρο. 

Όπως τονίσθηκε από τον κ. Σκαλτσά, η SKY express αναγνωρίσθηκε, για το 2022, ως ο ευρωπαϊκός αερομεταφορέας με τη μεγαλύτερη αύξηση πτητικού έργου, σε σύγκριση με το 2019.

Aλματώδη ανάπτυξη έχει η SKY express στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, καθώς η δυναμικά αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρεία το 2023 προσφέρει από το  "Μακεδονία" 1 εκατομμύριο θέσεις επιβατών σε πτήσεις της, 15πλάσιες σε σχέση με τις μόλις 64.000 θέσεις του 2019.

Τα παραπάνω ήταν μόνο από τα μερικά στοιχεία που αναφέρθηκαν κατά την παρουσίαση των εξελίξεων της SKY express, στο πλαίσιο μεγάλης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στο ξεκίνημα της θερινής περιόδου. Τα στοιχεία που δείχνουν την απογείωση του πτητικού έργου αλλά και των οικονομικών επιδόσεων της Εταιρείας, ανέλυσε σε τουριστικούς παράγοντες και δημοσιογράφους,  ο εμπορικός διευθυντής κ. Γεράσιμος Σκαλτσάς, παρόντος του προέδρου του Ομίλου ΙΟGR κ. Γιάννη Γρύλλου.

sky-express-ekdilosi.jpg

Στο "Μακεδονία", η SKY express από το ισχνό 1,5% μερίδιο στους επιβάτες εσωτερικού του 2019, το 2022 έφθασε να έχει το 30% των επιβατών εσωτερικού, ενώ πλέον συνδέει τη Θεσσαλονίκη με απευθείας πτήσεις με εννέα προορισμούς εσωτερικού και στο εξωτερικό με τη Λάρνακα Κύπρου. Συνολικά δέκα συνδέσεις, από τις οποίες αυτές με Μύκονο και Πάρο θα είναι για τη θερινή σεζόν και ξεκινούν τέλη Ιουνίου. 

Να σημειωθεί ότι η SKY Express πετάει ακόμη από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Μυτιλήνη, Σκύρο, Χίο και Σάμο. 

Γιάννης Γρύλλος: Πάνω από 4,5 εκατ. επιβάτες

Όπως είπε ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Γιάννης Γρύλλος, στόχος του Ομίλου είναι να ξεπεράσει τα 4,5 εκατομμύρια επιβάτες το 2023, από τα 3,5 εκατομμύρια που μετέφερε πέρυσι, ενώ στο επόμενο διάστημα, με την προμήθεια δύο νέων αεροσκαφών Airbus A 321neo, ολοκληρώνει το μεγάλο πλάνο ανάπτυξης του στόλου της. 

grylos-giannis.jpg

Ολοκαίνουργιος στόλος μέσα σε μία τριετία

Η Εταιρεία ως το 2019 εκτελούσε μόνο δρομολόγια εσωτερικού, με μικρότερα αεροσκάφη, τύπου ATR. Όμως η SKY express μέσα στην κρίση της πανδημίας προμηθεύτηκε έξι καινούργια Αirbus A320 αλλά και έξι καινούργια ΑTR 72-600, αντικαθιστώντας τα παλαιότερα ATR, ενώ συνέχισε επενδυτικά και μέσα στο 2023, αγοράζοντας δύο μεγαλύτερα και πράσινα Airbus A321neo, το δεύτερο από το οποίο παραδίδεται στις επόμενες εβδομάδες. 

Σήμερα ο στόλος της SKY express έχει συνολικά 23 αεροσκάφη, ενώ στόχος είναι ως το 2025 η εταιρεία να αυξήσει τα αεροσκάφη της σε 30. 

skaltsas-gerasimos.jpg

Η προμήθεια των Airbus ήταν αυτή που έδωσε ώθηση στην SKY express, που ανέβηκε κατηγορία, πιάνοντας το 2022 ένα δίκτυο με 34 προορισμούς εσωτερικού και 29 διεθνείς, προσθέτοντας φέτος τέσσερις νέες συνδέσεις με γαλλικούς προορισμούς (Μασσαλία, Γάνδη, Λιόν και Λιλ). 

Η Θεσσαλονίκη στα φτερά της SKY express 

Η SKY express σχεδιάζει νέες συνδέσεις για το 2023, από την Αθήνα και ενίσχυση των απευθείας συνδέσεων από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Το πρώτο τρίμηνο του 2023, δείχνει την άνοδο της Θεσσαλονίκης στο πρόγραμμα της Εταιρείας, η οποία σημειωτέον διατηρεί μόνιμα αεροσκάφος στο "Μακεδονία", έχει μόνιμα πληρώματα θαλάμου και καμπίνας, ενώ μαζί με τη θυγατρική SKYserv - εταιρεία εξυπηρέτησης εδάφους- απασχολεί 400 εργαζόμενους στη Θεσσαλονίκη. 

Πρόβλεψη για τζίρο 360 εκατ. το 2023 

Όλα δείχνουν πως το 2023 θα είναι πολύ καλή χρονιά για την εταιρεία. Συγκεκριμένα, στο Α' τρίμηνο 2023, οι πτήσεις αυξήθηκαν κατά 11% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022 και κατά 69% σε σχέση με εκείνο του 2019. Οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 50% σε σχέση με το περσινό Α' τρίμηνο, ενώ σε σχέση με το 2019, Α' τρίμηνο, αυξήθηκαν κατά 391%. 

Σε ό,τι αφορά στα έσοδα, κατέγραψαν αύξηση 73% και διαμορφώθηκαν στα 48 εκατ. ευρώ, ενώ σε σύγκριση με τα έσοδα Α' τριμήνου 2019 αυξήθηκαν κατά 489%.Οι προβλέψεις για το σύνολο του 2023, δίνουν 54.000 πτήσεις, περί τα 4,5 εκατ. επιβάτες που θα διακινηθούν σε περισσότερους από 65 προορισμούς και 360 εκατ. ευρώ τζίρο. 

Όπως τονίσθηκε από τον κ. Σκαλτσά, η SKY express αναγνωρίσθηκε, για το 2022, ως ο ευρωπαϊκός αερομεταφορέας με τη μεγαλύτερη αύξηση πτητικού έργου, σε σύγκριση με το 2019.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία