Σπύρος Πέγκας: Στην τετραετία Ζέρβα ο τουρισμός κάνει άλμα στο κενό
26/09/2023 16:26
26/09/2023 16:26
Σε συνέχεια του Δελτίου Τύπου της Ένωσης
Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης η δημοτική κίνηση "Θεσσαλονίκη για Όλους" εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Η έλλειψη στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης είναι πλέον τόσο εμφανής που ανάγκασε την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης να εκπέμψει κραυγή αγωνίας, για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Μπορεί ο δήμαρχος να ενδιαφέρεται μόνο για την εικόνα του, αλλά δυστυχώς για εμάς οι τουρίστες ενδιαφέρονται για την εικόνα της πόλης, η οποία είναι πλέον απωθητική.
Έχοντας εξαντλήσει πλέον την υπομονή τους, οι ξενοδόχοι διαμαρτύρονται για την τραγική εικόνα της καθαριότητας, της ανεξέλεγκτης ηχορύπανσης και του κυκλοφοριακού γιατί αυτά είναι τα σχόλια που εισπράττουν από τους επισκέπτες, που φεύγουν ικανοποιημένοι από τα ξενοδοχεία, αλλά όχι από μια πόλη βρώμικη και εγκαταλελειμμένη.
Δικαίως η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ζητά επιτακτικά ένα στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης που πρώτα θα διορθώσει τα κακώς κείμενα της πόλης και εν συνεχεία θα προωθήσει τον προορισμό σε επιλεγμένες αγορές- στόχους του εξωτερικού.
Δυστυχώς για τη Θεσσαλονίκη, δεν υπήρξε φροντίδα ούτε για το πρώτο, ούτε για το δεύτερο. Για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η πόλη οι πολίτες έχουν μάτια και βλέπουν, έχουν κρίση και θα δώσουν την απάντηση τους στις 8 και 15 Οκτωβρίου.
Το θέμα της έλλειψης οποιουδήποτε σχεδίου για την προβολή της Θεσσαλονίκης μπορεί να μην είναι εμφανές δια γυμνού οφθαλμού, αλλά αφορά όλη την πόλη γιατί ακυρώνει τις προοπτικές ανάπτυξης της. Δεν μπορούμε να πορευόμαστε στον «αυτόματο πιλότο», με κριτήριο την προσωπική αισθητική και την πολιτική προβολή του δημάρχου Θεσσαλονίκης.
Σε δήλωση του ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας, ανέφερε: “Εμείς ανοίξαμε την πόλη στον τουρισμό. Με την πολιτική εξωστρέφειας της πόλης που εφάρμοσα ως αντιδήμαρχος Τουρισμού σε αγαστή συνεργασία με όλους τους εταίρους του Τουρισμού της πόλης, αυξήθηκαν κατακόρυφα οι τουριστικές αφίξεις, ήρθαν μεγάλες αεροπορικές εταιρείες στο αεροδρόμιο της πόλης, έγιναν μεγάλες επενδύσεις στον τουρισμό και επετεύχθη το τουριστικό άνοιγμα της Θεσσαλονίκης. Τέσσερα χρόνια τώρα παρακολουθούμε τον κ. Ζερβά να διαλύει ό,τι με κόπο χτίσαμε. Έτσι από την περίοδο 2011-2019 που ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη έκανε άλματα, φτάσαμε στην τετραετία Ζέρβα, που ο τουρισμός κάνει άλμα στο κενό. Το success story του κ. Ζέρβα είναι εικονικό και καταρρίπτεται από τα στοιχεία των ξενοδόχων για τη μέση τιμή και τη μέση πληρότητα. Η δήλωση της προέδρου της Marketing Greece ότι «Η Θεσσαλονίκη είναι μία από τις μεγαλύτερες χαμένες ευκαιρίες της χώρας» έρχεται απλώς να επιβεβαιώσει την κατρακύλα της πόλης στον τομέα του τουρισμού.
Εμείς σκοπεύουμε να συγκροτήσουμε και πάλι μια μεγάλη συμμαχία ανθρώπων του τουρισμού για την προβολή του προορισμού, όχι με πανηγύρια, όχι με κουλούρια και σέλφι, αλλά με επαγγελματισμό και με στρατηγικό σχέδιο. Με τη δημιουργία ενός νέου φορέα εξωστρέφειας με την επωνυμία Marketing Thessaloniki, για την πληρέστερη και τεκμηριωμένη προβολή της πόλης στο εξωτερικό.
Και φυσικά θα ασχοληθούμε πρωτίστως με τη βελτίωση της εικόνας της πόλης, αρχίζοντας από τα βασικά, την καθαριότητα, το κυκλοφοριακό, τον σεβασμό στον δημόσιο χώρο. Για να γίνει η Θεσσαλονίκη ελκυστική για τους επισκέπτες και αξιοβίωτη για τους κατοίκους της. Για να γίνει Θεσσαλονίκη για Όλους.
Στις 8 και 15 Οκτωβρίου ενώνουμε δυνάμεις και μαζί με τους πολίτες αλλάζουμε σελίδα. Μαζί θα πάμε τη Θεσσαλονίκη ξανά μπροστά”».
Σε συνέχεια του Δελτίου Τύπου της Ένωσης
Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης η δημοτική κίνηση "Θεσσαλονίκη για Όλους" εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
«Η έλλειψη στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης είναι πλέον τόσο εμφανής που ανάγκασε την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης να εκπέμψει κραυγή αγωνίας, για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Μπορεί ο δήμαρχος να ενδιαφέρεται μόνο για την εικόνα του, αλλά δυστυχώς για εμάς οι τουρίστες ενδιαφέρονται για την εικόνα της πόλης, η οποία είναι πλέον απωθητική.
Έχοντας εξαντλήσει πλέον την υπομονή τους, οι ξενοδόχοι διαμαρτύρονται για την τραγική εικόνα της καθαριότητας, της ανεξέλεγκτης ηχορύπανσης και του κυκλοφοριακού γιατί αυτά είναι τα σχόλια που εισπράττουν από τους επισκέπτες, που φεύγουν ικανοποιημένοι από τα ξενοδοχεία, αλλά όχι από μια πόλη βρώμικη και εγκαταλελειμμένη.
Δικαίως η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ζητά επιτακτικά ένα στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης που πρώτα θα διορθώσει τα κακώς κείμενα της πόλης και εν συνεχεία θα προωθήσει τον προορισμό σε επιλεγμένες αγορές- στόχους του εξωτερικού.
Δυστυχώς για τη Θεσσαλονίκη, δεν υπήρξε φροντίδα ούτε για το πρώτο, ούτε για το δεύτερο. Για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η πόλη οι πολίτες έχουν μάτια και βλέπουν, έχουν κρίση και θα δώσουν την απάντηση τους στις 8 και 15 Οκτωβρίου.
Το θέμα της έλλειψης οποιουδήποτε σχεδίου για την προβολή της Θεσσαλονίκης μπορεί να μην είναι εμφανές δια γυμνού οφθαλμού, αλλά αφορά όλη την πόλη γιατί ακυρώνει τις προοπτικές ανάπτυξης της. Δεν μπορούμε να πορευόμαστε στον «αυτόματο πιλότο», με κριτήριο την προσωπική αισθητική και την πολιτική προβολή του δημάρχου Θεσσαλονίκης.
Σε δήλωση του ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας, ανέφερε: “Εμείς ανοίξαμε την πόλη στον τουρισμό. Με την πολιτική εξωστρέφειας της πόλης που εφάρμοσα ως αντιδήμαρχος Τουρισμού σε αγαστή συνεργασία με όλους τους εταίρους του Τουρισμού της πόλης, αυξήθηκαν κατακόρυφα οι τουριστικές αφίξεις, ήρθαν μεγάλες αεροπορικές εταιρείες στο αεροδρόμιο της πόλης, έγιναν μεγάλες επενδύσεις στον τουρισμό και επετεύχθη το τουριστικό άνοιγμα της Θεσσαλονίκης. Τέσσερα χρόνια τώρα παρακολουθούμε τον κ. Ζερβά να διαλύει ό,τι με κόπο χτίσαμε. Έτσι από την περίοδο 2011-2019 που ο τουρισμός στη Θεσσαλονίκη έκανε άλματα, φτάσαμε στην τετραετία Ζέρβα, που ο τουρισμός κάνει άλμα στο κενό. Το success story του κ. Ζέρβα είναι εικονικό και καταρρίπτεται από τα στοιχεία των ξενοδόχων για τη μέση τιμή και τη μέση πληρότητα. Η δήλωση της προέδρου της Marketing Greece ότι «Η Θεσσαλονίκη είναι μία από τις μεγαλύτερες χαμένες ευκαιρίες της χώρας» έρχεται απλώς να επιβεβαιώσει την κατρακύλα της πόλης στον τομέα του τουρισμού.
Εμείς σκοπεύουμε να συγκροτήσουμε και πάλι μια μεγάλη συμμαχία ανθρώπων του τουρισμού για την προβολή του προορισμού, όχι με πανηγύρια, όχι με κουλούρια και σέλφι, αλλά με επαγγελματισμό και με στρατηγικό σχέδιο. Με τη δημιουργία ενός νέου φορέα εξωστρέφειας με την επωνυμία Marketing Thessaloniki, για την πληρέστερη και τεκμηριωμένη προβολή της πόλης στο εξωτερικό.
Και φυσικά θα ασχοληθούμε πρωτίστως με τη βελτίωση της εικόνας της πόλης, αρχίζοντας από τα βασικά, την καθαριότητα, το κυκλοφοριακό, τον σεβασμό στον δημόσιο χώρο. Για να γίνει η Θεσσαλονίκη ελκυστική για τους επισκέπτες και αξιοβίωτη για τους κατοίκους της. Για να γίνει Θεσσαλονίκη για Όλους.
Στις 8 και 15 Οκτωβρίου ενώνουμε δυνάμεις και μαζί με τους πολίτες αλλάζουμε σελίδα. Μαζί θα πάμε τη Θεσσαλονίκη ξανά μπροστά”».
ΣΧΟΛΙΑ