Δομές πολιτισμού στο δήμο Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε σήμερα ο υποψήφιος δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης. Συνοδευόμενος από τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους Στέλιο Λιακόπουλο, Θωμά Μεταξόπουλο, Έλενα Αντωνιάδου, Έφη Θεοδωράκη και Κούλα Γιαννακίδου περιόδευσε στο Βαφοπούλειο πνευματικό κέντρο, στη Βίλα Μπιάνκα αλλά και στα γραφεία της Ε’ Κοινότητας όπου και ενημερώθηκε από υπηρεσιακούς παράγοντες για τις δράσεις της δημοτικής αρχής στην κατεύθυνση της ανάδειξης και προώθησης του πολιτιστικού αποθέματος της πόλης.
«Η Θεσσαλονίκη θα έπρεπε να έχει το δικό της πολιτιστικό brand name» σχολίασε ο επικεφαλής του συνδυασμού «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη», «να επενδύσει συστηματικά στη δημιουργία υποδομών, θεσμών, δράσεων που θα διαμόρφωναν την πολιτιστική ταυτότητα της πόλης, θα αποτύπωναν την πλούσια και μοναδική ιστορία της, συμβάλλοντας καταλυτικά στην εξωστρέφεια της Θεσσαλονίκης. Με λύπη μου διαπιστώνω πως και στον τομέα αυτό η δημοτική αρχή παίρνει βαθμό κάτω από τη βάση, όχι μόνο δε στήριξε έμπρακτα την πολιτιστική δημιουργία, αλλά αντίθετα, οι υποδομές δεν συντηρούνται, κονδύλια για τον Πολιτισμό δεν υπάρχουν. Προφανώς και οι πολιτιστικές δράσεις είναι στο 30% των προεκλογικών δεσμεύσεων του κυρίου Δημάρχου που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει. Επεξεργαζόμαστε και παρουσιάζουμε ένα συνολικό σχέδιο ώστε να μπει ένα φρένο στην υποβάθμιση του Πολιτισμού, να αναστρέψουμε την κατάσταση, να αξιοποιήσουμε προς όφελος των πολιτών το μέγιστο αυτό συγκριτικό πλεονέκτημα που διαθέτουμε.
Η Θεσσαλονίκη είναι ο Πολιτισμός της, ο Πολιτισμός που όπως εύστοχα έχει ειπωθεί, δεν επιβάλλεται αλλά εμπνέεται», κατέληξε.
Δομές πολιτισμού στο δήμο Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε σήμερα ο υποψήφιος δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης. Συνοδευόμενος από τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους Στέλιο Λιακόπουλο, Θωμά Μεταξόπουλο, Έλενα Αντωνιάδου, Έφη Θεοδωράκη και Κούλα Γιαννακίδου περιόδευσε στο Βαφοπούλειο πνευματικό κέντρο, στη Βίλα Μπιάνκα αλλά και στα γραφεία της Ε’ Κοινότητας όπου και ενημερώθηκε από υπηρεσιακούς παράγοντες για τις δράσεις της δημοτικής αρχής στην κατεύθυνση της ανάδειξης και προώθησης του πολιτιστικού αποθέματος της πόλης.
«Η Θεσσαλονίκη θα έπρεπε να έχει το δικό της πολιτιστικό brand name» σχολίασε ο επικεφαλής του συνδυασμού «Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη», «να επενδύσει συστηματικά στη δημιουργία υποδομών, θεσμών, δράσεων που θα διαμόρφωναν την πολιτιστική ταυτότητα της πόλης, θα αποτύπωναν την πλούσια και μοναδική ιστορία της, συμβάλλοντας καταλυτικά στην εξωστρέφεια της Θεσσαλονίκης. Με λύπη μου διαπιστώνω πως και στον τομέα αυτό η δημοτική αρχή παίρνει βαθμό κάτω από τη βάση, όχι μόνο δε στήριξε έμπρακτα την πολιτιστική δημιουργία, αλλά αντίθετα, οι υποδομές δεν συντηρούνται, κονδύλια για τον Πολιτισμό δεν υπάρχουν. Προφανώς και οι πολιτιστικές δράσεις είναι στο 30% των προεκλογικών δεσμεύσεων του κυρίου Δημάρχου που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει. Επεξεργαζόμαστε και παρουσιάζουμε ένα συνολικό σχέδιο ώστε να μπει ένα φρένο στην υποβάθμιση του Πολιτισμού, να αναστρέψουμε την κατάσταση, να αξιοποιήσουμε προς όφελος των πολιτών το μέγιστο αυτό συγκριτικό πλεονέκτημα που διαθέτουμε.
Η Θεσσαλονίκη είναι ο Πολιτισμός της, ο Πολιτισμός που όπως εύστοχα έχει ειπωθεί, δεν επιβάλλεται αλλά εμπνέεται», κατέληξε.
ΣΧΟΛΙΑ