ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στέλιος Αγγελούδης: Η καραμέλα ότι φταίει για όλα η Αθήνα είναι η δικαιολογία όταν δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας

«Επίθεση» στο δήμαρχο: «Είδα έναν απολογισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, απολογισμό όχι έργων, αλλά ανακοινώσεων»

 11/02/2023 10:49

Στέλιος Αγγελούδης: Η καραμέλα ότι φταίει για όλα η Αθήνα είναι η δικαιολογία όταν δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας

«Η Θεσσαλονίκη έχει γυρίσει την πλάτη της στη θάλασσα. Και η ευθύνη για αυτό δε βαραίνει ασφαλώς τους συμπολίτες μας. Υπάρχει ένας μόνιμος διχασμός, μια διαρκής μεμψιμοιρία, μια στασιμότητα που δεν αφήνει την πόλη να αγκαλιάσει το μεγάλο της πλεονέκτημα που είναι η θάλασσα» απάντησε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, ερωτώμενος για την αναπτυξιακή προοπτική της πόλης και την αξιοποίηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος της θάλασσας, στην εκπομπή «Οι Απέναντι» στο ATLASTV Κεντρικής Μακεδονίας.

«Στην περίοδο που διετέλεσα Πρόεδρος του ΟΛΘ ξεκίνησα, μεταξύ άλλων, τη διαδικασία να προκηρύξουμε τη δημιουργία μιας μαρίνας» συνέχισε.«Μια μαρίνα η οποία θα ξεκινούσε από το λιμάνι και θα έφτανε μέχρι πριν την Αριστοτέλους ώστε να μην αλλοιώσει και την ιστορική φυσιογνωμία της πλατείας. Και ενώ είμασταν καθ’ όλα έτοιμοι να προχωρήσουμε, ξεκίνησε ένας διάλογος στον οποίο βρέθηκα και απολογούμενος, διότι κάποιοι θα ερχόντουσαν δήθεν να καταλάβουν την πόλη… Το αποτέλεσμα ήταν, κατασκευαστές που ήθελαν να συμμετάσχουν να αποχωρήσουν, φοβούμενοι μήπως το έργο έχει την κατάληξη της υποθαλάσσιας αρτηρίας. Και έτσι η μαρίνα δεν έγινε ποτέ».

Σχολιάζοντας τα όσα ανέφερε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης σε εκδήλωση του ΤΕΕ – ΤΚΜ για το μεγάλο τεχνικό πρόγραμμα του δήμου ο κ. Αγγελούδης υποστήριξε: «Αλίμονο αν τα 50 εκατομμύρια ευρώ είναι ένα πρόγραμμα - μαμούθ για τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας. Είδα έναν απολογισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, απολογισμό όχι έργων, αλλά ανακοινώσεων. Εάν αυτός είναι ο απολογισμός της δημοτικής αρχής, τότε η κατάσταση είναι χειρότερη από αυτή που είχαμε κατ’ αρχήν εκτιμήσει. Είδα να δημοπρατούνται μελέτες, ούτε καν κατασκευές. Αυτά τα τέσσερα χρόνια θα έπρεπε να έχουμε μια σειρά έργων όπου θα ολοκληρωνόντουσαν οι μελέτες και θα είχαμε προχωρήσει στο επόμενο βήμα»

Σχετικά με τις προτεραιότητες της πρωτοβουλίας που ανέλαβε για την επόμενη ημέρα της Θεσσαλονίκης ο κ. Αγγελούδης εστίασε στην επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας με πρώτο την καθαριότητα:«Πρόκειται καθαρά για θέμα διοικητικής επάρκειας. Το προσωπικό του δήμου είναι άριστο, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούμε να λύσουμε ζητήματα που έχουν λύσει οι περισσότερες ελληνικές πόλεις – δε συζητάμε καν για τις ευρωπαϊκές» σχολίασε και προσέθεσε «είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε για μεγάλες ιδέες, για ¨έξυπνες¨, ¨πράσινες¨ πόλεις, αλλά αν δε λύσουμε τα προβλήματα της καθημερινότητας, τότε πώς θα μιλήσουμε για τα μεγάλα έργα;» αναρωτήθηκε.

Αναφορικά με τις ευθύνες για τις διαχρονικές αδυναμίες της πόλης και τις αναφορές περί «αθηνοκεντρικού κράτους ο κ. Αγγελούδης ήταν σαφής:«Αυτή η καραμέλα πως μας φταίει για όλα η Αθήνα, πιστεύω πως είναι το πρόσχημα όταν δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας. Κάθε χρόνο στην Αθήνα ξεκινά μια νέα γραμμή του Μετρό. Και εδώ, τώρα που ολοκληρώνεται η κατασκευή της βασικής γραμμής, δεν έχουμε εδώ και τέσσερα χρόνια διεκδικήσει το αυτονόητο, να πάει το Μετρό στα δυτικά και ανατολικά με υπέργεια επέκταση προς το Αεροδρόμιο. Τα προβλήματα δεν λύνονται γιατί υπάρχει πρώτον διοικητική ανεπάρκεια και δεύτερον γιατί σε κάποια θέματα δεν ξέρουν τη δουλειά σε αυτό που λέγεται δημόσια διοίκηση. Εμείς ξέρουμε τη δουλειά και αυτή τη γνώση θα την καταθέσουμε για την πόλη μας», κατέληξε.

«Η Θεσσαλονίκη έχει γυρίσει την πλάτη της στη θάλασσα. Και η ευθύνη για αυτό δε βαραίνει ασφαλώς τους συμπολίτες μας. Υπάρχει ένας μόνιμος διχασμός, μια διαρκής μεμψιμοιρία, μια στασιμότητα που δεν αφήνει την πόλη να αγκαλιάσει το μεγάλο της πλεονέκτημα που είναι η θάλασσα» απάντησε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, ερωτώμενος για την αναπτυξιακή προοπτική της πόλης και την αξιοποίηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος της θάλασσας, στην εκπομπή «Οι Απέναντι» στο ATLASTV Κεντρικής Μακεδονίας.

«Στην περίοδο που διετέλεσα Πρόεδρος του ΟΛΘ ξεκίνησα, μεταξύ άλλων, τη διαδικασία να προκηρύξουμε τη δημιουργία μιας μαρίνας» συνέχισε.«Μια μαρίνα η οποία θα ξεκινούσε από το λιμάνι και θα έφτανε μέχρι πριν την Αριστοτέλους ώστε να μην αλλοιώσει και την ιστορική φυσιογνωμία της πλατείας. Και ενώ είμασταν καθ’ όλα έτοιμοι να προχωρήσουμε, ξεκίνησε ένας διάλογος στον οποίο βρέθηκα και απολογούμενος, διότι κάποιοι θα ερχόντουσαν δήθεν να καταλάβουν την πόλη… Το αποτέλεσμα ήταν, κατασκευαστές που ήθελαν να συμμετάσχουν να αποχωρήσουν, φοβούμενοι μήπως το έργο έχει την κατάληξη της υποθαλάσσιας αρτηρίας. Και έτσι η μαρίνα δεν έγινε ποτέ».

Σχολιάζοντας τα όσα ανέφερε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης σε εκδήλωση του ΤΕΕ – ΤΚΜ για το μεγάλο τεχνικό πρόγραμμα του δήμου ο κ. Αγγελούδης υποστήριξε: «Αλίμονο αν τα 50 εκατομμύρια ευρώ είναι ένα πρόγραμμα - μαμούθ για τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας. Είδα έναν απολογισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, απολογισμό όχι έργων, αλλά ανακοινώσεων. Εάν αυτός είναι ο απολογισμός της δημοτικής αρχής, τότε η κατάσταση είναι χειρότερη από αυτή που είχαμε κατ’ αρχήν εκτιμήσει. Είδα να δημοπρατούνται μελέτες, ούτε καν κατασκευές. Αυτά τα τέσσερα χρόνια θα έπρεπε να έχουμε μια σειρά έργων όπου θα ολοκληρωνόντουσαν οι μελέτες και θα είχαμε προχωρήσει στο επόμενο βήμα»

Σχετικά με τις προτεραιότητες της πρωτοβουλίας που ανέλαβε για την επόμενη ημέρα της Θεσσαλονίκης ο κ. Αγγελούδης εστίασε στην επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας με πρώτο την καθαριότητα:«Πρόκειται καθαρά για θέμα διοικητικής επάρκειας. Το προσωπικό του δήμου είναι άριστο, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορούμε να λύσουμε ζητήματα που έχουν λύσει οι περισσότερες ελληνικές πόλεις – δε συζητάμε καν για τις ευρωπαϊκές» σχολίασε και προσέθεσε «είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε για μεγάλες ιδέες, για ¨έξυπνες¨, ¨πράσινες¨ πόλεις, αλλά αν δε λύσουμε τα προβλήματα της καθημερινότητας, τότε πώς θα μιλήσουμε για τα μεγάλα έργα;» αναρωτήθηκε.

Αναφορικά με τις ευθύνες για τις διαχρονικές αδυναμίες της πόλης και τις αναφορές περί «αθηνοκεντρικού κράτους ο κ. Αγγελούδης ήταν σαφής:«Αυτή η καραμέλα πως μας φταίει για όλα η Αθήνα, πιστεύω πως είναι το πρόσχημα όταν δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας. Κάθε χρόνο στην Αθήνα ξεκινά μια νέα γραμμή του Μετρό. Και εδώ, τώρα που ολοκληρώνεται η κατασκευή της βασικής γραμμής, δεν έχουμε εδώ και τέσσερα χρόνια διεκδικήσει το αυτονόητο, να πάει το Μετρό στα δυτικά και ανατολικά με υπέργεια επέκταση προς το Αεροδρόμιο. Τα προβλήματα δεν λύνονται γιατί υπάρχει πρώτον διοικητική ανεπάρκεια και δεύτερον γιατί σε κάποια θέματα δεν ξέρουν τη δουλειά σε αυτό που λέγεται δημόσια διοίκηση. Εμείς ξέρουμε τη δουλειά και αυτή τη γνώση θα την καταθέσουμε για την πόλη μας», κατέληξε.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία