Στέλιος Αγγελούδης: «Τα μεγάλα λόγια για τη Θεσσαλονίκη τα έχει βαρεθεί ο κόσμος»
07/02/2023 10:01
07/02/2023 10:01
«Τα μεγάλα λόγια για τη ¨Μητρόπολη των Βαλκανίων¨ και για τη ¨συμπρωτεύουσα¨ τα έχει βαρεθεί ο κόσμος. Η τοπική αυτοδιοίκηση, εάν πρέπει να εκπληρώσει τον σκοπό της , αυτός είναι να κάνει τη ζωή των πολιτών της στην καθημερινότητα τους απλή, εύκολη και κυρίως, προσβάσιμη. Όταν λοιπόν θα πρέπει να περπατάς βλέποντας γύρω σου σκουπίδια και η κατάσταση στο κέντρο που είναι ήδη αρκετά δύσκολη, δε μπορεί να συγκριθεί με τη κατάσταση στις γειτονιές, όπου είναι ακόμη χειρότερη» τόνισε σε συνέντευξή του ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.
«Όταν σε μία φιλική συνάντηση από την Καλαμαριά για να κατέβω στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης χρειάστηκε μία ώρα και πέντε λεπτά. Στη συνέχεια έφυγα για τη Λάρισα για μία επαγγελματική συνάντηση, έκανα να φτάσω εκεί πενήντα πέντε λεπτά. Αυτή η κατάσταση δεν είναι μία τραγωδία για όλους μας, για τους συμπολίτες μας σε αυτή τη πανέμορφη πόλη; Όταν βλέπεις τα λεωφορεία «παστωμένους» ανθρώπους, γεμάτα να προχωρούν και οι επιβάτες να μη μπορούν να μετακινηθούν, αυτό δεν θα σε κάνει να αισθάνεσαι άσχημα; Είμαι διατεθειμένος να τα εγκαταλείψω και τα εγκαταλείπω όλα, προκειμένου να δώσω τη μάχη. Μία μάχη όμως η οποία πρέπει να πείσει τους συμπολίτες μου, ότι δεν είναι μία από τις ίδιες. Αυτό που προσπαθώ να κάνω από σήμερα είναι να τους πείσω, όχι μόνο πως τα αυτονόητα πράγματα πρέπει να διορθωθούν, αλλά και για το πώς θα διορθωθούν» απάντησε, ερωτώμενος για το τι τον ενοχλεί περισσότερο στη Θεσσαλονίκη.
Σε ερώτηση για το αν έπαιξε ρόλο για την αρνητική εικόνα της πόλης η διοίκηση του δημάρχου Κωνσταντίνου Ζέρβα ο κ. Αγγελούδης ξεκαθάρισε: «Είναι σαφές ότι δεν πρόκειται να προσωποποιήσω καμία αντιπαράθεση. Εγώ ξέρω ότι υπάρχει μία διοίκηση του δήμου, η οποία δεν είναι φιλική προς τους πολίτες. Υπάρχει μία διοίκηση που δεν εξυπηρετεί τον κόσμο, υπάρχει μία διοίκηση, η οποία θα μπορούσε να κάνει τα αυτονόητα και δεν τα έπραξε».
Αναφορικά με τις επόμενες του κινήσεις μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του, ο κ. Αγγελούδης σχολίασε: «είναι η οργάνωση αυτής της κίνησης σε συνδυασμό με την δημιουργία δημοτικής κίνησης και βήμα - βήμα θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε και στο τελευταίο σπίτι, στον τελευταίο συμπολίτη μας, να του δείξουμε ακριβώς αυτό που μπορούμε να κάνουμε. Τέρμα τα βαρύγδουπα λόγια, τέρμα οι μεγάλες κουβέντες. Φυσικά κι έχουμε άποψη για το τι σημαίνει Θεσσαλονίκη. Το άνοιγμα της διοίκησης του Γιάννη Μπουτάρη σε μία ανοιχτή πόλη είναι κάτι το οποίο στηρίξαμε, κάτι με το οποίο προχωρήσαμε μαζί. Στη διοίκηση Μπουτάρη υπενθυμίζω, ήμουν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Είχαμε μια απόλυτα επιτυχημένη συνεργασία, διότι εγώ κατάλαβα ότι το να υποστηρίξω την κρουαζιέρα, -που από επτά πλοία πήγαμε στα σαράντα- αφορούσε στην πρόοδο και στην ευημερία της πόλης. Εκείνη την περίοδο δεν νομίζω να υπήρχαν πολλοί -και με στεναχωρεί που κάνω αυτή τη προσωπική αναφορά-, αλλά είναι η πραγματικότητα και πρέπει να κατατεθεί, ότι σε ένα χώρο ο οποίος ήταν μίας δημόσιας εταιρείας συγκρουστήκαμε με όλο το κράτος, προκειμένου να πάρουμε τη πρώτη προβλήτα, να την αναπλάσουμε, να κατακτήσουμε το δεύτερο ευρωπαϊκό βραβείο και να τη αποδώσουμε στο κοινό της πόλης ως συνέχεια αυτή της όμορφης παραλίας. Εδώ όπως αντιλαμβάνεστε η λογική ότι γνωρίζω κάποια πράγματα πρέπει να συνδυάζεται με τη διάθεση, αλλά και με τη δυνατότητα να συγκρουστείς για να υλοποιήσεις» κατέληξε.
«Τα μεγάλα λόγια για τη ¨Μητρόπολη των Βαλκανίων¨ και για τη ¨συμπρωτεύουσα¨ τα έχει βαρεθεί ο κόσμος. Η τοπική αυτοδιοίκηση, εάν πρέπει να εκπληρώσει τον σκοπό της , αυτός είναι να κάνει τη ζωή των πολιτών της στην καθημερινότητα τους απλή, εύκολη και κυρίως, προσβάσιμη. Όταν λοιπόν θα πρέπει να περπατάς βλέποντας γύρω σου σκουπίδια και η κατάσταση στο κέντρο που είναι ήδη αρκετά δύσκολη, δε μπορεί να συγκριθεί με τη κατάσταση στις γειτονιές, όπου είναι ακόμη χειρότερη» τόνισε σε συνέντευξή του ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.
«Όταν σε μία φιλική συνάντηση από την Καλαμαριά για να κατέβω στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης χρειάστηκε μία ώρα και πέντε λεπτά. Στη συνέχεια έφυγα για τη Λάρισα για μία επαγγελματική συνάντηση, έκανα να φτάσω εκεί πενήντα πέντε λεπτά. Αυτή η κατάσταση δεν είναι μία τραγωδία για όλους μας, για τους συμπολίτες μας σε αυτή τη πανέμορφη πόλη; Όταν βλέπεις τα λεωφορεία «παστωμένους» ανθρώπους, γεμάτα να προχωρούν και οι επιβάτες να μη μπορούν να μετακινηθούν, αυτό δεν θα σε κάνει να αισθάνεσαι άσχημα; Είμαι διατεθειμένος να τα εγκαταλείψω και τα εγκαταλείπω όλα, προκειμένου να δώσω τη μάχη. Μία μάχη όμως η οποία πρέπει να πείσει τους συμπολίτες μου, ότι δεν είναι μία από τις ίδιες. Αυτό που προσπαθώ να κάνω από σήμερα είναι να τους πείσω, όχι μόνο πως τα αυτονόητα πράγματα πρέπει να διορθωθούν, αλλά και για το πώς θα διορθωθούν» απάντησε, ερωτώμενος για το τι τον ενοχλεί περισσότερο στη Θεσσαλονίκη.
Σε ερώτηση για το αν έπαιξε ρόλο για την αρνητική εικόνα της πόλης η διοίκηση του δημάρχου Κωνσταντίνου Ζέρβα ο κ. Αγγελούδης ξεκαθάρισε: «Είναι σαφές ότι δεν πρόκειται να προσωποποιήσω καμία αντιπαράθεση. Εγώ ξέρω ότι υπάρχει μία διοίκηση του δήμου, η οποία δεν είναι φιλική προς τους πολίτες. Υπάρχει μία διοίκηση που δεν εξυπηρετεί τον κόσμο, υπάρχει μία διοίκηση, η οποία θα μπορούσε να κάνει τα αυτονόητα και δεν τα έπραξε».
Αναφορικά με τις επόμενες του κινήσεις μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του, ο κ. Αγγελούδης σχολίασε: «είναι η οργάνωση αυτής της κίνησης σε συνδυασμό με την δημιουργία δημοτικής κίνησης και βήμα - βήμα θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε και στο τελευταίο σπίτι, στον τελευταίο συμπολίτη μας, να του δείξουμε ακριβώς αυτό που μπορούμε να κάνουμε. Τέρμα τα βαρύγδουπα λόγια, τέρμα οι μεγάλες κουβέντες. Φυσικά κι έχουμε άποψη για το τι σημαίνει Θεσσαλονίκη. Το άνοιγμα της διοίκησης του Γιάννη Μπουτάρη σε μία ανοιχτή πόλη είναι κάτι το οποίο στηρίξαμε, κάτι με το οποίο προχωρήσαμε μαζί. Στη διοίκηση Μπουτάρη υπενθυμίζω, ήμουν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Είχαμε μια απόλυτα επιτυχημένη συνεργασία, διότι εγώ κατάλαβα ότι το να υποστηρίξω την κρουαζιέρα, -που από επτά πλοία πήγαμε στα σαράντα- αφορούσε στην πρόοδο και στην ευημερία της πόλης. Εκείνη την περίοδο δεν νομίζω να υπήρχαν πολλοί -και με στεναχωρεί που κάνω αυτή τη προσωπική αναφορά-, αλλά είναι η πραγματικότητα και πρέπει να κατατεθεί, ότι σε ένα χώρο ο οποίος ήταν μίας δημόσιας εταιρείας συγκρουστήκαμε με όλο το κράτος, προκειμένου να πάρουμε τη πρώτη προβλήτα, να την αναπλάσουμε, να κατακτήσουμε το δεύτερο ευρωπαϊκό βραβείο και να τη αποδώσουμε στο κοινό της πόλης ως συνέχεια αυτή της όμορφης παραλίας. Εδώ όπως αντιλαμβάνεστε η λογική ότι γνωρίζω κάποια πράγματα πρέπει να συνδυάζεται με τη διάθεση, αλλά και με τη δυνατότητα να συγκρουστείς για να υλοποιήσεις» κατέληξε.
ΣΧΟΛΙΑ