Στην τελική ευθεία τα έργα στο παράπλευρο οδικό δίκτυο του Κ16
04/12/2018 14:55
04/12/2018 14:55
Στην τελική ευθεία εισέρχονται οι εργασίες του παράπλευρου οδικού δικτύου του ανισόπεδου κόμβου Κ16, στη συμβολή της ΠΑΘΕ και της εσωτερικής περιφερειακής οδού της Θεσσαλονίκης.
Η έκπτωση του έργου, προϋπολογισμού 38,2 εκατ. ευρώ, ανήλθε σε περίπου 53%, ενώ όπως επισήμανε στη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής, η πρόεδρος του οργάνου, Αθηνά Αηδονά η διακήρυξη του έργου έχει εγκριθεί.
Τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής πάντως ενέκριναν το πρακτικό Ι και την ανάθεση της σύμβασης.
Υπενθυμίζεται ότι ενώ η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 ολοκληρώθηκε και ο κόμβος δόθηκε στην κυκλοφορία, οι εργασίες που αφορούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο δεν είχαν ολοκληρωθεί.
Με το έργο αυτό, όπως τονίστηκε στη διάρκεια της συνεδρίασης, θα γίνει η διάνοιξη και κατασκευή του παράπλευρου δικτύου, παράλληλα της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης και εκατέρωθεν αυτής, από τον κόμβο της συμμαχικής οδού μέχρι τη συμβολή της περιφερειακής οδού με την οδό Πόντου. Προβλέπονται επίσης η ολοκλήρωση της οδού Πόντου, η αναμόρφωση της περιφερειακής στο τμήμα από την περιοχή του κόμβου της συμμαχικής οδού, μέχρι τη μέχρι τη συμβολή της με την οδό Πόντου καθώς και η ανακατασκευή του αυτοκινητοδρόμου της ΠΑΘΕ, εκατέρωθεν του σημείου στο οποίο συμβάλλει νοητά
με την περιφερειακή οδό.
Η αντιπολίτευση
Από την πλευρά της αντιπολίτευσης, ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος από τη Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα” τόνισε πως πρόκειται για έργο συνέχισης του ανολοκλήρωτου, πλην όμως εγκαινιασμένου έργου του Κ16ε, ενώ υποστήριξε ότι πρόκειται για κακή διαχείριση του έργου όχι μόνο από την παρούσα διοίκηση.
Την ανάγκη να ολοκληρωθεί το έργο υπογράμμισε η Νιόβη Παυλίδου από τους “Πολίτες Μπροστά”.
Να σημειωθεί ότι κατά τη συζήτηση του θέματος σε συνεδρίαση του περιφερειακού συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Γιώργος, είχε επισημάνει ότι ένα 15% των εργασιών του αρχικού έργου δεν είχε ολοκληρωθεί και αφορούσε το παράπλευρο δίκτυο.
Σε αυτές προστίθενται πλέον κάποιες διορθωτικές κινήσεις στο παράπλευρο δίκτυο και μια αερογέφυρα μέσω της οποίας θα επικοινωνεί η μία πλευρά με την άλλη και θα εξυπηρετούνται οι ανάγκες των περίοικων και των εμπορικών επιχειρήσεων.
Στην τελική ευθεία εισέρχονται οι εργασίες του παράπλευρου οδικού δικτύου του ανισόπεδου κόμβου Κ16, στη συμβολή της ΠΑΘΕ και της εσωτερικής περιφερειακής οδού της Θεσσαλονίκης.
Η έκπτωση του έργου, προϋπολογισμού 38,2 εκατ. ευρώ, ανήλθε σε περίπου 53%, ενώ όπως επισήμανε στη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής, η πρόεδρος του οργάνου, Αθηνά Αηδονά η διακήρυξη του έργου έχει εγκριθεί.
Τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής πάντως ενέκριναν το πρακτικό Ι και την ανάθεση της σύμβασης.
Υπενθυμίζεται ότι ενώ η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 ολοκληρώθηκε και ο κόμβος δόθηκε στην κυκλοφορία, οι εργασίες που αφορούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο δεν είχαν ολοκληρωθεί.
Με το έργο αυτό, όπως τονίστηκε στη διάρκεια της συνεδρίασης, θα γίνει η διάνοιξη και κατασκευή του παράπλευρου δικτύου, παράλληλα της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης και εκατέρωθεν αυτής, από τον κόμβο της συμμαχικής οδού μέχρι τη συμβολή της περιφερειακής οδού με την οδό Πόντου. Προβλέπονται επίσης η ολοκλήρωση της οδού Πόντου, η αναμόρφωση της περιφερειακής στο τμήμα από την περιοχή του κόμβου της συμμαχικής οδού, μέχρι τη μέχρι τη συμβολή της με την οδό Πόντου καθώς και η ανακατασκευή του αυτοκινητοδρόμου της ΠΑΘΕ, εκατέρωθεν του σημείου στο οποίο συμβάλλει νοητά
με την περιφερειακή οδό.
Η αντιπολίτευση
Από την πλευρά της αντιπολίτευσης, ο Γιώργος Θεοδωρόπουλος από τη Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα” τόνισε πως πρόκειται για έργο συνέχισης του ανολοκλήρωτου, πλην όμως εγκαινιασμένου έργου του Κ16ε, ενώ υποστήριξε ότι πρόκειται για κακή διαχείριση του έργου όχι μόνο από την παρούσα διοίκηση.
Την ανάγκη να ολοκληρωθεί το έργο υπογράμμισε η Νιόβη Παυλίδου από τους “Πολίτες Μπροστά”.
Να σημειωθεί ότι κατά τη συζήτηση του θέματος σε συνεδρίαση του περιφερειακού συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας, ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Γιάννης Γιώργος, είχε επισημάνει ότι ένα 15% των εργασιών του αρχικού έργου δεν είχε ολοκληρωθεί και αφορούσε το παράπλευρο δίκτυο.
Σε αυτές προστίθενται πλέον κάποιες διορθωτικές κινήσεις στο παράπλευρο δίκτυο και μια αερογέφυρα μέσω της οποίας θα επικοινωνεί η μία πλευρά με την άλλη και θα εξυπηρετούνται οι ανάγκες των περίοικων και των εμπορικών επιχειρήσεων.
ΣΧΟΛΙΑ