ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στον αγώνα για παραγωγή κυβερνητικού έργου ο Θεοχαρόπουλος

Ο υπουργός Τουρισμού φαίνεται ότι δεν πτοείται από τις επικείμενες εθνικές εκλογές και την πιθανότητα αλλαγής του πολιτικού σκηνικού και κάνει δηλώσεις για τη δική του "στρατηγική προτεραιότητα"...

 29/05/2019 13:24

Στον αγώνα για παραγωγή κυβερνητικού έργου ο Θεοχαρόπουλος

Γιάννης Ιωαννίδης

Μπορεί η χώρα να ετοιμάζεται για εθνικές εκλογές μετά την ήττα του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, ωστόσο κάποια τουλάχιστον κυβερνητικά στελέχη δεν ασχολούνται με τη διαφαινόμενη αλλαγή του πολιτικού σκηνικού αλλά ασκούν απερίσπαστοι τα καθήκοντα που προκύπτουν από το χαρτοφυλάκιό τους.

Έτσι ο υπουργός Τουρισμού και πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Θανάσης Θεοχαρόπουλος που υπουργοποιήθηκε αφού ασπάστηκε τις απόψεις Τσίπρα τις οποίες πολεμούσε όσο το κόμμα του συμμετείχε στο ΚΙΝΑΛ κάνει δηλώσεις για την ελληνική κρουαζιέρα και την δική του «στρατηγική προτεραιότητα»…

Ο υπουργός Τουρισμού Θανάσης Θεοχαρόπουλος, από το βήμα 5ο Φόρουμ «Ποσειδώνια Θαλάσσιος τουρισμός» δήλωσε ότι «η κρουαζιέρα αναδεικνύεται σε έναν ολοένα και πιο δημοφιλή τρόπο διακοπών, γεγονός που οδηγεί σε σημαντική αύξηση του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων που εισέρχονται στην αγορά για να ικανοποιήσουν την αυξανόμενη ζήτηση διεθνώς. Το 2018 καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 7% στους επιβάτες κρουαζιέρας σε παγκόσμιο επίπεδο, αγγίζοντας τους 28,5 εκατ., που μεταφράζεται με τη σειρά του σε νέες ναυπηγήσεις και σε αύξηση των θέσεων εργασίας".

Παράλληλα υπογράμμισε ότι για την Ελλάδα η κρουαζιέρα αποτελεί έναν από τους κρίσιμους πυλώνες του ελληνικού τουρισμού, που είναι αποφασιστικός τομέας για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

"Για εμάς, η ανάπτυξη της ελληνικής κρουαζιέρας και η καθιέρωση της χώρας μας σε κεντρική δύναμη στον θαλάσσιο τουρισμό είναι στρατηγική προτεραιότητα", τόνισε ο κ. Θεοχαρόπουλος υπογραμμίζοντας ότι η προώθηση του Πειραιά και η καθιέρωση του λιμανιού Ηρακλείου Κρήτης ως home ports, η αύξηση των home ports, η βελτίωση και ενίσχυση των υποδομών σε μαρίνες, η έγκριση χωροθέτησης μαρινών μεσαίου και μεγάλου μεγέθους σε περιοχές υπό ειδικό καθεστώς προστασίας, ανοίγουν το δρόμο για την ανάπτυξη, αναβάθμιση και επενδυτική αξιοποίησή τους.

"Στόχος για τα επόμενα χρόνια είναι να μπορούν τα λιμάνια και οι υποδομές μας να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες παγκόσμιες τάσεις ώστε να καταστούμε πιο ανταγωνιστικοί και να αυξήσουμε την ελκυστικότητα της χώρας στο θαλάσσιο τουρισμό με ιδιαίτερο βάρος να δίδεται στην ανάδειξη προορισμών και προϊόντων που προσφέρουμε στην κρουαζιέρα", υπογράμμισε ο κ. Θεοχαρόπουλος.

Η ελληνική κυβέρνηση, στο πλαίσιο μιας Κοινής Ολοκληρωμένης Εθνικής Αναπτυξιακής Στρατηγικής που εκφράζεται μέσω της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας, το πρώτο θεσμικό εργαλείο, σχεδιάζει, μεταξύ άλλων, πολιτικές διευκόλυνσης, προωθεί εμπορικά θέματα και πολιτικές προώθησης και προβολής, σημείωσε ο κ. θεοχαρόπουλος.

Κρίσιμο θέμα για την κυβέρνηση είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας της χώρας ανάμεσα στα κράτη-μέλη της Ε.Ε., τόνισε ο κ. Θεοχαρόπουλος, σημειώνοντας ότι γι' αυτό και απαιτείται ένα ελκυστικό φορολογικό σύστημα, που θα παρέχει κίνητρα, στο πλαίσιο πάντα της κοινωνικής δικαιοσύνης και βασισμένο στην ευρεία διαβούλευση όλων των εμπλεκόμενων μερών. Και στην προσπάθεια αυτή, της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι προσπάθειες που καταβάλλονται για τη διεύρυνση των δημοσιονομικών περιθωρίων.

Επιπλέον, βασικό θέμα είναι η αύξηση των θέσεων εργασίας. Να υπάρξουν νέες θέσεις εργασίας σε όλους τους τομείς που συνδέονται με την τουριστική δραστηριότητα και τον τομέα της φιλοξενίας (για άμεσα και έμμεσα απασχολούμενους) και η ανάπτυξη και προώθηση της κρουαζιέρας και του γιώτινγκ μπορεί επίσης να συμβάλλει ουσιαστικά σε αυτό.

Σε ό,τι αφορά τα επιτεύγματα στον τομέα της κρουαζιέρας, αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια πάνω από 35% ο εισερχόμενος τουρισμός με σημαντική συμβολή της κρουαζιέρας. Ειδικότερα το 2018 σημειώθηκε σημαντική αύξηση των επιβατών κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο που άγγιξε το 8,5% με 746.000 επιβάτες,. Ειδικά για τη χώρα μας, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, για τον 2019 προβλέπεται αύξηση 7% στην κρουαζιέρα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μπορεί η χώρα να ετοιμάζεται για εθνικές εκλογές μετά την ήττα του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, ωστόσο κάποια τουλάχιστον κυβερνητικά στελέχη δεν ασχολούνται με τη διαφαινόμενη αλλαγή του πολιτικού σκηνικού αλλά ασκούν απερίσπαστοι τα καθήκοντα που προκύπτουν από το χαρτοφυλάκιό τους.

Έτσι ο υπουργός Τουρισμού και πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Θανάσης Θεοχαρόπουλος που υπουργοποιήθηκε αφού ασπάστηκε τις απόψεις Τσίπρα τις οποίες πολεμούσε όσο το κόμμα του συμμετείχε στο ΚΙΝΑΛ κάνει δηλώσεις για την ελληνική κρουαζιέρα και την δική του «στρατηγική προτεραιότητα»…

Ο υπουργός Τουρισμού Θανάσης Θεοχαρόπουλος, από το βήμα 5ο Φόρουμ «Ποσειδώνια Θαλάσσιος τουρισμός» δήλωσε ότι «η κρουαζιέρα αναδεικνύεται σε έναν ολοένα και πιο δημοφιλή τρόπο διακοπών, γεγονός που οδηγεί σε σημαντική αύξηση του αριθμού των κρουαζιερόπλοιων που εισέρχονται στην αγορά για να ικανοποιήσουν την αυξανόμενη ζήτηση διεθνώς. Το 2018 καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 7% στους επιβάτες κρουαζιέρας σε παγκόσμιο επίπεδο, αγγίζοντας τους 28,5 εκατ., που μεταφράζεται με τη σειρά του σε νέες ναυπηγήσεις και σε αύξηση των θέσεων εργασίας".

Παράλληλα υπογράμμισε ότι για την Ελλάδα η κρουαζιέρα αποτελεί έναν από τους κρίσιμους πυλώνες του ελληνικού τουρισμού, που είναι αποφασιστικός τομέας για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

"Για εμάς, η ανάπτυξη της ελληνικής κρουαζιέρας και η καθιέρωση της χώρας μας σε κεντρική δύναμη στον θαλάσσιο τουρισμό είναι στρατηγική προτεραιότητα", τόνισε ο κ. Θεοχαρόπουλος υπογραμμίζοντας ότι η προώθηση του Πειραιά και η καθιέρωση του λιμανιού Ηρακλείου Κρήτης ως home ports, η αύξηση των home ports, η βελτίωση και ενίσχυση των υποδομών σε μαρίνες, η έγκριση χωροθέτησης μαρινών μεσαίου και μεγάλου μεγέθους σε περιοχές υπό ειδικό καθεστώς προστασίας, ανοίγουν το δρόμο για την ανάπτυξη, αναβάθμιση και επενδυτική αξιοποίησή τους.

"Στόχος για τα επόμενα χρόνια είναι να μπορούν τα λιμάνια και οι υποδομές μας να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες παγκόσμιες τάσεις ώστε να καταστούμε πιο ανταγωνιστικοί και να αυξήσουμε την ελκυστικότητα της χώρας στο θαλάσσιο τουρισμό με ιδιαίτερο βάρος να δίδεται στην ανάδειξη προορισμών και προϊόντων που προσφέρουμε στην κρουαζιέρα", υπογράμμισε ο κ. Θεοχαρόπουλος.

Η ελληνική κυβέρνηση, στο πλαίσιο μιας Κοινής Ολοκληρωμένης Εθνικής Αναπτυξιακής Στρατηγικής που εκφράζεται μέσω της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας, το πρώτο θεσμικό εργαλείο, σχεδιάζει, μεταξύ άλλων, πολιτικές διευκόλυνσης, προωθεί εμπορικά θέματα και πολιτικές προώθησης και προβολής, σημείωσε ο κ. θεοχαρόπουλος.

Κρίσιμο θέμα για την κυβέρνηση είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητας της χώρας ανάμεσα στα κράτη-μέλη της Ε.Ε., τόνισε ο κ. Θεοχαρόπουλος, σημειώνοντας ότι γι' αυτό και απαιτείται ένα ελκυστικό φορολογικό σύστημα, που θα παρέχει κίνητρα, στο πλαίσιο πάντα της κοινωνικής δικαιοσύνης και βασισμένο στην ευρεία διαβούλευση όλων των εμπλεκόμενων μερών. Και στην προσπάθεια αυτή, της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν οι προσπάθειες που καταβάλλονται για τη διεύρυνση των δημοσιονομικών περιθωρίων.

Επιπλέον, βασικό θέμα είναι η αύξηση των θέσεων εργασίας. Να υπάρξουν νέες θέσεις εργασίας σε όλους τους τομείς που συνδέονται με την τουριστική δραστηριότητα και τον τομέα της φιλοξενίας (για άμεσα και έμμεσα απασχολούμενους) και η ανάπτυξη και προώθηση της κρουαζιέρας και του γιώτινγκ μπορεί επίσης να συμβάλλει ουσιαστικά σε αυτό.

Σε ό,τι αφορά τα επιτεύγματα στον τομέα της κρουαζιέρας, αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια πάνω από 35% ο εισερχόμενος τουρισμός με σημαντική συμβολή της κρουαζιέρας. Ειδικότερα το 2018 σημειώθηκε σημαντική αύξηση των επιβατών κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο που άγγιξε το 8,5% με 746.000 επιβάτες,. Ειδικά για τη χώρα μας, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, για τον 2019 προβλέπεται αύξηση 7% στην κρουαζιέρα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία