ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεσσαλονίκης για αρχαία Βενιζέλου: Προεκλογικά τεχνάσματα μετά το έγκλημα της απόσπασης

Αναλυτικά η ανακοίνωση

 21/04/2023 15:38

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεσσαλονίκης για αρχαία Βενιζέλου: Προεκλογικά τεχνάσματα μετά το έγκλημα της απόσπασης
Για «επικοινωνιακά και προεκλογικά τεχνάσματα» κάνει λόγο η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεσσαλονίκης σχετικά με την επανατοποθέτηση των αρχαίων στον σταθμό μετρό της Βενιζέλου.

Μεταξύ άλλων, αναφέρουν πως η υπουργός ΥΠΠΟΑ και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό βρέθηκαν εν κρυπτώ στον σταθμό και τονίζουν ότι στόχος τους ήταν να «μας πείσουν ότι οι πολύτιμες αρχαιότητες που τεμαχίστηκαν και αποσπάστηκαν επιστρέφουν πίσω στον σταθμό της Βενιζέλου, σα να μην μεσολάβησε ένα έγκλημα!»

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Λίγες μέρες πριν τις εκλογές η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και ο υφυπουργός Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, συνοδευόμενοι μεταξύ άλλων από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο, βρέθηκαν, εν κρυπτώ από τα μέσα ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης, στον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό.


Επιχειρούν με επικοινωνιακά και προεκλογικά τεχνάσματα να μας πείσουν ότι οι πολύτιμες αρχαιότητες που τεμαχίστηκαν και αποσπάστηκαν επιστρέφουν πίσω στον σταθμό της Βενιζέλου, σα να μην μεσολάβησε ένα έγκλημα! Όταν ένα ενιαίο μνημειακό σύνολο αποσπάται και τεμαχίζεται, δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο, και αυτό το έχει επισημάνει η εγχώρια και διεθνής επιστημονική κοινότητα που αντιτάχθηκε στην απόφαση Μητσοτάκη-Μενδώνη για απόσπαση.

Όσο για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της επανατοποθέτησης έως και το τέλος Νοεμβρίου του 2023, το οποίο ανακοίνωσε ο κ. Καραγιάννης, οι Θεσσαλονικείς ξέρουν ότι κανένα χρονοδιάγραμμα δεν έχει τηρηθεί από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, έτσι δεν θα τηρηθεί και αυτό. Βέβαια η κυβέρνηση μέχρι τότε θα έχει αλλάξει.

Θυμίζουμε τις δηλώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του τότε αρμόδιου υπουργού Κώστα Καραμανλή, ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε λειτουργία τον Απρίλιο του 2023.

Σήμερα η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να έχει σε λειτουργία το Μετρό, με εξαίρεση τον σταθμό της Βενιζέλου όπου θα ολοκληρωνόταν η κατασκευή του, με παραμονή και διαφύλαξη των πολύτιμων αρχαιοτήτων που διέλυσαν ο κ. Μητσοτάκης και η κ. Μενδώνη.

Στις εκλογές της 21ης Μαΐου μεταξύ άλλων θα αναμετρηθούν δύο διαφορετικοί κόσμοι. Από τη μια η παράταξη της εξυπηρέτησης επιχειρηματικών συμφερόντων του κ. Μητσοτάκη, και από την άλλη η δημοκρατική παράταξη που διαφυλάσσει και υπερασπίζεται το δημόσιο συμφέρον και την πολιτιστική μας κληρονομιά.


Για «επικοινωνιακά και προεκλογικά τεχνάσματα» κάνει λόγο η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεσσαλονίκης σχετικά με την επανατοποθέτηση των αρχαίων στον σταθμό μετρό της Βενιζέλου.

Μεταξύ άλλων, αναφέρουν πως η υπουργός ΥΠΠΟΑ και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό βρέθηκαν εν κρυπτώ στον σταθμό και τονίζουν ότι στόχος τους ήταν να «μας πείσουν ότι οι πολύτιμες αρχαιότητες που τεμαχίστηκαν και αποσπάστηκαν επιστρέφουν πίσω στον σταθμό της Βενιζέλου, σα να μην μεσολάβησε ένα έγκλημα!»

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Λίγες μέρες πριν τις εκλογές η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και ο υφυπουργός Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, συνοδευόμενοι μεταξύ άλλων από τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο, βρέθηκαν, εν κρυπτώ από τα μέσα ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης, στον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό.


Επιχειρούν με επικοινωνιακά και προεκλογικά τεχνάσματα να μας πείσουν ότι οι πολύτιμες αρχαιότητες που τεμαχίστηκαν και αποσπάστηκαν επιστρέφουν πίσω στον σταθμό της Βενιζέλου, σα να μην μεσολάβησε ένα έγκλημα! Όταν ένα ενιαίο μνημειακό σύνολο αποσπάται και τεμαχίζεται, δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο, και αυτό το έχει επισημάνει η εγχώρια και διεθνής επιστημονική κοινότητα που αντιτάχθηκε στην απόφαση Μητσοτάκη-Μενδώνη για απόσπαση.

Όσο για το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της επανατοποθέτησης έως και το τέλος Νοεμβρίου του 2023, το οποίο ανακοίνωσε ο κ. Καραγιάννης, οι Θεσσαλονικείς ξέρουν ότι κανένα χρονοδιάγραμμα δεν έχει τηρηθεί από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, έτσι δεν θα τηρηθεί και αυτό. Βέβαια η κυβέρνηση μέχρι τότε θα έχει αλλάξει.

Θυμίζουμε τις δηλώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του τότε αρμόδιου υπουργού Κώστα Καραμανλή, ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα τεθεί σε λειτουργία τον Απρίλιο του 2023.

Σήμερα η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να έχει σε λειτουργία το Μετρό, με εξαίρεση τον σταθμό της Βενιζέλου όπου θα ολοκληρωνόταν η κατασκευή του, με παραμονή και διαφύλαξη των πολύτιμων αρχαιοτήτων που διέλυσαν ο κ. Μητσοτάκης και η κ. Μενδώνη.

Στις εκλογές της 21ης Μαΐου μεταξύ άλλων θα αναμετρηθούν δύο διαφορετικοί κόσμοι. Από τη μια η παράταξη της εξυπηρέτησης επιχειρηματικών συμφερόντων του κ. Μητσοτάκη, και από την άλλη η δημοκρατική παράταξη που διαφυλάσσει και υπερασπίζεται το δημόσιο συμφέρον και την πολιτιστική μας κληρονομιά.


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία