ΣΥΡΙΖΑ: «Το αυτονόητο στη λειτουργία ενός σύγχρονου Μετρό, στη Θεσσαλονίκη παραμένει ζητούμενο»
03/01/2025 19:00
03/01/2025 19:00
Με κοινή δήλωση, ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, η τομεάρχης Κοινωνικής Συνοχής Κατερίνα Νοτοπούλου και ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Χρήστος Γιαννούλης, ασκούν κριτική στον τρόπο λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Με τίτλο: «Το αυτονόητο στη λειτουργία ενός σύγχρονου Μετρό, στη Θεσσαλονίκη παραμένει ζητούμενο», επισημαίνουν:
«Συμπληρώθηκε ένας μήνας από τη λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης και δυστυχώς τα προβλήματα με τα εκδοτήρια εισιτηρίων στους σταθμούς του Μετρό συνεχίζονται. Είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο οι ουρές, η ταλαιπωρία και τα δικαιολογημένα παράπονα από τους επιβάτες.
Μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί καμία πειστική εξήγηση από την THEMA, την Εταιρεία Λειτουργίας και Συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης, για τις δυσλειτουργίες στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων που έχουν γίνει πλέον καθημερινότητα και δημιουργούν προβλήματα στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Δεν είναι λογικό σε ώρες αιχμής και σε σταθμούς με αυξημένη κίνηση να λειτουργούν μόλις δύο από τα έξι εγκατεστημένα μηχανήματα. Δεν είναι λογικό να επιλέγεις το Μετρό για να μετακινηθείς γρήγορα και τελικά να στήνεσαι υπομονετικά στην ουρά για την έκδοση εισιτηρίου.
Είχαμε επισημάνει εγκαίρως, πολύ πριν τα εγκαίνια του Μετρό ότι είναι αυτονόητη υποχρέωση και ευθύνη απέναντι στο επιβατικό κοινό, η διασφάλιση τόσο της ασφαλούς κίνησης των συρμών, όσο και της ομαλής και εύρυθμης λειτουργίας όλων των συστημάτων του Μετρό.
Οφείλουν όσοι έχουν την ευθύνη και να δώσουν εξηγήσεις, αλλά και να εντατικοποιήσουν τις προσπάθειες για να επιλυθούν τα προβλήματα».
Με κοινή δήλωση, ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, η τομεάρχης Κοινωνικής Συνοχής Κατερίνα Νοτοπούλου και ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Χρήστος Γιαννούλης, ασκούν κριτική στον τρόπο λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Με τίτλο: «Το αυτονόητο στη λειτουργία ενός σύγχρονου Μετρό, στη Θεσσαλονίκη παραμένει ζητούμενο», επισημαίνουν:
«Συμπληρώθηκε ένας μήνας από τη λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης και δυστυχώς τα προβλήματα με τα εκδοτήρια εισιτηρίων στους σταθμούς του Μετρό συνεχίζονται. Είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο οι ουρές, η ταλαιπωρία και τα δικαιολογημένα παράπονα από τους επιβάτες.
Μέχρι σήμερα δεν έχει δοθεί καμία πειστική εξήγηση από την THEMA, την Εταιρεία Λειτουργίας και Συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης, για τις δυσλειτουργίες στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων που έχουν γίνει πλέον καθημερινότητα και δημιουργούν προβλήματα στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Δεν είναι λογικό σε ώρες αιχμής και σε σταθμούς με αυξημένη κίνηση να λειτουργούν μόλις δύο από τα έξι εγκατεστημένα μηχανήματα. Δεν είναι λογικό να επιλέγεις το Μετρό για να μετακινηθείς γρήγορα και τελικά να στήνεσαι υπομονετικά στην ουρά για την έκδοση εισιτηρίου.
Είχαμε επισημάνει εγκαίρως, πολύ πριν τα εγκαίνια του Μετρό ότι είναι αυτονόητη υποχρέωση και ευθύνη απέναντι στο επιβατικό κοινό, η διασφάλιση τόσο της ασφαλούς κίνησης των συρμών, όσο και της ομαλής και εύρυθμης λειτουργίας όλων των συστημάτων του Μετρό.
Οφείλουν όσοι έχουν την ευθύνη και να δώσουν εξηγήσεις, αλλά και να εντατικοποιήσουν τις προσπάθειες για να επιλυθούν τα προβλήματα».
ΣΧΟΛΙΑ