Τα κέρδη της Θεσσαλονίκης σε αυτή τη προεκλογική περίοδο. Του Γιάννη Μαγκριώτη
03/06/2024 06:33
03/06/2024 06:33
Σε αυτή την προεκλογική περίοδο ο Πρωθυπουργός έλυσε όλα τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης.
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι, σε κάθε προεκλογική περίοδο οι Πρωθυπουργοί, αλλά και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, έταζαν συνήθως πράγματα, που ζητούσαν οι ψηφοφόροι, ανεξάρτητα, εάν δεν πραγματοποιούσαν τις υποσχέσεις τους, όταν κέρδιζαν τις εκλογές.
Αυτό, συνήθως, συνέβαινε στις εθνικές εκλογές και ονομάζονταν παλαιοκομματισμός παλιότερα, λαϊκισμός τα τελευταία χρόνια.
Σε αυτή την προεκλογική περίοδο των ευρωπαϊκών εκλογών, ο αντιλαικιστής, κατά δήλωσή του, Πρωθυπουργός, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο σε υποσχέσεις για την Θεσσαλονίκη.
Ενώ, πέντε χρόνια δεν δημοπρατήθηκε κανένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο, ούτε ολοκλήρωσε, έστω την πρώτη γραμμή του Μετρό, έκανε ακόμη χειρότερο τον ΟΑΣΘ, παρότι οι εξαγγελίες του ήταν πολλές, στην πρώτη του παρουσία, ως Πρωθυπουργός, στα εγκαίνια της ΔΕΘ του 2019.
Δημοπράτησε μόνο το flyover, ως ιδιωτικό εργο, γιαυτό και θα κοστίσει πάνω από 1,5 δις ευρώ στους φορολογούμενους, χωρίς τις αναγκαίες μελέτες και όλοι βλέπουμε τα μεγάλα προβλήματα.
Όμως, δεν το έβαλε κάτω, στην προηγούμενη προεκλογική του άνοδο στην Θεσσαλονίκη, πριν λίγες ημέρες, "έβρεξε" Μετρό. Μέχρι την Θέρμη θα το φθάσει το 2040. Φυσικά, χωρίς να ανακοινώσει, ούτε χρονοδιάγραμμα μελετών και έργων, ούτε από που θα χρηματοδοτηθεί.
Την επόμενη ημέρα "έβρεξε" πράσινο στην ΔΕΘ, ενώ αυτό που διαβάσαμε στην κοινή ανακοίνωση Υπερταμείου-ΔΕΘ, είναι η παραχώρηση σε ιδιώτες του οικοπέδου της ΔΕΘ, του καλύτερου οικοπέδου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, για να χτίσουν ξενοδοχείο, εμπορικό-επιχειρηματικό κέντρο, τεράστια πάρκινγκ, και μάλιστα με δημόσια χρηματοδότηση.
Χθες ανακοίνωσε ότι, το Υπερταμείο με την βουλή, θα μελετήσουν τα προβλήματα, του λεγόμενου "Παλατάκι", για να δουν πόσα χρήματα χρειάζονται, που θα τα βρουν και τι χρήσεις θα έχει.
Αν όλα πάνε καλά, χρειάζονται 7 με 10 χρόνια.
Παρ' όλα αυτά, καλό το ακούω, γιατί μέχρι πριν λίγο σχεδίαζαν και αυτό να το παραχωρήσουν σε ιδιώτη, φοβήθηκαν όμως το πολιτικό κόστος, αφού πολίτες της Θεσσαλονίκης και ο Δήμος Καλαμαριάς, διαφωνούσαν σφόδρα.
Δεν ξέρω, αν σχεδιάζει την Τετάρτη, στην τελευταία του επίσκεψη στην πόλη, πριν τις εκλογές της Κυριακής, να ανακοινώσει και άλλες λύσεις σε προβλήματα της Θεσσαλονίκης. Νομίζω, αν ήταν πιο πίσω οι ευρωπαϊκές εκλογές και οι δημοσκοπήσεις συνέχιζαν να τον στεναχωρούν, η Θεσσαλονίκη θα είχε λύσει, όλα τα προβλήματά της.
Σε αυτή την προεκλογική περίοδο ο Πρωθυπουργός έλυσε όλα τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης.
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι, σε κάθε προεκλογική περίοδο οι Πρωθυπουργοί, αλλά και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, έταζαν συνήθως πράγματα, που ζητούσαν οι ψηφοφόροι, ανεξάρτητα, εάν δεν πραγματοποιούσαν τις υποσχέσεις τους, όταν κέρδιζαν τις εκλογές.
Αυτό, συνήθως, συνέβαινε στις εθνικές εκλογές και ονομάζονταν παλαιοκομματισμός παλιότερα, λαϊκισμός τα τελευταία χρόνια.
Σε αυτή την προεκλογική περίοδο των ευρωπαϊκών εκλογών, ο αντιλαικιστής, κατά δήλωσή του, Πρωθυπουργός, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο σε υποσχέσεις για την Θεσσαλονίκη.
Ενώ, πέντε χρόνια δεν δημοπρατήθηκε κανένα σημαντικό αναπτυξιακό έργο, ούτε ολοκλήρωσε, έστω την πρώτη γραμμή του Μετρό, έκανε ακόμη χειρότερο τον ΟΑΣΘ, παρότι οι εξαγγελίες του ήταν πολλές, στην πρώτη του παρουσία, ως Πρωθυπουργός, στα εγκαίνια της ΔΕΘ του 2019.
Δημοπράτησε μόνο το flyover, ως ιδιωτικό εργο, γιαυτό και θα κοστίσει πάνω από 1,5 δις ευρώ στους φορολογούμενους, χωρίς τις αναγκαίες μελέτες και όλοι βλέπουμε τα μεγάλα προβλήματα.
Όμως, δεν το έβαλε κάτω, στην προηγούμενη προεκλογική του άνοδο στην Θεσσαλονίκη, πριν λίγες ημέρες, "έβρεξε" Μετρό. Μέχρι την Θέρμη θα το φθάσει το 2040. Φυσικά, χωρίς να ανακοινώσει, ούτε χρονοδιάγραμμα μελετών και έργων, ούτε από που θα χρηματοδοτηθεί.
Την επόμενη ημέρα "έβρεξε" πράσινο στην ΔΕΘ, ενώ αυτό που διαβάσαμε στην κοινή ανακοίνωση Υπερταμείου-ΔΕΘ, είναι η παραχώρηση σε ιδιώτες του οικοπέδου της ΔΕΘ, του καλύτερου οικοπέδου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, για να χτίσουν ξενοδοχείο, εμπορικό-επιχειρηματικό κέντρο, τεράστια πάρκινγκ, και μάλιστα με δημόσια χρηματοδότηση.
Χθες ανακοίνωσε ότι, το Υπερταμείο με την βουλή, θα μελετήσουν τα προβλήματα, του λεγόμενου "Παλατάκι", για να δουν πόσα χρήματα χρειάζονται, που θα τα βρουν και τι χρήσεις θα έχει.
Αν όλα πάνε καλά, χρειάζονται 7 με 10 χρόνια.
Παρ' όλα αυτά, καλό το ακούω, γιατί μέχρι πριν λίγο σχεδίαζαν και αυτό να το παραχωρήσουν σε ιδιώτη, φοβήθηκαν όμως το πολιτικό κόστος, αφού πολίτες της Θεσσαλονίκης και ο Δήμος Καλαμαριάς, διαφωνούσαν σφόδρα.
Δεν ξέρω, αν σχεδιάζει την Τετάρτη, στην τελευταία του επίσκεψη στην πόλη, πριν τις εκλογές της Κυριακής, να ανακοινώσει και άλλες λύσεις σε προβλήματα της Θεσσαλονίκης. Νομίζω, αν ήταν πιο πίσω οι ευρωπαϊκές εκλογές και οι δημοσκοπήσεις συνέχιζαν να τον στεναχωρούν, η Θεσσαλονίκη θα είχε λύσει, όλα τα προβλήματά της.
ΣΧΟΛΙΑ