ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ταχιάος για το "κομφούζιο" στην 26ης Οκτωβρίου: Η Αττικό Μετρό εφάρμοσε όσες τεχνικές δεσμεύσεις της επέβαλε ο δήμος Θεσσαλονίκης

Ο πρόεδρος της εταιρείας κατασκευής του Μετρό τονίζει πως η κριτική που ασκείται για το χάος που προέκυψε από την αμφιδρόμηση είναι άδικη

 22/06/2022 11:48

Ταχιάος για το "κομφούζιο" στην 26ης Οκτωβρίου: Η Αττικό Μετρό εφάρμοσε όσες τεχνικές δεσμεύσεις της επέβαλε ο δήμος Θεσσαλονίκης
Ο κ. Ταχιάος βρέθηκε με τον δήμαρχο Κωνσταντίνο Ζέρβα στο σημείο την ημέρα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία

Η αμφιδρόμηση της 26ης Οκτωβρίου μετά από 15 χρόνια έχει δημιουργήσει, τις πρώτες ημέρες της, περισσότερα προβλήματα απ' όσα υποσχόταν να λύσει ως προς το κυκλοφοριακό, με τις αρχές μάλιστα σήμερα να προχωρούν σε αλλαγές και περαιτέρω εργασίες στο σημείο.

Όμως, για το θέμα πήρε θέση πριν από λίγο με ανάρτησή του και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, ο οποίος τονίζει πως όσοι κατηγορούν την εταιρεία κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης για συμβολή στο "μπάχαλο", το κάνουν καθώς δεν έχουν πληροφόρηση και επισημαίνει πως η Αττικό Μετρό έκανε επακριβώς όσα προέβλεπαν οι τεχνικές μελέτες του δήμου Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, στο τέλος "καρφώνει" και τον κεντρικό δήμο, επισημαίνοντας πως "τον προεξάρχοντα και αποφασιστικό ρόλο σε ό,τι δεν άπτεται των αυστηρά τεχνικών δεσμεύσεων που διέπουν τον σχεδιασμό και την κατασκευή των έργων μετρό και τραμ και εφόσον μπορούν να περιληφθούν στις ανειλημμένες συμβατικές υποχρεώσεις, έχουν πάντοτε οι οικείοι δήμοι τόσο στην Αττική, όσο και στην Θεσσαλονίκη".

Συγκεκριμένα, γράφει ο κ. Ταχιάος:

"ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και Θεσσαλονίκη

Επειδή διαπιστώνω ότι χωρίς πληροφόρηση ασκείται κριτική στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που συνοδεύουν την απόδοση των κατειλημμένων χώρων και την αποκατάσταση του επιπέδου οδού στην Πλατεία Δημοκρατίας (Βαρδάρης) και συγκεκριμένα για την απαγόρευση της διαμπερούς διέλευσης από την οδό 26ης Οκτωβρίου προς την οδό Λαγκαδά καθώς και για την διατήρηση της μονοδρόμησης της οδού Δωδεκανήσου, οφείλω να ξεκαθαρίσω πως η εταιρία εφήρμοσε τις επιταγές κυκλοφοριακών μελετών οι οποίες εκπονήθηκαν προ του 2019, από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και έτυχαν όλων των επιβαλλομένων εγκρίσεων από το σύνολο των αρμοδίων αρχών.

Άλλωστε, βασική υποχρέωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. είναι η επαναφορά της κατάστασης που προϋπήρχε των προσωρινών ρυθμίσεων που ίσχυσαν για τις εργοταξιακές καταλήψεις που και στο παρελθόν απαγόρευε την κίνηση από την 26ης Οκτωβρίου προς την Λαγκαδά, η οποία παρά ταύτα μελετήθηκε ως πιθανό ενδεχόμενο και αξιολογήθηκε ότι η παροχή μίας τέτοιας δυνατότητας θα επιβάρυνε χρονικά την σηματοδότηση στο κόμβο, δημιουργώντας πρόσθετα αντιλειτουργική επιβάρυνση στην ήδη ασφυκτιούσα οδό Μοναστηρίου, στο ρεύμα εισόδου προς την Εγνατία, αλλά και στην Πλατεία Δημοκρατίας στο ρεύμα εξόδου προς Μοναστηρίου και κατά συνέπεια και στην Εγνατία. 

Προ των προσωρινών μονοδρομήσεων που εφαρμόστηκαν πριν από 15 χρόνια, η κίνηση αυτή εξυπηρετείτο από την οδό Δωδεκανήσου για τη οποία όμως επελέγη η διατήρηση της μονής φοράς προς το λιμάνι.Οι οδηγοί πρέπει να επιλέγουν ως διέξοδο προς την Λαγκαδά την οδό Αναγεννήσεως και εναλλακτικά στην συνέχεια μέσω Μοναστηρίου, τις Αγίων Πάντων ή Μιχαήλ Καλού και φυσικά οι εφαρμογές χαρτών να ενημερωθούν το ταχύτερο ώστε να σχεδιάζουν τις σωστές διαδρομές.

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και πόλη:Τον προεξάρχοντα και αποφασιστικό ρόλο σε ό,τι δεν άπτεται των αυστηρά τεχνικών δεσμεύσεων που διέπουν τον σχεδιασμό και την κατασκευή των έργων μετρό και τραμ και εφόσον μπορούν να περιληφθούν στις ανειλημμένες συμβατικές υποχρεώσεις, έχουν πάντοτε οι οικείοι δήμοι τόσο στην Αττική, όσο και στην Θεσσαλονίκη.

Η αμφιδρόμηση της 26ης Οκτωβρίου μετά από 15 χρόνια έχει δημιουργήσει, τις πρώτες ημέρες της, περισσότερα προβλήματα απ' όσα υποσχόταν να λύσει ως προς το κυκλοφοριακό, με τις αρχές μάλιστα σήμερα να προχωρούν σε αλλαγές και περαιτέρω εργασίες στο σημείο.

Όμως, για το θέμα πήρε θέση πριν από λίγο με ανάρτησή του και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, ο οποίος τονίζει πως όσοι κατηγορούν την εταιρεία κατασκευής του μετρό της Θεσσαλονίκης για συμβολή στο "μπάχαλο", το κάνουν καθώς δεν έχουν πληροφόρηση και επισημαίνει πως η Αττικό Μετρό έκανε επακριβώς όσα προέβλεπαν οι τεχνικές μελέτες του δήμου Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, στο τέλος "καρφώνει" και τον κεντρικό δήμο, επισημαίνοντας πως "τον προεξάρχοντα και αποφασιστικό ρόλο σε ό,τι δεν άπτεται των αυστηρά τεχνικών δεσμεύσεων που διέπουν τον σχεδιασμό και την κατασκευή των έργων μετρό και τραμ και εφόσον μπορούν να περιληφθούν στις ανειλημμένες συμβατικές υποχρεώσεις, έχουν πάντοτε οι οικείοι δήμοι τόσο στην Αττική, όσο και στην Θεσσαλονίκη".

Συγκεκριμένα, γράφει ο κ. Ταχιάος:

"ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και Θεσσαλονίκη

Επειδή διαπιστώνω ότι χωρίς πληροφόρηση ασκείται κριτική στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που συνοδεύουν την απόδοση των κατειλημμένων χώρων και την αποκατάσταση του επιπέδου οδού στην Πλατεία Δημοκρατίας (Βαρδάρης) και συγκεκριμένα για την απαγόρευση της διαμπερούς διέλευσης από την οδό 26ης Οκτωβρίου προς την οδό Λαγκαδά καθώς και για την διατήρηση της μονοδρόμησης της οδού Δωδεκανήσου, οφείλω να ξεκαθαρίσω πως η εταιρία εφήρμοσε τις επιταγές κυκλοφοριακών μελετών οι οποίες εκπονήθηκαν προ του 2019, από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και έτυχαν όλων των επιβαλλομένων εγκρίσεων από το σύνολο των αρμοδίων αρχών.

Άλλωστε, βασική υποχρέωση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. είναι η επαναφορά της κατάστασης που προϋπήρχε των προσωρινών ρυθμίσεων που ίσχυσαν για τις εργοταξιακές καταλήψεις που και στο παρελθόν απαγόρευε την κίνηση από την 26ης Οκτωβρίου προς την Λαγκαδά, η οποία παρά ταύτα μελετήθηκε ως πιθανό ενδεχόμενο και αξιολογήθηκε ότι η παροχή μίας τέτοιας δυνατότητας θα επιβάρυνε χρονικά την σηματοδότηση στο κόμβο, δημιουργώντας πρόσθετα αντιλειτουργική επιβάρυνση στην ήδη ασφυκτιούσα οδό Μοναστηρίου, στο ρεύμα εισόδου προς την Εγνατία, αλλά και στην Πλατεία Δημοκρατίας στο ρεύμα εξόδου προς Μοναστηρίου και κατά συνέπεια και στην Εγνατία. 

Προ των προσωρινών μονοδρομήσεων που εφαρμόστηκαν πριν από 15 χρόνια, η κίνηση αυτή εξυπηρετείτο από την οδό Δωδεκανήσου για τη οποία όμως επελέγη η διατήρηση της μονής φοράς προς το λιμάνι.Οι οδηγοί πρέπει να επιλέγουν ως διέξοδο προς την Λαγκαδά την οδό Αναγεννήσεως και εναλλακτικά στην συνέχεια μέσω Μοναστηρίου, τις Αγίων Πάντων ή Μιχαήλ Καλού και φυσικά οι εφαρμογές χαρτών να ενημερωθούν το ταχύτερο ώστε να σχεδιάζουν τις σωστές διαδρομές.

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και πόλη:Τον προεξάρχοντα και αποφασιστικό ρόλο σε ό,τι δεν άπτεται των αυστηρά τεχνικών δεσμεύσεων που διέπουν τον σχεδιασμό και την κατασκευή των έργων μετρό και τραμ και εφόσον μπορούν να περιληφθούν στις ανειλημμένες συμβατικές υποχρεώσεις, έχουν πάντοτε οι οικείοι δήμοι τόσο στην Αττική, όσο και στην Θεσσαλονίκη.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία