Σε κατ’ οίκον περιορισμό τίθεται ο
προϊστάμενος κυκλοφορίας της
Διεύθυνσης Επιθεώρησης Λάρισας του ΟΣΕ, μετά την απόφαση του Συμβουλίου Εφετών Λάρισας να άρει το μέτρο της προσωρινής κράτησης.
Όπως αναφέρει το
larissanet.gr, στον μοιραίο επιθεωρητή που κατάρτισε τις βάρδιες του Φεβρουαρίου 2023, δηλαδή και της νύχτας που έγινε η τραγωδία των
Τεμπών, με τη σύγκρουση δύο τρένων, επιβλήθηκε καταβολή εγγύησης 20.000 ευρώ και ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.
Ο
Δημήτρης Νικολάου είχε κριθεί προφυλακιστέος μετά την απολογία του στον
εφέτη ανακριτή σχεδόν ένα χρόνο πριν και συγκεκριμένα στις 31 Μαρτίου. Η δίωξη του είναι σε βαθμό κακουργήματος και σχετίζεται με την τοποθέτηση του 59χρονου σταθμάρχη στη βραδινή βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου τη στιγμή που γνώριζε πως ο συγκεκριμένος δεν πληροί τα κριτήρια να ανταπεξέλθει στο συγκεκριμένο πόστο.
Οι λάθος χειρισμοί του σταθμάρχη το βράδυ της 28ης έστειλαν την επιβατική αμαξοστοιχία στην γραμμή καθόδου αντί της γραμμής ανόδου με αποτέλεσμα αυτή να συγκρουστεί μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία και να χάσουν τη ζωή τους 57 άνθρωποι.
Η προηγούμενη αίτηση αποφυλάκισης, την περασμένη άνοιξη είχε απορριφθεί από το Συμβούλιο Εφετών.
Σε κατ’ οίκον περιορισμό τίθεται ο
προϊστάμενος κυκλοφορίας της
Διεύθυνσης Επιθεώρησης Λάρισας του ΟΣΕ, μετά την απόφαση του Συμβουλίου Εφετών Λάρισας να άρει το μέτρο της προσωρινής κράτησης.
Όπως αναφέρει το
larissanet.gr, στον μοιραίο επιθεωρητή που κατάρτισε τις βάρδιες του Φεβρουαρίου 2023, δηλαδή και της νύχτας που έγινε η τραγωδία των
Τεμπών, με τη σύγκρουση δύο τρένων, επιβλήθηκε καταβολή εγγύησης 20.000 ευρώ και ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.
Ο
Δημήτρης Νικολάου είχε κριθεί προφυλακιστέος μετά την απολογία του στον
εφέτη ανακριτή σχεδόν ένα χρόνο πριν και συγκεκριμένα στις 31 Μαρτίου. Η δίωξη του είναι σε βαθμό κακουργήματος και σχετίζεται με την τοποθέτηση του 59χρονου σταθμάρχη στη βραδινή βάρδια της 28ης Φεβρουαρίου τη στιγμή που γνώριζε πως ο συγκεκριμένος δεν πληροί τα κριτήρια να ανταπεξέλθει στο συγκεκριμένο πόστο.
Οι λάθος χειρισμοί του σταθμάρχη το βράδυ της 28ης έστειλαν την επιβατική αμαξοστοιχία στην γραμμή καθόδου αντί της γραμμής ανόδου με αποτέλεσμα αυτή να συγκρουστεί μετωπικά με την εμπορική αμαξοστοιχία και να χάσουν τη ζωή τους 57 άνθρωποι.
Η προηγούμενη αίτηση αποφυλάκισης, την περασμένη άνοιξη είχε απορριφθεί από το Συμβούλιο Εφετών.
ΣΧΟΛΙΑ