Τέμπη: Απορρίφθηκε η αίτηση αποφυλάκισης του Βολιώτη Επιθεωρητή του ΟΣΕ
28/08/2023 12:52
28/08/2023 12:52
Αίτηση αποφυλάκισης κατέθεσε στο Συμβούλιο της Φυλακής ο Βολιώτης επιθεωρητής του ΟΣΕ Δημήτρης Νικολάου, ο οποίος κρατείται προσωρινά ως συνυπεύθυνος της φρικτής τραγωδίας των Τεμπών.
Σύμφωνα με το TheNewspaper, ο κ. Νικολάου αρνείται τις βαριές κατηγορίες που του αποδίδονται και επιρρίπτει τις ευθύνες σε παραλείψεις του δικτύου, όπως τη μη παράδοση του έργου της σύμβασης 717/2014 στο πλαίσιο της εργολαβίας της ΕΡΓΟΣΕ.
Όπως ισχυρίζεται ο Βολιώτης εργαζόμενος του ΟΣΕ είναι επανειλημμένως θίξει το ζήτημα της τηλεδιοίκησης και την ανάγκη αναβάθμισης του εξοπλισμού, με επιστολές του προς τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη του Οργανισμού.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η τραγωδία των Τεμπών θα είχε αποφευχθεί αν λειτουργούσε ένα από τα συστήματα ασφαλείας, όπως αυτό της σύγχρονης σηματοδότης ETCS LEVEL 1, το οποίο “δεν λειτουργεί σε κανένα τμήμα του ελληνικού σιδηροδρόμου”.
Ο ίδιος συνεχίζει λέγοντας: “Αν λειτουργούσε το ETCS και χαραζόταν το δρομολόγιο του IC62 από τη γραμμή καθόδου, ο σταθμός των Νέων Πόρων δε θα έδινε ελεύθερη τη γραμμή καθόδου στο εμπορικό τρένο 63503 και το φωτόσημο στην έξοδο Ν. Πόρων προς Λάρισα θα ήταν κόκκινο”.
Σύμφωνα με όσα περιγράφει ο κατηγορούμενος, “οι μηχανοδηγοί αναγκάζονται να επικοινωνούν από τα κινητά τους τηλέφωνα, καθώς δε λειτουργούσε το σύστημα GSM-R, που είναι το νέο ευρωπαϊκό σύστημα ασυρμάτων τηλεπικοινωνιών.
Στην αίτηση αποφυλάκισης που κατέθεσε ο κ. Νικολάου τονίζει την έλλειψη προσωπικού σταθμαρχών και κλειδούχων, την οποία επίσης επισήμανε πολλές φορές γραπτώς στους ανωτέρους του στον ΟΣΕ αλλά και στην Hellenic Train.
Αποκαλύπτει δε, ότι επί σειρά ετών προβλεπόταν ένας σταθμάρχης στη βραδινή βάρδια στον Σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας και ουδέποτε προβλέφθηκε δεύτερος σταθμάρχης, γι’ αυτό και ο Β. Σαμαράς βρέθηκε μόνος του τη μοιραία νύχτα.
Η αίτηση αποφυλάκισης απορρίφθηκε, προκαλώντας την έντονη αντίδραση του συνηγόρου υπεράσπισής του Γιάννη Γλύκα.
28/08/2023 15:20
Αίτηση αποφυλάκισης κατέθεσε στο Συμβούλιο της Φυλακής ο Βολιώτης επιθεωρητής του ΟΣΕ Δημήτρης Νικολάου, ο οποίος κρατείται προσωρινά ως συνυπεύθυνος της φρικτής τραγωδίας των Τεμπών.
Σύμφωνα με το TheNewspaper, ο κ. Νικολάου αρνείται τις βαριές κατηγορίες που του αποδίδονται και επιρρίπτει τις ευθύνες σε παραλείψεις του δικτύου, όπως τη μη παράδοση του έργου της σύμβασης 717/2014 στο πλαίσιο της εργολαβίας της ΕΡΓΟΣΕ.
Όπως ισχυρίζεται ο Βολιώτης εργαζόμενος του ΟΣΕ είναι επανειλημμένως θίξει το ζήτημα της τηλεδιοίκησης και την ανάγκη αναβάθμισης του εξοπλισμού, με επιστολές του προς τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη του Οργανισμού.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η τραγωδία των Τεμπών θα είχε αποφευχθεί αν λειτουργούσε ένα από τα συστήματα ασφαλείας, όπως αυτό της σύγχρονης σηματοδότης ETCS LEVEL 1, το οποίο “δεν λειτουργεί σε κανένα τμήμα του ελληνικού σιδηροδρόμου”.
Ο ίδιος συνεχίζει λέγοντας: “Αν λειτουργούσε το ETCS και χαραζόταν το δρομολόγιο του IC62 από τη γραμμή καθόδου, ο σταθμός των Νέων Πόρων δε θα έδινε ελεύθερη τη γραμμή καθόδου στο εμπορικό τρένο 63503 και το φωτόσημο στην έξοδο Ν. Πόρων προς Λάρισα θα ήταν κόκκινο”.
Σύμφωνα με όσα περιγράφει ο κατηγορούμενος, “οι μηχανοδηγοί αναγκάζονται να επικοινωνούν από τα κινητά τους τηλέφωνα, καθώς δε λειτουργούσε το σύστημα GSM-R, που είναι το νέο ευρωπαϊκό σύστημα ασυρμάτων τηλεπικοινωνιών.
Στην αίτηση αποφυλάκισης που κατέθεσε ο κ. Νικολάου τονίζει την έλλειψη προσωπικού σταθμαρχών και κλειδούχων, την οποία επίσης επισήμανε πολλές φορές γραπτώς στους ανωτέρους του στον ΟΣΕ αλλά και στην Hellenic Train.
Αποκαλύπτει δε, ότι επί σειρά ετών προβλεπόταν ένας σταθμάρχης στη βραδινή βάρδια στον Σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας και ουδέποτε προβλέφθηκε δεύτερος σταθμάρχης, γι’ αυτό και ο Β. Σαμαράς βρέθηκε μόνος του τη μοιραία νύχτα.
Η αίτηση αποφυλάκισης απορρίφθηκε, προκαλώντας την έντονη αντίδραση του συνηγόρου υπεράσπισής του Γιάννη Γλύκα.
ΣΧΟΛΙΑ