ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη: Η ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε έργα τηλεδιοίκησης 2 ημέρες μετά την τραγωδία - Τι δείχνουν εσωτερικά έγγραφα (βίντεο, φωτ.)

Τι αποκάλυψε το OPEN

 09/03/2023 15:21

Τέμπη: Η ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε έργα τηλεδιοίκησης 2 ημέρες μετά την τραγωδία - Τι δείχνουν εσωτερικά έγγραφα (βίντεο, φωτ.)

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη όπου δεκάδες άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τη σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας με την εμπορική. Μετά την τραγωδία, η ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε κονδύλια για έργα που είχαν σταματήσει.

Όπως αποκάλυψε το OPEN, δύο ημέρες μετά το δυστύχημα, δύο εσωτερικά έγγραφα της ΕΡΓΟΣΕ στάλθηκαν προς τη διεύθυνση οικονομικών υπηρεσιών. Σύμφωνα με αυτά εγκρίνεται πολύ συγκεκριμένη δαπάνη που αφορά την ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας.

Στο δεύτερο εσωτερικό έγγραφο, φαίνεται ακόμη ένα έργο για «κατασκευή ηλεκτροκίνησης-τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα-Βόλος με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ.Σ. Λατομείου-ΒΙΠΕ-Βόλος».

1523d17b-8f6d-413c-9512-e5418527e846.webp


Παραλίγο να μπει και άλλη αμαξοστοιχία στη λάθος γραμμή

Την ίδια ώρα, ακόμα ένα βίντεο ντοκουμέντο λίγα λεπτά πριν το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη βλέπει το φως της δημοσιότητας και αποκαλύπτει διαλόγους ανάμεσα στον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό του προαστιακού.

Το βίντεο είναι από κάμερα ασφαλείας του τρένου του προαστιακού προς Λάρισα, του τρένου δηλαδή που έφυγε πριν έρθει το μοιραίο Intercity από την Αθήνα.

Σε αυτό, ακούγεται ο μηχανοδηγός του προαστιακού να ρωτάει επανειλημμένα τον σταθμάρχη της Λάρισας γιατί του έχει δώσει εντολή το τρένο να κάνει οπισθοπορεία.

Ο διάλογος

  • Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία;

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού δεν παίρνει απάντηση και ξαναρωτάει:

  • Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία; Για να ενημερώσω την υπηρεσία μου.

Σημειώνεται ότι λίγα μέτρα πιο κάτω από το σημείο που βρισκόταν ο προαστιακός, είναι το μοιραίο κλειδί 118.

Το τρένο αυτό, ο προαστιακός 2597, έχει έρθει με κατεύθυνση τη Λάρισα και φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα που ο σταθμάρχης για να το αντιμετωπίσει, έχει ζητήσει από τον μηχανοδηγό του 2597 να περιμένει. Το μοιραίο Intercity με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, ακολουθούσε.

Συνεχίζοντας να μη λαμβάνει απάντηση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, ο μηχανοδηγός του προαστιακού ξαναρωτά:

  • Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να ενημερώσει τον παριστάμενο του 2597 για τη διαδικασία της οπισθοπορείας.

Σε αυτό το σημείο, και σύμφωνα με το βίντεο ντοκουμέντο του MEGA, ο 59χρονος σταθμάρχης ακούγεται να απαντά: «Φλασάρησε ένα κλειδί», που σημαίνει ότι εντόπισε πρόβλημα στο μοιραίο κλειδί.

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού τότε απαντά «καλώς, ευχαριστώ πολύ» και συνεχίζει την πορεία του.

Σχετικά Άρθρα

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη όπου δεκάδες άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τη σύγκρουση της επιβατικής αμαξοστοιχίας με την εμπορική. Μετά την τραγωδία, η ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε κονδύλια για έργα που είχαν σταματήσει.

Όπως αποκάλυψε το OPEN, δύο ημέρες μετά το δυστύχημα, δύο εσωτερικά έγγραφα της ΕΡΓΟΣΕ στάλθηκαν προς τη διεύθυνση οικονομικών υπηρεσιών. Σύμφωνα με αυτά εγκρίνεται πολύ συγκεκριμένη δαπάνη που αφορά την ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας.

Στο δεύτερο εσωτερικό έγγραφο, φαίνεται ακόμη ένα έργο για «κατασκευή ηλεκτροκίνησης-τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και συστήματος ETCS L1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα-Βόλος με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Σ.Σ. Λατομείου-ΒΙΠΕ-Βόλος».

1523d17b-8f6d-413c-9512-e5418527e846.webp


Παραλίγο να μπει και άλλη αμαξοστοιχία στη λάθος γραμμή

Την ίδια ώρα, ακόμα ένα βίντεο ντοκουμέντο λίγα λεπτά πριν το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη βλέπει το φως της δημοσιότητας και αποκαλύπτει διαλόγους ανάμεσα στον σταθμάρχη και τον μηχανοδηγό του προαστιακού.

Το βίντεο είναι από κάμερα ασφαλείας του τρένου του προαστιακού προς Λάρισα, του τρένου δηλαδή που έφυγε πριν έρθει το μοιραίο Intercity από την Αθήνα.

Σε αυτό, ακούγεται ο μηχανοδηγός του προαστιακού να ρωτάει επανειλημμένα τον σταθμάρχη της Λάρισας γιατί του έχει δώσει εντολή το τρένο να κάνει οπισθοπορεία.

Ο διάλογος

  • Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία;

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού δεν παίρνει απάντηση και ξαναρωτάει:

  • Λάρισα, σου μιλάει ο προϊστάμενος του 2597. Γιατί κάνουμε οπισθοπορεία; Για να ενημερώσω την υπηρεσία μου.

Σημειώνεται ότι λίγα μέτρα πιο κάτω από το σημείο που βρισκόταν ο προαστιακός, είναι το μοιραίο κλειδί 118.

Το τρένο αυτό, ο προαστιακός 2597, έχει έρθει με κατεύθυνση τη Λάρισα και φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα που ο σταθμάρχης για να το αντιμετωπίσει, έχει ζητήσει από τον μηχανοδηγό του 2597 να περιμένει. Το μοιραίο Intercity με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, ακολουθούσε.

Συνεχίζοντας να μη λαμβάνει απάντηση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, ο μηχανοδηγός του προαστιακού ξαναρωτά:

  • Ο σταθμάρχης της Λάρισας μπορεί να ενημερώσει τον παριστάμενο του 2597 για τη διαδικασία της οπισθοπορείας.

Σε αυτό το σημείο, και σύμφωνα με το βίντεο ντοκουμέντο του MEGA, ο 59χρονος σταθμάρχης ακούγεται να απαντά: «Φλασάρησε ένα κλειδί», που σημαίνει ότι εντόπισε πρόβλημα στο μοιραίο κλειδί.

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού τότε απαντά «καλώς, ευχαριστώ πολύ» και συνεχίζει την πορεία του.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία