Τέμπη - O επιθεωρητής που τέθηκε σε αργία απαντά: «Είχα ορίσει δύο σταθμάρχες στη Λάρισα, αλλά ο ένας έλειπε» (βίντεο)
05/03/2023 20:47
05/03/2023 20:47
Το πρωί το Υπουργείο Μεταφορών έθεσε σε αργία τον επιθεωρητή του ΟΣΕ, που ήταν υπεύθυνος για τον σταθμάρχη της Λάρισας, «μέχρι την διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του Σταθμάρχη Σ. Β. για υπηρεσία στον σταθμό Λαρίσης», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του υπουργείου.
Όμως ο επιθεωρητής περνά στην «αντεπίθεση» σχετικά με την μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.
Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που ήδη έχει καταθέσει στον ανακριτή – στον οποίο σημειώνει ότι πήγε αυτοβούλως την επομένη του πολύνεκρου δυστυχήματος – στη νυκτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες: ο ένας να σχολάσει στις 11 το βράδυ και οι άλλοι δύο να αναλάβουν βάρδια στις 10 το βράδυ μέχρι τις 7 το πρωί της επομένης.
Σύμφωνα πάντα με τον ισχυρισμό του επιθεωρητή – όπως τον παρουσίασε το Open – στην μοιραία βάρδια έπρεπε λοιπόν να είναι δύο σταθμάρχες, ο ένας εμπειρότερος και δεύτερος ο 59χρονος. Ωστόσο ο πρώτος και εμπειρότερος δεν ήταν – κατά τα φαινόμενα – στο πόστο του.
Ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ακόμη πως ευθύνη φέρει και ο σταθμάρχης Νέων Πόρων που είδε στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας να κινούνται στην ίδια γραμμή οι δύο αμαξοστοιχίες, αλλά δεν σήμανε συναγερμό ώστε να «κινητοποιήσει» και τον σταθμάρχη της Λάρισας.
05/03/2023 10:50
Το πρωί το Υπουργείο Μεταφορών έθεσε σε αργία τον επιθεωρητή του ΟΣΕ, που ήταν υπεύθυνος για τον σταθμάρχη της Λάρισας, «μέχρι την διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του Σταθμάρχη Σ. Β. για υπηρεσία στον σταθμό Λαρίσης», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του υπουργείου.
Όμως ο επιθεωρητής περνά στην «αντεπίθεση» σχετικά με την μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.
Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που ήδη έχει καταθέσει στον ανακριτή – στον οποίο σημειώνει ότι πήγε αυτοβούλως την επομένη του πολύνεκρου δυστυχήματος – στη νυκτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες: ο ένας να σχολάσει στις 11 το βράδυ και οι άλλοι δύο να αναλάβουν βάρδια στις 10 το βράδυ μέχρι τις 7 το πρωί της επομένης.
Σύμφωνα πάντα με τον ισχυρισμό του επιθεωρητή – όπως τον παρουσίασε το Open – στην μοιραία βάρδια έπρεπε λοιπόν να είναι δύο σταθμάρχες, ο ένας εμπειρότερος και δεύτερος ο 59χρονος. Ωστόσο ο πρώτος και εμπειρότερος δεν ήταν – κατά τα φαινόμενα – στο πόστο του.
Ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ακόμη πως ευθύνη φέρει και ο σταθμάρχης Νέων Πόρων που είδε στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας να κινούνται στην ίδια γραμμή οι δύο αμαξοστοιχίες, αλλά δεν σήμανε συναγερμό ώστε να «κινητοποιήσει» και τον σταθμάρχη της Λάρισας.
ΣΧΟΛΙΑ