Τέμπη: Προθεσμία να απολογηθεί την επόμενη Παρασκευή πήρε ο σταθμάρχης που έφυγε πριν τη λήξη της βάρδιας
17/03/2023 11:18
17/03/2023 11:18
Προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή 24/3 ζήτησε και έλαβε ένας από τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας στο σταθμό Λάρισας, που είχε φύγει από την εργασία του πριν από τη λήξη της βάρδιάς του.
Ο σταθμάρχης εμφανίστηκε ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή ενώ το κατώφλι του δικαστικού μεγάρου αναμένεται να περάσουν αργότερα μέσα στην ημέρα και ο προϊστάμενος του ΟΣΕ αλλά και ένας ακόμη σταθμάρχης.
Κατά πληροφορίες, προθεσμία για να απολογηθούν θα ζητήσουν και οι άλλοι δύο κατηγορούμενοι για την υπόθεση.
Οι δύο σταθμάρχες και ο προϊστάμενος βρίσκονται αντιμέτωποι με βαρύτατες κατηγορίες για λάθη και παραλείψεις κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
Ο επιθεωρητής κυκλοφορίας διώκεται ποινικά για τη διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών –ένα αδίκημα που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος με ποινές από 10 χρόνια έως και ισόβια.
Παράλληλα βρίσκεται αντιμέτωπος με κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροήν και σωματικές βλάβες με τον ίδιο χαρακτηριστμό.
Οι δύο σταθμάρχες που βάσει προγράμματος θα έπρεπε να βρίσκονται στις θέσεις τους μέχρι τις 23:00 το μοιραίο βράδυ της ημέρας του δυστυχήματος, αλλά έφυγαν νωρίτερα, αντιμετωπίζουν τις ίδιες κατηγορίες με τον επιθεωρητή κυκλοφορίας αλλά και τον σταθμάρχη Λάρισας Βασίλη Σαμαρά, ο οποίος έχει προφυλακιστεί.
Με ταχύτατους ρυθμούς και μεθοδικότητα συνεχίζονται και οι έρευνες για ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες ανώτερων υπαλλήλων του ΟΣΕ –και πιο συγκεκριμένα εκείνους που υπέγραψαν τις βάρδιες του επιθεωρητή κυκλοφορίας.
Στο «μικροσκόπιο» αναμένεται να μπει και πιστοποίηση ικανότητας του μοιραίου σταθμάρχη, ο οποίος είχε μόλις πριν μερικές ημέρες ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του και δεν είχε επαρκή εμπειρία για να ρυθμίζει την κυκλοφορία των τρένων σε έναν τόσο κομβικό σταθμό.
Σημειωτέον ότι παράλληλα «τρέχει» και η έρευνα της Οικονομικής Εισαγγελίας για τις συμβάσεις έργων του ΟΣΕ που δεν υλοποιήθηκαν αλλά και αυτή της Αρχής για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος, που αναζητά μίζες από εργολαβίες και έργα στον ΟΣΕ.
Όπως έχει γίνει γνωστό, οι έρευνες αυτές θα έχουν βάθος 15ετίας.
17/03/2023 12:37
17/03/2023 14:20
Προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή 24/3 ζήτησε και έλαβε ένας από τους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας στο σταθμό Λάρισας, που είχε φύγει από την εργασία του πριν από τη λήξη της βάρδιάς του.
Ο σταθμάρχης εμφανίστηκε ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή ενώ το κατώφλι του δικαστικού μεγάρου αναμένεται να περάσουν αργότερα μέσα στην ημέρα και ο προϊστάμενος του ΟΣΕ αλλά και ένας ακόμη σταθμάρχης.
Κατά πληροφορίες, προθεσμία για να απολογηθούν θα ζητήσουν και οι άλλοι δύο κατηγορούμενοι για την υπόθεση.
Οι δύο σταθμάρχες και ο προϊστάμενος βρίσκονται αντιμέτωποι με βαρύτατες κατηγορίες για λάθη και παραλείψεις κατά την άσκηση των καθηκόντων τους.
Ο επιθεωρητής κυκλοφορίας διώκεται ποινικά για τη διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών –ένα αδίκημα που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος με ποινές από 10 χρόνια έως και ισόβια.
Παράλληλα βρίσκεται αντιμέτωπος με κατηγορίες για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροήν και σωματικές βλάβες με τον ίδιο χαρακτηριστμό.
Οι δύο σταθμάρχες που βάσει προγράμματος θα έπρεπε να βρίσκονται στις θέσεις τους μέχρι τις 23:00 το μοιραίο βράδυ της ημέρας του δυστυχήματος, αλλά έφυγαν νωρίτερα, αντιμετωπίζουν τις ίδιες κατηγορίες με τον επιθεωρητή κυκλοφορίας αλλά και τον σταθμάρχη Λάρισας Βασίλη Σαμαρά, ο οποίος έχει προφυλακιστεί.
Με ταχύτατους ρυθμούς και μεθοδικότητα συνεχίζονται και οι έρευνες για ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες ανώτερων υπαλλήλων του ΟΣΕ –και πιο συγκεκριμένα εκείνους που υπέγραψαν τις βάρδιες του επιθεωρητή κυκλοφορίας.
Στο «μικροσκόπιο» αναμένεται να μπει και πιστοποίηση ικανότητας του μοιραίου σταθμάρχη, ο οποίος είχε μόλις πριν μερικές ημέρες ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του και δεν είχε επαρκή εμπειρία για να ρυθμίζει την κυκλοφορία των τρένων σε έναν τόσο κομβικό σταθμό.
Σημειωτέον ότι παράλληλα «τρέχει» και η έρευνα της Οικονομικής Εισαγγελίας για τις συμβάσεις έργων του ΟΣΕ που δεν υλοποιήθηκαν αλλά και αυτή της Αρχής για το Ξέπλυμα Μαύρου Χρήματος, που αναζητά μίζες από εργολαβίες και έργα στον ΟΣΕ.
Όπως έχει γίνει γνωστό, οι έρευνες αυτές θα έχουν βάθος 15ετίας.
ΣΧΟΛΙΑ