Τέμπη: Ξέφραγο αμπέλι το σταθμαρχείο Λάρισας - Τα έγγραφα ντοκουμέντα με τις πραγματικές βάρδιες
14/03/2023 16:35
14/03/2023 16:35
Μπορεί οι βάρδιες των σταθμαρχών της Λάρισας να είναι εννιάωρες προκειμένου για κάποιο χρονικό διάστημα να παραμένουν ακόμα και έξι μάτια πάνω από την κονσόλα της παρακολούθησης των συρμών, ωστόσο όπως αποδεικνύεται από τα έγγραφα – ντοκουμέντα που εξασφάλισε το newsit.gr τουλάχιστον δύο 24ώρα πριν το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη κανένας δεν φαίνεται να είχε παραμείνει στην εργασία του για πάνω από οκτώ ώρες.
Με ένα ξέφραγο αμπέλι θα μπορούσε να παρομοιάσει κάποιος το σταθμαρχείο της Λάρισας κατά τη διάρκεια του τριημέρου των Αποκριών, καθώς ήταν αρκετοί αυτοί που δεν τήρησαν το ωράριο εργασίας τους. Με βάση το φύλλο παρουσίας σταθμαρχών αλλά και τα ωράρια εργασίας τους που υπογράφεται από τον αρμόδιο επιθεωρητή, οι παρουσίες τους είναι εννιάωρες και χωρίζονται σε τρεις βάρδιες. Η πρώτη είναι από τις 06:00 έως τις 15:00, η δεύτερη από τις 14:00 έως τις 23:00 και η τρίτη από τις 22:00 έως τις 07:00.
Κι αν οι παραπάνω υπηρεσίες θα έπρεπε να εφαρμόζονται κατά γράμμα, ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία του αρχείου του Γραφείου Κινήσεως του σταθμού της Λάρισας τουλάχιστον για τις 27 και για τις 28 Φεβρουαρίου του 2023 οι σταθμάρχες φαίνεται να έφευγαν (τουλάχιστον) μια ώρα νωρίτερα.
Όπως φαίνεται και στα έγγραφα που έχει στη διάθεση του, το newsit.gr πραγματοποιήθηκαν τουλάχιστον δύο με τρεις οκτάωρες βάρδιες.
Στις 27 Φεβρουαρίου του 2023 στην παράδοση υπηρεσίας της πρωινής βάρδιας αναγράφεται ότι ο σταθμάρχης εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00. Μάλιστα ο σταθμάρχης που παραδίδει στο συνάδελφό του και είναι ο προφυλακισμένος για την τραγωδία στα Τέμπη γράφει στην αναφορά της παράδοσης ότι φλασάριζαν για λίγο τα κλειδιά 115 και 116. Στις 22:00 το βράδυ της 27ης Φεβρουαρίου αναλαμβάνει βάρδια ο προφυλακισμένος σταθμάρχης. Παραδίδει στις 06:00 το πρωί της 28ης Φεβρουαρίου, παρότι είχε την υποχρέωση βάση του προγράμματος που είχε υπογράψει ο αρμόδιος επιθεωρητής του Οργανισμού Συγκοινωνιών Ελλάδος να παραμείνει μια ώρα ακόμα.
Το μοιραίο βράδυ
Το μοιραίο βράδυ τώρα όπου σημειώθηκε το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα ελληνικά χρονικά για άλλη μια φορά υπήρξε σχόλασμα πριν την προβλεπόμενη λήξη του ωραρίου. Οι δύο σταθμάρχες που κατηγορούνται κι αυτοί για το θάνατο των 57 ανθρώπων στα Τέμπη και είχαν την προηγούμενη βάρδια από αυτή του προφυλακισμένου συναδέλφου τους, εφόσον έχουν διορθώσει με μπλάνκο έχουν υπογράψει στη συνέχεια ώρα αναχώρησης τις 22:30 το βράδυ.
Την ίδια ώρα όμως στη σελίδα 57 του βιβλίου “Εξασφάλισης Υπηρεσίας” της 28ης Φεβρουαρίου του 2023, για τους δύο σταθμάρχες που κατηγορούνται ότι έφυγαν νωρίτερα από την υπηρεσία τους, αναγράφεται ότι είχαν βάρδια από τις 14:00 έως και τις 22:00 το βράδυ.
Τώρα εάν κάθισαν μισή ώρα αργότερα ή έκαναν κι αυτοί άλλο ένα οκτάωρο θα αποδειχθεί από τις έρευνες των δικαστικών και αστυνομικών αρχών.
Πηγή: newsit.gr
14/03/2023 22:24
16/03/2023 12:49
Μπορεί οι βάρδιες των σταθμαρχών της Λάρισας να είναι εννιάωρες προκειμένου για κάποιο χρονικό διάστημα να παραμένουν ακόμα και έξι μάτια πάνω από την κονσόλα της παρακολούθησης των συρμών, ωστόσο όπως αποδεικνύεται από τα έγγραφα – ντοκουμέντα που εξασφάλισε το newsit.gr τουλάχιστον δύο 24ώρα πριν το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη κανένας δεν φαίνεται να είχε παραμείνει στην εργασία του για πάνω από οκτώ ώρες.
Με ένα ξέφραγο αμπέλι θα μπορούσε να παρομοιάσει κάποιος το σταθμαρχείο της Λάρισας κατά τη διάρκεια του τριημέρου των Αποκριών, καθώς ήταν αρκετοί αυτοί που δεν τήρησαν το ωράριο εργασίας τους. Με βάση το φύλλο παρουσίας σταθμαρχών αλλά και τα ωράρια εργασίας τους που υπογράφεται από τον αρμόδιο επιθεωρητή, οι παρουσίες τους είναι εννιάωρες και χωρίζονται σε τρεις βάρδιες. Η πρώτη είναι από τις 06:00 έως τις 15:00, η δεύτερη από τις 14:00 έως τις 23:00 και η τρίτη από τις 22:00 έως τις 07:00.
Κι αν οι παραπάνω υπηρεσίες θα έπρεπε να εφαρμόζονται κατά γράμμα, ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία του αρχείου του Γραφείου Κινήσεως του σταθμού της Λάρισας τουλάχιστον για τις 27 και για τις 28 Φεβρουαρίου του 2023 οι σταθμάρχες φαίνεται να έφευγαν (τουλάχιστον) μια ώρα νωρίτερα.
Όπως φαίνεται και στα έγγραφα που έχει στη διάθεση του, το newsit.gr πραγματοποιήθηκαν τουλάχιστον δύο με τρεις οκτάωρες βάρδιες.
Στις 27 Φεβρουαρίου του 2023 στην παράδοση υπηρεσίας της πρωινής βάρδιας αναγράφεται ότι ο σταθμάρχης εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00. Μάλιστα ο σταθμάρχης που παραδίδει στο συνάδελφό του και είναι ο προφυλακισμένος για την τραγωδία στα Τέμπη γράφει στην αναφορά της παράδοσης ότι φλασάριζαν για λίγο τα κλειδιά 115 και 116. Στις 22:00 το βράδυ της 27ης Φεβρουαρίου αναλαμβάνει βάρδια ο προφυλακισμένος σταθμάρχης. Παραδίδει στις 06:00 το πρωί της 28ης Φεβρουαρίου, παρότι είχε την υποχρέωση βάση του προγράμματος που είχε υπογράψει ο αρμόδιος επιθεωρητής του Οργανισμού Συγκοινωνιών Ελλάδος να παραμείνει μια ώρα ακόμα.
Το μοιραίο βράδυ
Το μοιραίο βράδυ τώρα όπου σημειώθηκε το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα ελληνικά χρονικά για άλλη μια φορά υπήρξε σχόλασμα πριν την προβλεπόμενη λήξη του ωραρίου. Οι δύο σταθμάρχες που κατηγορούνται κι αυτοί για το θάνατο των 57 ανθρώπων στα Τέμπη και είχαν την προηγούμενη βάρδια από αυτή του προφυλακισμένου συναδέλφου τους, εφόσον έχουν διορθώσει με μπλάνκο έχουν υπογράψει στη συνέχεια ώρα αναχώρησης τις 22:30 το βράδυ.
Την ίδια ώρα όμως στη σελίδα 57 του βιβλίου “Εξασφάλισης Υπηρεσίας” της 28ης Φεβρουαρίου του 2023, για τους δύο σταθμάρχες που κατηγορούνται ότι έφυγαν νωρίτερα από την υπηρεσία τους, αναγράφεται ότι είχαν βάρδια από τις 14:00 έως και τις 22:00 το βράδυ.
Τώρα εάν κάθισαν μισή ώρα αργότερα ή έκαναν κι αυτοί άλλο ένα οκτάωρο θα αποδειχθεί από τις έρευνες των δικαστικών και αστυνομικών αρχών.
Πηγή: newsit.gr
ΣΧΟΛΙΑ