Tesla: «Γκαζώνει» στη Θεσσαλονίκη και αναζητεί χώρους στην πίστα της αυτοκίνησης
01/02/2024 06:50
01/02/2024 06:50
Μέσα σε ένα χρόνο μόλις, μέσα στο 2023, τα Tesla κατάφεραν να προξενήσουν αίσθηση και στην αγορά αυτοκίνησης της Θεσσαλονίκης, ενώ η Εταιρεία ψάχνει εντατικά για να βρει κατάλληλους χώρους περίπου 1.500 τ.μ., για να ανοίξει την πρώτη της έκθεση.
Είναι εντυπωσιακό το πόσο φάνηκε να «τραβάνε» τα ηλεκτρικά, σούπερ tech αυτοκίνητα του Ίλον Μασκ, στην αγορά της Θεσσαλονίκης, τα οποία πρωτοέκαναν την εμφάνισή τους στην πόλη, την περυσινή χρονιά, κατορθώνοντας, κυρίως με αύξηση πωλήσεων στο τελευταίο τρίμηνο του 2023, να πάρουν το Δεκέμβριο μερίδιο 9,1% των ταξινομήσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, μέσα στο 2023 ταξινομήθηκαν 96 οχήματα Tesla στη Θεσσαλονίκη, ενώ όπως πληροφορείται το makthes.gr, τα Tesla- πράσινα, high tech, αθόρυβα και φουτουριστικά όσο αντέχουν οι στυλιστικές αναζητήσεις των περισσοτέρων - έχουν τραβήξει σημαντικό αγοραστικό ενδιαφέρον.
Πάντοτε σύμφωνα με πληροφορίες, η Εταιρεία έχει ήδη πατήσει στο σκαλοπάτι των ‘100’, με τις καινούργιες παραγγελίες.
Aξίζει να σημειωθεί ότι τα Tesla, προσελκύουν και το ενδιαφέρον των επαγγελματιών οδηγών ταξί, με αυτοκινητιστές της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης να έχουν γυρίσει από τα ντιζελοκίνητα ταξί, σε ηλεκτρικά Tesla, αξιοποιώντας τη σημαντική κρατική επιδότηση για την απόκτηση ηλεκτρικού ταξί.
Φυσικά, η ηλεκτροκίνηση δεν περιορίζεται στα Tesla καθώς σε αυτή έχουν μπει ορμητικά, από χρόνια, όλοι οι μεγάλοι, αλλά και μικρότεροι κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών ή και υβριδικών αυτοκινήτων, οι οποίοι πλέον ανταγωνίζονται και σε επίπεδο τιμών.
Όμως, εννοείται, πως η ηλεκτροκίνηση δεν αφορά μόνο τους επαγγελματίες οδηγούς, αφορά ως επί το πλείστον τους κατόχους ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων, οπότε επόμενο είναι η Tesla να θέλει να στήσει τη δική της βάση στη Θεσσαλονίκη, εν’ όψει ενεργοποίησης και του Γ’ Κύκλου του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Να σημειωθεί ότι στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», η μέση επιδότηση για κάθε ωφελούμενο, έφτανε στις 7.600 ευρώ.
Μετά λοιπόν το «μπαμ» που έκαναν τα Τesla στην αγορά της Αθήνας, επαναλαμβάνουν την ίδια δυναμική εκκίνηση και στην αγορά της Θεσσαλονίκης, έχοντας μόνο ένα pop up shop μέσα στο εμπορικό κέντρο Μediterranean Cosmos.
H Tesla Hellas, τους τελευταίους μήνες, αναζητεί κατάλληλους χώρους περίπου 1.500 τ.μ. στην ανατολική Θεσσαλονίκη και προς την περιοχή του Αεροδρομίου «Μακεδονία», προκειμένου να δημιουργήσει μία πλήρη εγκατάσταση, με show room, συνεργείο αυτοκινήτων και after sales υπηρεσίες.
Η Ευρωπαϊκή πράσινη επιλογή για στροφή στην ηλεκτροκίνηση, είναι ένας στόχος φιλόδοξος, που σημειωτέον υποστηρίζεται και με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Αυτή η ξεκάθαρη πολιτική επιλογή, έχει ήδη συντελέσει στο σχεδιασμό κινήτρων και προγραμμάτων ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης, από πλευράς της ελληνικής κυβέρνησης, ενώ έχει δώσει ώθηση και στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων από πλευράς ιδιωτών για την εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων/ΣΦΗΟ ( πχ από ΔΕΗ Blue).
Παρότι ζούμε σε μία χώρα, όπου τα αστικά κέντρα στερούνται χώρων στάθμευσης, σταδιακά σε ιδιωτικούς χώρους δημόσιας χρήσης (όπως εμπορικά κέντρα, πάρκινγκ, σούπερ μάρκετ) τοποθετούνται σταθμοί φόρτισης σε θέσεις στάθμευσης, ενώ υπολογίζεται ότι στα επόμενα χρόνια, ως και στο 15% των χώρων στάθμευσης που ελέγχονται από τους δήμους, θα έχουν εγκατασταθεί φορτιστές οχημάτων ( ταχυφορτιστές) .
Η στροφή της αυτοκίνησης, στην ηλεκτροκίνηση, είναι big, huge business, μεγέθους που δύσκολα μπορούμε να συλλάβουμε. Απλώς αναφέρεται ότι από μελέτη που είχε εκπονηθεί για το ΥΠΕΝ, είχε υπολογιστεί ότι θα απαιτηθούν πάνω από 13.000 δημόσια σημεία φόρτισης ως το 2025 και συνολικά , 100.000 σημεία, έως το 2030, με τις απαιτούμενες επενδύσεις να ξεπερνούν τα 700 εκατ. ευρώ.
19/05/2023 18:44
Μέσα σε ένα χρόνο μόλις, μέσα στο 2023, τα Tesla κατάφεραν να προξενήσουν αίσθηση και στην αγορά αυτοκίνησης της Θεσσαλονίκης, ενώ η Εταιρεία ψάχνει εντατικά για να βρει κατάλληλους χώρους περίπου 1.500 τ.μ., για να ανοίξει την πρώτη της έκθεση.
Είναι εντυπωσιακό το πόσο φάνηκε να «τραβάνε» τα ηλεκτρικά, σούπερ tech αυτοκίνητα του Ίλον Μασκ, στην αγορά της Θεσσαλονίκης, τα οποία πρωτοέκαναν την εμφάνισή τους στην πόλη, την περυσινή χρονιά, κατορθώνοντας, κυρίως με αύξηση πωλήσεων στο τελευταίο τρίμηνο του 2023, να πάρουν το Δεκέμβριο μερίδιο 9,1% των ταξινομήσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, μέσα στο 2023 ταξινομήθηκαν 96 οχήματα Tesla στη Θεσσαλονίκη, ενώ όπως πληροφορείται το makthes.gr, τα Tesla- πράσινα, high tech, αθόρυβα και φουτουριστικά όσο αντέχουν οι στυλιστικές αναζητήσεις των περισσοτέρων - έχουν τραβήξει σημαντικό αγοραστικό ενδιαφέρον.
Πάντοτε σύμφωνα με πληροφορίες, η Εταιρεία έχει ήδη πατήσει στο σκαλοπάτι των ‘100’, με τις καινούργιες παραγγελίες.
Aξίζει να σημειωθεί ότι τα Tesla, προσελκύουν και το ενδιαφέρον των επαγγελματιών οδηγών ταξί, με αυτοκινητιστές της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης να έχουν γυρίσει από τα ντιζελοκίνητα ταξί, σε ηλεκτρικά Tesla, αξιοποιώντας τη σημαντική κρατική επιδότηση για την απόκτηση ηλεκτρικού ταξί.
Φυσικά, η ηλεκτροκίνηση δεν περιορίζεται στα Tesla καθώς σε αυτή έχουν μπει ορμητικά, από χρόνια, όλοι οι μεγάλοι, αλλά και μικρότεροι κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών ή και υβριδικών αυτοκινήτων, οι οποίοι πλέον ανταγωνίζονται και σε επίπεδο τιμών.
Όμως, εννοείται, πως η ηλεκτροκίνηση δεν αφορά μόνο τους επαγγελματίες οδηγούς, αφορά ως επί το πλείστον τους κατόχους ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων, οπότε επόμενο είναι η Tesla να θέλει να στήσει τη δική της βάση στη Θεσσαλονίκη, εν’ όψει ενεργοποίησης και του Γ’ Κύκλου του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Να σημειωθεί ότι στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», η μέση επιδότηση για κάθε ωφελούμενο, έφτανε στις 7.600 ευρώ.
Μετά λοιπόν το «μπαμ» που έκαναν τα Τesla στην αγορά της Αθήνας, επαναλαμβάνουν την ίδια δυναμική εκκίνηση και στην αγορά της Θεσσαλονίκης, έχοντας μόνο ένα pop up shop μέσα στο εμπορικό κέντρο Μediterranean Cosmos.
H Tesla Hellas, τους τελευταίους μήνες, αναζητεί κατάλληλους χώρους περίπου 1.500 τ.μ. στην ανατολική Θεσσαλονίκη και προς την περιοχή του Αεροδρομίου «Μακεδονία», προκειμένου να δημιουργήσει μία πλήρη εγκατάσταση, με show room, συνεργείο αυτοκινήτων και after sales υπηρεσίες.
Η Ευρωπαϊκή πράσινη επιλογή για στροφή στην ηλεκτροκίνηση, είναι ένας στόχος φιλόδοξος, που σημειωτέον υποστηρίζεται και με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Αυτή η ξεκάθαρη πολιτική επιλογή, έχει ήδη συντελέσει στο σχεδιασμό κινήτρων και προγραμμάτων ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης, από πλευράς της ελληνικής κυβέρνησης, ενώ έχει δώσει ώθηση και στην υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων από πλευράς ιδιωτών για την εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων/ΣΦΗΟ ( πχ από ΔΕΗ Blue).
Παρότι ζούμε σε μία χώρα, όπου τα αστικά κέντρα στερούνται χώρων στάθμευσης, σταδιακά σε ιδιωτικούς χώρους δημόσιας χρήσης (όπως εμπορικά κέντρα, πάρκινγκ, σούπερ μάρκετ) τοποθετούνται σταθμοί φόρτισης σε θέσεις στάθμευσης, ενώ υπολογίζεται ότι στα επόμενα χρόνια, ως και στο 15% των χώρων στάθμευσης που ελέγχονται από τους δήμους, θα έχουν εγκατασταθεί φορτιστές οχημάτων ( ταχυφορτιστές) .
Η στροφή της αυτοκίνησης, στην ηλεκτροκίνηση, είναι big, huge business, μεγέθους που δύσκολα μπορούμε να συλλάβουμε. Απλώς αναφέρεται ότι από μελέτη που είχε εκπονηθεί για το ΥΠΕΝ, είχε υπολογιστεί ότι θα απαιτηθούν πάνω από 13.000 δημόσια σημεία φόρτισης ως το 2025 και συνολικά , 100.000 σημεία, έως το 2030, με τις απαιτούμενες επενδύσεις να ξεπερνούν τα 700 εκατ. ευρώ.
ΣΧΟΛΙΑ