ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεοχάρης από Philoxenia: Ξεκινάμε τουριστική καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό

Με ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς και μήνυμα αισιοδοξίας για τη νέα τουριστική περίοδο από τον υπουργό Τουρισμού εγκαινιάστηκε η 35η Philoxenia και Hotelia στην ΔΕΘ

 08/11/2019 22:30

Θεοχάρης από Philoxenia: Ξεκινάμε τουριστική καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό
Φωτογραφία intimenews

Θεολόγος Ηλιού

Ο Χάρης Θεοχάρης τόνισε τη σημασία της Philoxenia μιλώντας για έναν «θεσμό που έχει εδραιωθεί στο τουριστικό γίγνεσθαι της χώρας, πράγμα που το αποδεικνύουν τα 35 χρόνια που γίνεται». Επίσης ο υπουργός Τουρισμού μίλησε για μια ξεχωριστή διοργάνωση φέτος, αναφερόμενος στην εκδήλωση “Dark Tourism” και την “Ψηφιακή Ελλάδα”, με τη συμμετοχή τουριστικών νεοφυών επιχειρήσεων.

Για την τουριστική τροχιά στην Ελλάδα, ο Χάρης Θεοχάρης δήλωσε ιδιαίτερα αισιόδοξος, τονίζοντας πως η αναστάτωση που έφερε η κατάρρευση της Thomas Cook θα αναπληρωθεί με άλλους τρόπους και ότι η Ελλάδα θα συμμετέχει και φέτος στον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα ο Χάρης Θεοχάρης αναφέρθηκε στις νέες συμφωνίες με διεθνείς αερομεταφορείς που επιτεύχθηκαν το τελευταίο διάστημα και οι οποίες αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω τον αριθμό των ταξιδιωτών στη χώρα. «Τα γρήγορα αντανακλαστικά που επιδείξαμε στην περίπτωση της Thomas Cook, απέδειξαν τη δύναμη του ελληνικού brand name» σημείωσε, λέγοντας πως η JET2 ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα, ότι η Μύκονος γίνεται ο δεύτερος προορισμός που εντάσσει στο πρόγραμμά της η Gulf Air στην Ελλάδα μετά την Αθήνα και αναφέρθηκε επίσης στη συμφωνία με την Κίνα για τη σύνδεση με τη Σανγκάη.

Άμεση καμπάνια για την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού, στο πλαίσιο του «city break» που θέλουν να ενισχύσουν. «Από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει νέα καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη για να ενισχύουμε το τουριστικό ρεύμα τον χειμώνα αυτόν» ανέφερε ο Χάρης Θεοχάρης. «Ο δήμαρχος έχει πάρει ζεστά το θέμα του τουρισμού. Έχει πολλά πλεονεκτήματα και εγγύτητα σε άλλους προορισμούς και έτσι μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης για τουρίστες» πρόσθεσε.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Υπουργός Τουρισμού στην ανάγκη στροφής της τουριστικής “βιομηχανίας” σε ένα βιώσιμο και σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης. “Για την ελληνική Κυβέρνηση και το υπουργείο Τουρισμού” είπε ο κ. Χάρης Θεοχάρης, “η στροφή της οικονομίας μας σε ένα βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης είναι αδιαπραγμάτευτη. Η βέλτιστη χρήση των φυσικών πόρων, η διατήρηση της φυσικής κληρονομιάς και της βιοποικιλότητας, η διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και των παραδόσεων και η προώθηση ποιοτικών τουριστικών υποδομών με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα μας”. Επίσης ο υπουργός Τουρισμού εστίασε στην ανάγκη να δοθεί έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είναι ο καταδυτικός, ο συνεδριακός και ο ιαματικός, αλλά και ο τουρισμός πόλεων (city breaks). “Πρόκειται για μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται ραγδαία”, είπε ο κ. Χάρης Θεοχάρης.“Αν θέλουμε λοιπόν να έχουμε τουρίστες και τουριστικό προϊόν υψηλής προστιθέμενης αξίας, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, διαφυλάσσοντας τη φυσική και πολιτιστική μας κληρονομία, τώρα είναι η ώρα να αναλάβουμε δράση”, τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης. “Δεν αφήνουμε τίποτε στην τύχη του. Αξιοποιούμε κάθε προοπτική, δυνατότητα ή συνεργασία”, είπε ο Υπουργός Τουρισμού. “Χρέος όλων μας και πάνω από όλα δικό μου ως υπουργός Τουρισμού είναι να θέσουμε τις βάσεις ώστε να υπάρξει εποικοδομητική και ωφέλιμη συνεργασία ανάμεσα σε όλους τους φορείς. Δεν είναι ώρα για λόγια, είναι ώρα για πράξεις”, είπε. Σημείωσε επίσης πως το 10ετές πλάνο για τον Τουρισμό, που σχεδιάζει το υπουργείο και θα είναι έτοιμο να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, εστιάζει πως θα υπάρξει βιώσιμη ανάπτυξη προς όφελος των επιχειρηματιών, των εργαζομένων, των πολιτών και τους τουριστών συμπεριλαμβανομένων προκειμένου να υπάρξει πολλαπλασιαστικό όφελος σε όλα τα επίπεδα.

Ο Χάρης Θεοχάρης τόνισε τη σημασία της Philoxenia μιλώντας για έναν «θεσμό που έχει εδραιωθεί στο τουριστικό γίγνεσθαι της χώρας, πράγμα που το αποδεικνύουν τα 35 χρόνια που γίνεται». Επίσης ο υπουργός Τουρισμού μίλησε για μια ξεχωριστή διοργάνωση φέτος, αναφερόμενος στην εκδήλωση “Dark Tourism” και την “Ψηφιακή Ελλάδα”, με τη συμμετοχή τουριστικών νεοφυών επιχειρήσεων.

Για την τουριστική τροχιά στην Ελλάδα, ο Χάρης Θεοχάρης δήλωσε ιδιαίτερα αισιόδοξος, τονίζοντας πως η αναστάτωση που έφερε η κατάρρευση της Thomas Cook θα αναπληρωθεί με άλλους τρόπους και ότι η Ελλάδα θα συμμετέχει και φέτος στον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα ο Χάρης Θεοχάρης αναφέρθηκε στις νέες συμφωνίες με διεθνείς αερομεταφορείς που επιτεύχθηκαν το τελευταίο διάστημα και οι οποίες αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω τον αριθμό των ταξιδιωτών στη χώρα. «Τα γρήγορα αντανακλαστικά που επιδείξαμε στην περίπτωση της Thomas Cook, απέδειξαν τη δύναμη του ελληνικού brand name» σημείωσε, λέγοντας πως η JET2 ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα, ότι η Μύκονος γίνεται ο δεύτερος προορισμός που εντάσσει στο πρόγραμμά της η Gulf Air στην Ελλάδα μετά την Αθήνα και αναφέρθηκε επίσης στη συμφωνία με την Κίνα για τη σύνδεση με τη Σανγκάη.

Άμεση καμπάνια για την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού, στο πλαίσιο του «city break» που θέλουν να ενισχύσουν. «Από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει νέα καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη για να ενισχύουμε το τουριστικό ρεύμα τον χειμώνα αυτόν» ανέφερε ο Χάρης Θεοχάρης. «Ο δήμαρχος έχει πάρει ζεστά το θέμα του τουρισμού. Έχει πολλά πλεονεκτήματα και εγγύτητα σε άλλους προορισμούς και έτσι μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης για τουρίστες» πρόσθεσε.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Υπουργός Τουρισμού στην ανάγκη στροφής της τουριστικής “βιομηχανίας” σε ένα βιώσιμο και σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης. “Για την ελληνική Κυβέρνηση και το υπουργείο Τουρισμού” είπε ο κ. Χάρης Θεοχάρης, “η στροφή της οικονομίας μας σε ένα βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης είναι αδιαπραγμάτευτη. Η βέλτιστη χρήση των φυσικών πόρων, η διατήρηση της φυσικής κληρονομιάς και της βιοποικιλότητας, η διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και των παραδόσεων και η προώθηση ποιοτικών τουριστικών υποδομών με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα μας”. Επίσης ο υπουργός Τουρισμού εστίασε στην ανάγκη να δοθεί έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είναι ο καταδυτικός, ο συνεδριακός και ο ιαματικός, αλλά και ο τουρισμός πόλεων (city breaks). “Πρόκειται για μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται ραγδαία”, είπε ο κ. Χάρης Θεοχάρης.“Αν θέλουμε λοιπόν να έχουμε τουρίστες και τουριστικό προϊόν υψηλής προστιθέμενης αξίας, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, διαφυλάσσοντας τη φυσική και πολιτιστική μας κληρονομία, τώρα είναι η ώρα να αναλάβουμε δράση”, τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης. “Δεν αφήνουμε τίποτε στην τύχη του. Αξιοποιούμε κάθε προοπτική, δυνατότητα ή συνεργασία”, είπε ο Υπουργός Τουρισμού. “Χρέος όλων μας και πάνω από όλα δικό μου ως υπουργός Τουρισμού είναι να θέσουμε τις βάσεις ώστε να υπάρξει εποικοδομητική και ωφέλιμη συνεργασία ανάμεσα σε όλους τους φορείς. Δεν είναι ώρα για λόγια, είναι ώρα για πράξεις”, είπε. Σημείωσε επίσης πως το 10ετές πλάνο για τον Τουρισμό, που σχεδιάζει το υπουργείο και θα είναι έτοιμο να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, εστιάζει πως θα υπάρξει βιώσιμη ανάπτυξη προς όφελος των επιχειρηματιών, των εργαζομένων, των πολιτών και τους τουριστών συμπεριλαμβανομένων προκειμένου να υπάρξει πολλαπλασιαστικό όφελος σε όλα τα επίπεδα.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία