Θεσσαλονίκη: Αγανακτισμένοι οι ταξιτζήδες με flyover και κυκλοφοριακό - Οι πιο προβληματικοί δρόμοι
17/01/2024 14:07
17/01/2024 14:07
Του Αλκίνοου Βλαχόπουλου
Στα όρια τους βρίσκονται πλέον οι ταξιτζήδες της Θεσσαλονίκης αφού εκτός από την συνηθισμένη κίνηση στους δρόμους της πόλης, πλέον καλούνται να αντιμετωπίσουν και τις συνέπειες της έναρξης των εργασιών κατασκευής του Flyover που έχουν επιφέρει ακόμα μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ήταν αρχές Νοεμβρίου 2023, όταν σταδιακά άρχισαν να κλείνουν συγκεκριμένα τμήματα ρευμάτων της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες για την κατασκευή του υπέργειου οδικού άξονα (Flyover). Το κυκλοφοριακό χάος που επικράτησε μέσα σε μια μόλις μέρα από την έναρξη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον Περιφερειακό έκανε τους οδηγούς να καταλάβουν ότι η καθημερινότητά τους θα δυσκολέψει αρκετά, με τον χρόνο μετακινήσεων να υπερδιπλασιάζεται και τις αντοχές τους να μειώνονται .
Οι ταξιτζήδες είναι από τους πρώτους κλάδους που βιώνουν στο «πετσί» τους τις συνθήκες καθημερινής παράνοιας που επικρατεί στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Οι ατελείωτες ώρες αναμονής σε φρακαρισμένους δρόμους σε συνδυασμό με τα δικαιολογημένα παράπονα των επιβατών συνθέτουν ένα «εκρηκτικό κοκτέιλ» προβλημάτων που αντιμετωπίζουν κάθε μέρα εκατοντάδες επαγγελματίες οδηγοί ταξί.
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα καταγράφεται κυρίως τις πρωινές ώρες μεταξύ 8:00-10:00 με κατεύθυνση από Ανατολικά προς Δυτικά δεδομένου ότι μέσα σε αυτό το διάστημα ο κόσμος πηγαίνει στις δουλείες του» δηλώνει στο makthes.gr ο πρόεδρος του συνεταιρισμού «Ραδιοταξί Μακεδονία», Θεόδωρος Σώχαλης.
Ο ίδιος αναφέρει ότι το κύριο πρόβλημα εντοπίζεται σήμερα στην Λεωφ. Στρατού και στην Βασιλίσσης Όλγας τις πρωινές ώρες ενώ από το απόγευμα και μετά η κίνηση μετατοπίζεται στην αντίθετη κατεύθυνση δηλαδή από Δυτικά προς Ανατολικά. «Μετά τις 4 το απόγευμα είναι αδύνατον να διασχίσουμε την Μοναστηρίου αφού οι ουρές αυτοκινήτων φτάνουν μέχρι το γνωστό εμπορικό κέντρο που βρίσκεται στην περιοχή. Χειρότερη είναι η κατάσταση που επικρατεί σήμερα σε Εύοσμο, Κορδελιό και Τούμπα με το πρόβλημα να επικεντρώνεται κυρίως στην Αλ. Παπαναστασίου δηλώνει ο κ. Σώχαλης.
Απαράδεκτη χαρακτήρισε την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο ΕΡΜΗΣ», Κλήμης Λεοντιάδης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για άμεση λήψη κυκλοφοριακών μέτρων στο κέντρο της πόλης.
«Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στον Περιφερειακό τις πρωινές ώρες, δεν μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας .Έπρεπε ήδη να έχουν ληφθεί μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Έχουμε συζητήσει με τους αρμόδιους φορείς ώστε να δούμε τι μπορεί να γίνει. Ζητήσαμε συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών ο οποίος βρέθηκε χθες στην Θεσσαλονίκη ωστόσο αυτό δεν κατέστη εφικτό εξαιτίας βεβαρυμμένου προγράμματος. Ο κύριος Σταϊκούρας δεσμεύτηκε ότι θα συναντηθεί με το σωματείο μας κατά την επόμενη επίσκεψη του στην πόλη προκειμένου να του θέσουμε όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν».
Ο κ. Λεοντιάδης επισήμανε ότι το πρόβλημα θα λυθεί μόνο με την έναρξη λειτουργίας του μετρό. «Η κίνηση στους δρόμους θα αποσυμφορηθεί αρκετά όταν ξεκινήσει να λειτουργεί το μετρό. Για την ώρα η μόνη λύση είναι η αυξημένη αστυνόμευση και η ύπαρξη τροχονόμων σε καίρια σημεία του οδικού δικτύου προκειμένου να διευκολυνθεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων σε ώρες αιχμής».
Δεν είναι λίγα τα παράπονα που εισπράττουν καθημερινά οι επαγγελματίες οδηγοί από τους πολίτες που επιλέγουν να μετακινηθούν με ταξί και καταλήγουν να βρίσκονται κολλημένοι στην κίνηση μαζί με εκατοντάδες άλλους οδηγούς. Αναφερόμενος στην επιβατική κίνηση, ο πρόεδρος του Σωματείου «Ερμής», δήλωσε ότι πλέον οι πολίτες δεν επιλέγουν τόσο εύκολα να μετακινηθούν με ταξί.
«Υπάρχει δικαιολογημένος ενδοιασμός από πλευράς πολιτών οι οποίοι προτιμούν να μετακινηθούν με τα Ι.Χ. τους ή με τα ΜΜΜ αφού θα κάνουν σχεδόν τον ίδιο χρόνο για να φτάσουν στον προορισμό τους» είπε.
Σχετικά με την αύξηση των τιμών στις κούρσες, ο πρόεδρος των «Ραδιοταξί Μακεδονία» δήλωσε ότι υπάρχει μια προφανής άνοδος στις τιμές εξαιτίας της αύξησης του χρόνου εκτέλεσης μιας διαδρομής και αυτό έχει ως συνέπεια την μείωση της επιβατικής κίνησης.
«Μετά την έναρξη των εργασιών στον Περιφερειακό χρειαζόμαστε τον διπλάσιο χρόνο για να κάνουμε μια διαδρομή. Μια απόσταση που γινόταν μέσα σε δέκα λεπτά, σήμερα γίνεται σε μισή ώρα. Αυτό συνεπάγεται και διπλασιασμό της τιμής της κούρσας καθώς το ταξίμετρο γράφει κανονικά. Το γεγονός αυτό δεν συμφέρει ούτε τους επαγγελματίες οδηγούς οι οποίοι προτιμούν πολλές και σύντομες διαδρομές από να είναι «κολλημένοι» για ώρες στην κίνηση εκτελώντας πολύ λιγότερα δρομολόγια».
Τα σωματεία οδηγών ταξί βρίσκονται σε συνεργασία και το επόμενο διάστημα αναμένεται να θέσουν και πάλι το ζήτημα στους αρμόδιους φορείς απαιτώντας άμεσες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις.
22/01/2024 10:00
Του Αλκίνοου Βλαχόπουλου
Στα όρια τους βρίσκονται πλέον οι ταξιτζήδες της Θεσσαλονίκης αφού εκτός από την συνηθισμένη κίνηση στους δρόμους της πόλης, πλέον καλούνται να αντιμετωπίσουν και τις συνέπειες της έναρξης των εργασιών κατασκευής του Flyover που έχουν επιφέρει ακόμα μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ήταν αρχές Νοεμβρίου 2023, όταν σταδιακά άρχισαν να κλείνουν συγκεκριμένα τμήματα ρευμάτων της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες για την κατασκευή του υπέργειου οδικού άξονα (Flyover). Το κυκλοφοριακό χάος που επικράτησε μέσα σε μια μόλις μέρα από την έναρξη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον Περιφερειακό έκανε τους οδηγούς να καταλάβουν ότι η καθημερινότητά τους θα δυσκολέψει αρκετά, με τον χρόνο μετακινήσεων να υπερδιπλασιάζεται και τις αντοχές τους να μειώνονται .
Οι ταξιτζήδες είναι από τους πρώτους κλάδους που βιώνουν στο «πετσί» τους τις συνθήκες καθημερινής παράνοιας που επικρατεί στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Οι ατελείωτες ώρες αναμονής σε φρακαρισμένους δρόμους σε συνδυασμό με τα δικαιολογημένα παράπονα των επιβατών συνθέτουν ένα «εκρηκτικό κοκτέιλ» προβλημάτων που αντιμετωπίζουν κάθε μέρα εκατοντάδες επαγγελματίες οδηγοί ταξί.
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα καταγράφεται κυρίως τις πρωινές ώρες μεταξύ 8:00-10:00 με κατεύθυνση από Ανατολικά προς Δυτικά δεδομένου ότι μέσα σε αυτό το διάστημα ο κόσμος πηγαίνει στις δουλείες του» δηλώνει στο makthes.gr ο πρόεδρος του συνεταιρισμού «Ραδιοταξί Μακεδονία», Θεόδωρος Σώχαλης.
Ο ίδιος αναφέρει ότι το κύριο πρόβλημα εντοπίζεται σήμερα στην Λεωφ. Στρατού και στην Βασιλίσσης Όλγας τις πρωινές ώρες ενώ από το απόγευμα και μετά η κίνηση μετατοπίζεται στην αντίθετη κατεύθυνση δηλαδή από Δυτικά προς Ανατολικά. «Μετά τις 4 το απόγευμα είναι αδύνατον να διασχίσουμε την Μοναστηρίου αφού οι ουρές αυτοκινήτων φτάνουν μέχρι το γνωστό εμπορικό κέντρο που βρίσκεται στην περιοχή. Χειρότερη είναι η κατάσταση που επικρατεί σήμερα σε Εύοσμο, Κορδελιό και Τούμπα με το πρόβλημα να επικεντρώνεται κυρίως στην Αλ. Παπαναστασίου δηλώνει ο κ. Σώχαλης.
Απαράδεκτη χαρακτήρισε την κατάσταση που επικρατεί στους δρόμους της Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Επιβατηγών Αυτοκινήτων Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο ΕΡΜΗΣ», Κλήμης Λεοντιάδης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για άμεση λήψη κυκλοφοριακών μέτρων στο κέντρο της πόλης.
«Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στον Περιφερειακό τις πρωινές ώρες, δεν μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας .Έπρεπε ήδη να έχουν ληφθεί μέτρα για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Έχουμε συζητήσει με τους αρμόδιους φορείς ώστε να δούμε τι μπορεί να γίνει. Ζητήσαμε συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών ο οποίος βρέθηκε χθες στην Θεσσαλονίκη ωστόσο αυτό δεν κατέστη εφικτό εξαιτίας βεβαρυμμένου προγράμματος. Ο κύριος Σταϊκούρας δεσμεύτηκε ότι θα συναντηθεί με το σωματείο μας κατά την επόμενη επίσκεψη του στην πόλη προκειμένου να του θέσουμε όλα τα ζητήματα που μας απασχολούν».
Ο κ. Λεοντιάδης επισήμανε ότι το πρόβλημα θα λυθεί μόνο με την έναρξη λειτουργίας του μετρό. «Η κίνηση στους δρόμους θα αποσυμφορηθεί αρκετά όταν ξεκινήσει να λειτουργεί το μετρό. Για την ώρα η μόνη λύση είναι η αυξημένη αστυνόμευση και η ύπαρξη τροχονόμων σε καίρια σημεία του οδικού δικτύου προκειμένου να διευκολυνθεί η κυκλοφορία των αυτοκινήτων σε ώρες αιχμής».
Δεν είναι λίγα τα παράπονα που εισπράττουν καθημερινά οι επαγγελματίες οδηγοί από τους πολίτες που επιλέγουν να μετακινηθούν με ταξί και καταλήγουν να βρίσκονται κολλημένοι στην κίνηση μαζί με εκατοντάδες άλλους οδηγούς. Αναφερόμενος στην επιβατική κίνηση, ο πρόεδρος του Σωματείου «Ερμής», δήλωσε ότι πλέον οι πολίτες δεν επιλέγουν τόσο εύκολα να μετακινηθούν με ταξί.
«Υπάρχει δικαιολογημένος ενδοιασμός από πλευράς πολιτών οι οποίοι προτιμούν να μετακινηθούν με τα Ι.Χ. τους ή με τα ΜΜΜ αφού θα κάνουν σχεδόν τον ίδιο χρόνο για να φτάσουν στον προορισμό τους» είπε.
Σχετικά με την αύξηση των τιμών στις κούρσες, ο πρόεδρος των «Ραδιοταξί Μακεδονία» δήλωσε ότι υπάρχει μια προφανής άνοδος στις τιμές εξαιτίας της αύξησης του χρόνου εκτέλεσης μιας διαδρομής και αυτό έχει ως συνέπεια την μείωση της επιβατικής κίνησης.
«Μετά την έναρξη των εργασιών στον Περιφερειακό χρειαζόμαστε τον διπλάσιο χρόνο για να κάνουμε μια διαδρομή. Μια απόσταση που γινόταν μέσα σε δέκα λεπτά, σήμερα γίνεται σε μισή ώρα. Αυτό συνεπάγεται και διπλασιασμό της τιμής της κούρσας καθώς το ταξίμετρο γράφει κανονικά. Το γεγονός αυτό δεν συμφέρει ούτε τους επαγγελματίες οδηγούς οι οποίοι προτιμούν πολλές και σύντομες διαδρομές από να είναι «κολλημένοι» για ώρες στην κίνηση εκτελώντας πολύ λιγότερα δρομολόγια».
Τα σωματεία οδηγών ταξί βρίσκονται σε συνεργασία και το επόμενο διάστημα αναμένεται να θέσουν και πάλι το ζήτημα στους αρμόδιους φορείς απαιτώντας άμεσες και αποτελεσματικές παρεμβάσεις.
ΣΧΟΛΙΑ