ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Αποχές και κατάληψη για τα ολιγομελή τμήματα

Παιδιά αλλάζουν κατευθύνσεις για να μην αλλάξουν σχολείο

 16/09/2024 17:36

Θεσσαλονίκη: Αποχές και κατάληψη για τα ολιγομελή τμήματα

Έλενα Καραβασίλη

Με αποχές από τα μαθήματά τους και κατάληψη του σχολείο τους ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά για πέντε σχολεία της Θεσσαλονίκης στα οποία δεν εγκρίθηκαν τα ολιγομελή τμήματα προσανατολισμού και τα παιδιά, θα πάνε σε άλλα σχολεία.

Συγκεκριμένα δεν εγκρίθηκαν:

  • Στο 2ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα Ανθρωπιστικών της Γ΄ τάξης με 8 μαθητές που θα μεταφερθούν στο 15ο
  • Στο 3ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε η Θετική με 9 παιδιά εκ των οποίων δύο θα πάνε στο 17ο, τέσσερα στο 7ο
  • Από το 17ο ΓΕΛ κόβεται στη Β΄ τάξη το τμήμα Προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών με 7 μαθητές που θα μεταφερθούν στο 4ο
  • Από το 16ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα Θετικής – Υγείας της Γ Λυκείου με 6 μαθητές (3+3) που θα μεταφερθούν στο 23ο
  • Από το 4ο ΓΕΛ τα παιδιά θεωρητικής και θετικής θα μεταφερθούν στο 17ο .

Σήμερα μαθητές και μαθήτριες του 17ου ΓΕΛ προχώρησαν σε κατάληψη ενώ στα υπόλοιπα σχολεία όπου δεν εγκρίθηκαν τα ολιγομελή, από την Τετάρτη (ημέρα έναρξης της σχολικής χρονιάς), μαθητές και μαθήτριες πραγματοποιούν αποχές από τα μαθήματά τους.

459163115-1256022895564983-3242773911356234312-n.jpg

Το μεσημέρι γονείς προχώρησαν σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση Περιφερειακής εκπαίδευσης κεντρικής Μακεδονίας, με τον Περιφερειακό Διευθυντή Αλέξανδρο Κόπτση, να δηλώνει στους ίδιους πως γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να λυθεί το ζήτημα άμεσα, προς όφελος πάντα των μαθητών.

Η Μαρία Δελλίδου, μέλος του Συλλόγου Γονέων στο 2ο ΓΕΛ λέει στο makthes.gr πως «Αν δεν εγκριθούν τα ολιγομελή, θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις. Περιμένουμε και ζητούμε να βρεθεί άμεσα λύση και τα παιδιά να παραμείνουν στα σχολεία τους. Σημαιοφόρος, μαθήτριας της Γ’ Λυκείου θα αλλάξει κατεύθυνση από τη Θεωρητική στη Θετική, προκειμένου το παιδί να μείνει στο σχολείο του. Είναι αδιανόητο να συμβαίνει κάτι τέτοιο στην πιο κρίσιμη χρονιά όπου τα παιδιά μας προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές».

Η Αλεξία Πουλιοπούλου, μέλος του Συλλόγου Γονέων στο 17ο ΓΕΛ μεταφέρει στο makthes.gr πως τα παιδιά σήμερα έκαναν κατάληψη στο σχολείο τους και αύριο θα αποφασίσουν για τον τρόπο με τον οποίο θα συνεχίσου τις κινητοποιήσεις τους. «Έχουμε τρεις μαθητές που αλλάζουν κατεύθυνση για να μείνουν στο σχολείο Αλλάζουν στην ουσία τον στόχο τους για τις Πανελλαδικές. Ήταν και οι τρεις Θεωρητική και τώρα οι δύο θα πάνε στη Θετική και ο τρίτος περιμένει να δει τι θα κάνει και με τα φροντιστηριακά του μαθήματα».

459787770-1917038132102615-4626847233640383011-n.jpg

Η Βαλέρια Ζαφειριάδου είναι μητέρα παιδιού της Γ’ Λυκείου στο 3ο ΓΕΛ. Λέει στο makthes.gr πως μέχρι να πάρουν έγγραφη απόφαση ότι τα ολιγομελή θα γίνουν κανονικά, οι αποχές θα συνεχιστούν. «Ήταν μία αιφνίδια απόφαση που έχει αναστατώσει πάρα πολύ τα παιδιά μας και εμάς που ξαφνικά αναγκαζόμαστε να αλλάξουμε τον προγραμματισμό μας. Τρία παιδιά αναγκάστηκαν να αλλάξουν κατεύθυνση, για να μην αλλάξουν σχολείο. Δέχονται πολύ μεγάλη ψυχολογική πίεση τα παιδιά και ζητούν να παραμείνουν στα σχολεία τους», καταλήγει.

Με αποχές από τα μαθήματά τους και κατάληψη του σχολείο τους ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά για πέντε σχολεία της Θεσσαλονίκης στα οποία δεν εγκρίθηκαν τα ολιγομελή τμήματα προσανατολισμού και τα παιδιά, θα πάνε σε άλλα σχολεία.

Συγκεκριμένα δεν εγκρίθηκαν:

  • Στο 2ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα Ανθρωπιστικών της Γ΄ τάξης με 8 μαθητές που θα μεταφερθούν στο 15ο
  • Στο 3ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε η Θετική με 9 παιδιά εκ των οποίων δύο θα πάνε στο 17ο, τέσσερα στο 7ο
  • Από το 17ο ΓΕΛ κόβεται στη Β΄ τάξη το τμήμα Προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών με 7 μαθητές που θα μεταφερθούν στο 4ο
  • Από το 16ο ΓΕΛ δεν εγκρίθηκε το τμήμα Θετικής – Υγείας της Γ Λυκείου με 6 μαθητές (3+3) που θα μεταφερθούν στο 23ο
  • Από το 4ο ΓΕΛ τα παιδιά θεωρητικής και θετικής θα μεταφερθούν στο 17ο .

Σήμερα μαθητές και μαθήτριες του 17ου ΓΕΛ προχώρησαν σε κατάληψη ενώ στα υπόλοιπα σχολεία όπου δεν εγκρίθηκαν τα ολιγομελή, από την Τετάρτη (ημέρα έναρξης της σχολικής χρονιάς), μαθητές και μαθήτριες πραγματοποιούν αποχές από τα μαθήματά τους.

459163115-1256022895564983-3242773911356234312-n.jpg

Το μεσημέρι γονείς προχώρησαν σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Διεύθυνση Περιφερειακής εκπαίδευσης κεντρικής Μακεδονίας, με τον Περιφερειακό Διευθυντή Αλέξανδρο Κόπτση, να δηλώνει στους ίδιους πως γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια ώστε να λυθεί το ζήτημα άμεσα, προς όφελος πάντα των μαθητών.

Η Μαρία Δελλίδου, μέλος του Συλλόγου Γονέων στο 2ο ΓΕΛ λέει στο makthes.gr πως «Αν δεν εγκριθούν τα ολιγομελή, θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις. Περιμένουμε και ζητούμε να βρεθεί άμεσα λύση και τα παιδιά να παραμείνουν στα σχολεία τους. Σημαιοφόρος, μαθήτριας της Γ’ Λυκείου θα αλλάξει κατεύθυνση από τη Θεωρητική στη Θετική, προκειμένου το παιδί να μείνει στο σχολείο του. Είναι αδιανόητο να συμβαίνει κάτι τέτοιο στην πιο κρίσιμη χρονιά όπου τα παιδιά μας προετοιμάζονται για τις Πανελλαδικές».

Η Αλεξία Πουλιοπούλου, μέλος του Συλλόγου Γονέων στο 17ο ΓΕΛ μεταφέρει στο makthes.gr πως τα παιδιά σήμερα έκαναν κατάληψη στο σχολείο τους και αύριο θα αποφασίσουν για τον τρόπο με τον οποίο θα συνεχίσου τις κινητοποιήσεις τους. «Έχουμε τρεις μαθητές που αλλάζουν κατεύθυνση για να μείνουν στο σχολείο Αλλάζουν στην ουσία τον στόχο τους για τις Πανελλαδικές. Ήταν και οι τρεις Θεωρητική και τώρα οι δύο θα πάνε στη Θετική και ο τρίτος περιμένει να δει τι θα κάνει και με τα φροντιστηριακά του μαθήματα».

459787770-1917038132102615-4626847233640383011-n.jpg

Η Βαλέρια Ζαφειριάδου είναι μητέρα παιδιού της Γ’ Λυκείου στο 3ο ΓΕΛ. Λέει στο makthes.gr πως μέχρι να πάρουν έγγραφη απόφαση ότι τα ολιγομελή θα γίνουν κανονικά, οι αποχές θα συνεχιστούν. «Ήταν μία αιφνίδια απόφαση που έχει αναστατώσει πάρα πολύ τα παιδιά μας και εμάς που ξαφνικά αναγκαζόμαστε να αλλάξουμε τον προγραμματισμό μας. Τρία παιδιά αναγκάστηκαν να αλλάξουν κατεύθυνση, για να μην αλλάξουν σχολείο. Δέχονται πολύ μεγάλη ψυχολογική πίεση τα παιδιά και ζητούν να παραμείνουν στα σχολεία τους», καταλήγει.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία