Θεσσαλονίκη: Αρρυθμίες στο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης ταλαιπωρούν και χρεώνουν τους χρήστες. Γράφει ο Σαλονικιός
14/06/2024 07:00
14/06/2024 07:00
Το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης THESI το οποίο λειτουργεί από το 2018 στη Θεσσαλονίκη διευκολύνει την πρόσβαση στο κέντρο με ΙΧ και επιπλέον προσφέρει στο δήμο σημαντικά έσοδα. Υπό αυτή την έννοια ο απολογισμός είναι θετικός, αν και η χρέωση του 1,7 ευρώ την ώρα είναι λίγο τσουχτερή, αλλά είναι φθηνότερη σε σύγκριση με τις πανάκριβες χρεώσεις των πάρκινγκ της περιοχής.
Εδώ και κάποιες εβδομάδες η εταιρεία η οποία διαχειρίζεται το THESI αποφάσισε να αλλάξει την εφαρμογή με την οποία μπορείς να πληρώσεις για τη στάθμευση, μέσω κινητού τηλεφώνου. Η νέα εφαρμογή είναι καλύτερη από την προηγούμενη και περισσότερο εύχρηστη. Μόνο που η εταιρεία ξέχασε να ενημερώσει τους ήδη χιλιάδες χρήστες της παλαιότερης εφαρμογής (Park Pal) η οποία εξακολουθεί να παραμένει σε λειτουργία, έχοντας όμως υποστεί κάποιες τροποποιήσεις.
Έτσι, όσοι επιχειρούσαν να πληρώσουν το τέλος στάθμευσης μέσω της παλιάς εφαρμογής, καθώς δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της καινούργιας, ήταν πολύ δύσκολο να το καταφέρουν επειδή είχαν γίνει κάποιες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας για τις οποίες δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ορισμένοι να θεωρούν ότι είχαν θέσει σε λειτουργία την εφαρμογή, αλλά όταν επέστρεφαν στο αυτοκίνητό τους διαπίστωναν ότι αυτό δεν είχε συμβεί καθώς, στο μεταξύ, έβρισκαν το ροζ χαρτάκι της δημοτικής αστυνομίας κολλημένο στο παρμπρίζ τους. Υπήρξαν και περιπτώσεις όπου χρήστες, κατέβαλαν δύο και τρεις προσπάθειες ενεργοποίησης της εφαρμογής με αποτέλεσμα να χρεώνονται μέσα σε ένα λεπτό, περίπου 15 ή και 20 ευρώ από τις αλλεπάλληλες απόπειρες ενεργοποίησης της ελεγχόμενης στάθμευσης για το ίδιο όχημα, στην ίδια θέση.
Παρά τις πολλές οχλήσεις που έχει δεχθεί η εταιρεία η οποία διαχειρίζεται την ελεγχόμενη στάθμευση, ακόμη και σήμερα δεν έχει ενημερώσει ότι έθεσε σε λειτουργία μια νέα εφαρμογή και ότι ο τρόπος χρήσης από το κινητό τηλέφωνο έχει αλλάξει. Κάτι που θα μπορούσε να γίνει μέσα σε ελάχιστα λεπτά, στέλνοντας ένα απλό μήνυμα σε όλους τους χρήστες του Park Pal και παραπέμποντάς τους στην ιστοσελίδα thesi.gr για περαιτέρω πληροφορίες.
Μήπως πρέπει λοιπόν να παρέμβει η διοίκηση του δήμου ώστε να λυθεί το πρόβλημα που ταλαιπωρεί χιλιάδες χρήστες της ελεγχόμενης στάθμευσης; Στο μεταξύ, μέχρι να γίνει αυτό, καλό θα ήταν η δημοτική αστυνομία να είναι κάπως επιφυλακτική ως προς τις κλήσεις γιατί αρκετές απ’ αυτές μπορεί να μην οφείλονται σε υπαιτιότητα του οδηγού, αλλά στην απρονοησία ή αδιαφορία της αναδόχου εταιρείας που διαχειρίζεται την ελεγχόμενη στάθμευση. Σε όσους, δε, έχουν καταλογιστεί αδίκως χρεώσεις ή έχουν δεχθεί κλήσεις χωρίς να ευθύνονται οι ίδιοι, μπορούν να καλέσουν στο 2312315404 στο οποίο απαντά πρόθυμα εκπρόσωπος του αναδόχου.
Το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης THESI το οποίο λειτουργεί από το 2018 στη Θεσσαλονίκη διευκολύνει την πρόσβαση στο κέντρο με ΙΧ και επιπλέον προσφέρει στο δήμο σημαντικά έσοδα. Υπό αυτή την έννοια ο απολογισμός είναι θετικός, αν και η χρέωση του 1,7 ευρώ την ώρα είναι λίγο τσουχτερή, αλλά είναι φθηνότερη σε σύγκριση με τις πανάκριβες χρεώσεις των πάρκινγκ της περιοχής.
Εδώ και κάποιες εβδομάδες η εταιρεία η οποία διαχειρίζεται το THESI αποφάσισε να αλλάξει την εφαρμογή με την οποία μπορείς να πληρώσεις για τη στάθμευση, μέσω κινητού τηλεφώνου. Η νέα εφαρμογή είναι καλύτερη από την προηγούμενη και περισσότερο εύχρηστη. Μόνο που η εταιρεία ξέχασε να ενημερώσει τους ήδη χιλιάδες χρήστες της παλαιότερης εφαρμογής (Park Pal) η οποία εξακολουθεί να παραμένει σε λειτουργία, έχοντας όμως υποστεί κάποιες τροποποιήσεις.
Έτσι, όσοι επιχειρούσαν να πληρώσουν το τέλος στάθμευσης μέσω της παλιάς εφαρμογής, καθώς δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της καινούργιας, ήταν πολύ δύσκολο να το καταφέρουν επειδή είχαν γίνει κάποιες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας για τις οποίες δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ορισμένοι να θεωρούν ότι είχαν θέσει σε λειτουργία την εφαρμογή, αλλά όταν επέστρεφαν στο αυτοκίνητό τους διαπίστωναν ότι αυτό δεν είχε συμβεί καθώς, στο μεταξύ, έβρισκαν το ροζ χαρτάκι της δημοτικής αστυνομίας κολλημένο στο παρμπρίζ τους. Υπήρξαν και περιπτώσεις όπου χρήστες, κατέβαλαν δύο και τρεις προσπάθειες ενεργοποίησης της εφαρμογής με αποτέλεσμα να χρεώνονται μέσα σε ένα λεπτό, περίπου 15 ή και 20 ευρώ από τις αλλεπάλληλες απόπειρες ενεργοποίησης της ελεγχόμενης στάθμευσης για το ίδιο όχημα, στην ίδια θέση.
Παρά τις πολλές οχλήσεις που έχει δεχθεί η εταιρεία η οποία διαχειρίζεται την ελεγχόμενη στάθμευση, ακόμη και σήμερα δεν έχει ενημερώσει ότι έθεσε σε λειτουργία μια νέα εφαρμογή και ότι ο τρόπος χρήσης από το κινητό τηλέφωνο έχει αλλάξει. Κάτι που θα μπορούσε να γίνει μέσα σε ελάχιστα λεπτά, στέλνοντας ένα απλό μήνυμα σε όλους τους χρήστες του Park Pal και παραπέμποντάς τους στην ιστοσελίδα thesi.gr για περαιτέρω πληροφορίες.
Μήπως πρέπει λοιπόν να παρέμβει η διοίκηση του δήμου ώστε να λυθεί το πρόβλημα που ταλαιπωρεί χιλιάδες χρήστες της ελεγχόμενης στάθμευσης; Στο μεταξύ, μέχρι να γίνει αυτό, καλό θα ήταν η δημοτική αστυνομία να είναι κάπως επιφυλακτική ως προς τις κλήσεις γιατί αρκετές απ’ αυτές μπορεί να μην οφείλονται σε υπαιτιότητα του οδηγού, αλλά στην απρονοησία ή αδιαφορία της αναδόχου εταιρείας που διαχειρίζεται την ελεγχόμενη στάθμευση. Σε όσους, δε, έχουν καταλογιστεί αδίκως χρεώσεις ή έχουν δεχθεί κλήσεις χωρίς να ευθύνονται οι ίδιοι, μπορούν να καλέσουν στο 2312315404 στο οποίο απαντά πρόθυμα εκπρόσωπος του αναδόχου.
ΣΧΟΛΙΑ