ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Αυτοψία - αστραπή του Ταχιάου στο μετρό

«Όλα γίνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τους κανόνες που επιβάλλει η διεθνής πρακτική. Με την διπλή πιστοποίηση της TÜV Rheinland, τόσο για το δίκτυο, όσο και για την λειτουργία» επισήμανε σε ανάρτησή του

 20/10/2024 22:40

Θεσσαλονίκη: Αυτοψία - αστραπή του Ταχιάου στο μετρό

Το σύνολο των έργων που "τρέχουν" για την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης επιθεώρησε σήμερα Κυριακή, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, σε μια αυτοψία - αστραπή. Ο κ. Ταχιάος βρέθηκε σε σταθμούς, τις σήραγγες αλλά και το Αμαξοστάσιο της Πυλαίας για να δει από κοντά τους τελευταίους ελέγχους που γίνονται, τις τελευταίες εργασίες και τις εκπαιδεύσεις, καθώς στις 30 Νοεμβρίου το έργο θα δοθεί στην πόλη και τους πολίτες, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού. 

«Όλα γίνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τους κανόνες που επιβάλλει η διεθνής πρακτική. Με την διπλή πιστοποίηση της TÜV Rheinland, τόσο για το δίκτυο, όσο και για την λειτουργία» επισήμανε σε ανάρτησή του, βάζοντας τέλος σε σενάρια παραπληροφόρησης, όπως τα ονομάζει. «Είναι ντροπή που επαναλαμβάνονται κακοήθειες από ανθρώπους που μπορούν να είναι ενημερωμένοι» τονίζει.

Ολόκληρη η ανάρτησή του έχει ως εξής:


«Στο προτελευταίο off-power slot στην βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης και οι εργασίες, επισκέφθηκα τον Σταθμό Βενιζέλου, τις σήραγγες, τον Σταθμό Ανάληψη, τον Σταθμό Μετεπιβίβασης της Νέας Ελβετίας και τις εργασίες κατασκευής της οδού Ψελλού και το Κέντρο Ελέγχου στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Τελευταίες εργασίες, τελευταίοι έλεγχοι, διαρκείς εκπαιδεύσεις.

»Αφήνω κατά μέρους την παραπληροφόρηση που επιχειρεί να αμφισβητήσει την δουλειά, κυρίως όμως την υπευθυνότητα των εταιριών και των ανθρώπων, που σχεδίασαν, που ολοκληρώνουν, που θα παραδώσουν και θα λειτουργήσουν το μετρό της Θεσσαλονίκης. Είναι ντροπή που επαναλαμβάνονται κακοήθειες από ανθρώπους που μπορούν να είναι ενημερωμένοι.

»Όλα γίνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τους κανόνες που επιβάλλει η διεθνής πρακτική. Με την διπλή πιστοποίηση της TÜV Rheinland, τόσο για το δίκτυο, όσο και για την λειτουργία. Ειδικά, οι άνθρωποι που θα λειτουργήσουν το μετρό έχουν πολύχρονη εμπειρία στα ίδια συστήματα, στους ίδιους συρμούς, στην ίδια τοπολογία σταθμών, στην Κοπεγχάγη, αλλά και στο Μιλάνο. Δεν «παίζουν»! Ούτε με την φήμη τους, ούτε -και κυρίως - με την ασφάλεια των επιβατών.

»Οι πρώτοι επισκέπτες που στις 30 Νοεμβρίου θα μπουν στο μετρό, όχι μόνο θα αντιληφθούν επιτέλους το μέγεθος και την ποιότητα ενός «αόρατου» για τους πολλούς έργου, για την ολοκλήρωση του οποίου πολλοί ακόμη και σήμερα δυσπιστούν, δικαίως εξαιτίας της πολύχρονης ταλαιπωρίας της πόλης με την οποία συνέδεσε το όνομα του, αλλά θα αναγνωρίσουν ότι η Θεσσαλονίκη με το μετρό της ανεβαίνει κλίμακα, πόσο ψηλά θα πάει εξαρτάται και από αυτήν.

»Σε κάθε περίπτωση, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στηρίζει με έργο την πορεία της στο μέλλον. Με τους συνεργάτες που την τελευταία πενταετία, με διαφορετικές ιδιότητες μου, δουλεύουμε για το έργο, μοιραζόμαστε το άγχος της τελευταίας στιγμής για ό,τι εκκρεμεί, για τις επεμβάσεις που φέρνουν οι δοκιμές, για τα φινιρίσματα που πρέπει να γίνουν ώστε το αποτέλεσμα να αγγίζει το τέλειο και ταυτόχρονα τον ενθουσιασμό που μας φέρνει ότι εμείς ξέρουμε πόσο μεγάλο και πόσο διαφορετικό είναι αυτό που επιτέλους η πόλη αποκτά στις 30 Νοεμβρίου».




Το σύνολο των έργων που "τρέχουν" για την ολοκλήρωση του μετρό Θεσσαλονίκης επιθεώρησε σήμερα Κυριακή, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, σε μια αυτοψία - αστραπή. Ο κ. Ταχιάος βρέθηκε σε σταθμούς, τις σήραγγες αλλά και το Αμαξοστάσιο της Πυλαίας για να δει από κοντά τους τελευταίους ελέγχους που γίνονται, τις τελευταίες εργασίες και τις εκπαιδεύσεις, καθώς στις 30 Νοεμβρίου το έργο θα δοθεί στην πόλη και τους πολίτες, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού. 

«Όλα γίνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τους κανόνες που επιβάλλει η διεθνής πρακτική. Με την διπλή πιστοποίηση της TÜV Rheinland, τόσο για το δίκτυο, όσο και για την λειτουργία» επισήμανε σε ανάρτησή του, βάζοντας τέλος σε σενάρια παραπληροφόρησης, όπως τα ονομάζει. «Είναι ντροπή που επαναλαμβάνονται κακοήθειες από ανθρώπους που μπορούν να είναι ενημερωμένοι» τονίζει.

Ολόκληρη η ανάρτησή του έχει ως εξής:


«Στο προτελευταίο off-power slot στην βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης και οι εργασίες, επισκέφθηκα τον Σταθμό Βενιζέλου, τις σήραγγες, τον Σταθμό Ανάληψη, τον Σταθμό Μετεπιβίβασης της Νέας Ελβετίας και τις εργασίες κατασκευής της οδού Ψελλού και το Κέντρο Ελέγχου στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Τελευταίες εργασίες, τελευταίοι έλεγχοι, διαρκείς εκπαιδεύσεις.

»Αφήνω κατά μέρους την παραπληροφόρηση που επιχειρεί να αμφισβητήσει την δουλειά, κυρίως όμως την υπευθυνότητα των εταιριών και των ανθρώπων, που σχεδίασαν, που ολοκληρώνουν, που θα παραδώσουν και θα λειτουργήσουν το μετρό της Θεσσαλονίκης. Είναι ντροπή που επαναλαμβάνονται κακοήθειες από ανθρώπους που μπορούν να είναι ενημερωμένοι.

»Όλα γίνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τους κανόνες που επιβάλλει η διεθνής πρακτική. Με την διπλή πιστοποίηση της TÜV Rheinland, τόσο για το δίκτυο, όσο και για την λειτουργία. Ειδικά, οι άνθρωποι που θα λειτουργήσουν το μετρό έχουν πολύχρονη εμπειρία στα ίδια συστήματα, στους ίδιους συρμούς, στην ίδια τοπολογία σταθμών, στην Κοπεγχάγη, αλλά και στο Μιλάνο. Δεν «παίζουν»! Ούτε με την φήμη τους, ούτε -και κυρίως - με την ασφάλεια των επιβατών.

»Οι πρώτοι επισκέπτες που στις 30 Νοεμβρίου θα μπουν στο μετρό, όχι μόνο θα αντιληφθούν επιτέλους το μέγεθος και την ποιότητα ενός «αόρατου» για τους πολλούς έργου, για την ολοκλήρωση του οποίου πολλοί ακόμη και σήμερα δυσπιστούν, δικαίως εξαιτίας της πολύχρονης ταλαιπωρίας της πόλης με την οποία συνέδεσε το όνομα του, αλλά θα αναγνωρίσουν ότι η Θεσσαλονίκη με το μετρό της ανεβαίνει κλίμακα, πόσο ψηλά θα πάει εξαρτάται και από αυτήν.

»Σε κάθε περίπτωση, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στηρίζει με έργο την πορεία της στο μέλλον. Με τους συνεργάτες που την τελευταία πενταετία, με διαφορετικές ιδιότητες μου, δουλεύουμε για το έργο, μοιραζόμαστε το άγχος της τελευταίας στιγμής για ό,τι εκκρεμεί, για τις επεμβάσεις που φέρνουν οι δοκιμές, για τα φινιρίσματα που πρέπει να γίνουν ώστε το αποτέλεσμα να αγγίζει το τέλειο και ταυτόχρονα τον ενθουσιασμό που μας φέρνει ότι εμείς ξέρουμε πόσο μεγάλο και πόσο διαφορετικό είναι αυτό που επιτέλους η πόλη αποκτά στις 30 Νοεμβρίου».




ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία