Θεσσαλονίκη: Διαφημιστική καμπάνια για τα προϊόντα στις λαϊκές αγορές – Στόχος να τις εμπιστευτούν και πάλι οι καταναλωτές
04/12/2020 07:00
04/12/2020 07:00
ιαφημιστική καμπάνια για την ανάδειξη και προβολή των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα, που διατίθενται προς πώληση μέσων των 90 λαϊκών αγορών που λειτουργούν στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη στήριξη των παραγωγών και επαγγελματιών που πλήττονται από την πανδημία θα προωθήσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Εκτός από τη προβολή των προϊόντων, το διαφημιστικό σπότ που θα ετοιμαστεί το επόμενο διάστημα, στοχεύει να πείσει τους καταναλωτές ότι αξίζει να εμπιστεύονται τις λαϊκές αγορές, όπου τηρούνται τα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού και ότι οι αγορές σε υπαίθριους χώρους, είναι πολύ πιο ασφαλείς από τις αντίστοιχες σε κλειστούς χώρους.
Την πρωτοβουλία αναλαμβάνει η αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, μετά και από σχετικό αίτημα της Ομοσπονδίας Σωματείων Επαγγελματιών Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών Μακεδονίας- Θεσσαλίας, ενώ το κόστος του εγχειρήματος θα καλυφθεί από τα έσοδα από το ανταποδοτικό τέλος των λαϊκών αγορών, που διαχειρίζεται η περιφέρεια και το αποδίδει στους εργαζόμενους της.
Μιλώντας στο makthes.gr για την πρωτοβουλία, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, τόνισε ότι ήταν μια ιδέα που συζητήθηκε με τους ανθρώπους των λαϊκών αγορών, οι οποίο ζήτησαν να γίνουν κάποιες ενέργειες για να στηριχθεί ο κλάδος και κυρίως να ξαναεμπιστευθούν οι πολίτες αυτές τις αγορές, όπου τηρούνται τα μέτρα για τον κορονοϊό, αλλά δεν παύουν να υπάρχουν εικόνες συνωστισμού σε πολλές από αυτές.
«Είναι μια προσπάθεια που γίνεται για τους ανθρώπους των λαϊκών αγορών, τη στήριξη και προβολή των προϊόντων που στις λαϊκές δεν πωλούνται με μεσάζοντες, το γεγονός ότι είναι ποιοτικά προϊόντα σε καλές τιμές που θα πρέπει να εμπιστεύονται οι καταναλωτές» επισήμανε η κ. Πατουλίδου.
Η ίδια ανέφερε ότι την καμπάνια θα αναλάβει γνωστό γραφείο της Θεσσαλονίκης και ότι θα προωθηθεί το επόμενο διάστημα σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και σε στατικούς χώρους διαφήμισης στην πόλη.
“Εργαλείο” που θα βοηθήσει τις λαϊκές αγορές
Από την πλευρά τους εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Σωματείων Επαγγελματιών Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών κάνουν λόγο για καθυστέρηση στο εγχείρημα, καθώς όπως λένε, είχε συμφωνηθεί να γίνει νωρίτερα. Ωστόσο η κ. Πατουλίδου κληθείσα να απαντήσει σχετικά είπε, πως η διαδικασία κόλλησε στην γραφειοκρατία, καθώς αφορά στο δημόσιο.
«Οι στιγμές που γνωρίζει ο κλάδος μας είναι πραγματικά δραματικές. Είμαστε απέναντι σε μία οικονομική καταστροφή, χωρίς διακρίσεις, χωρίς εξαιρέσεις και χρειαζόμαστε βοήθεια και στήριξη» τονίζουν σε ανακοίνωση τους τα μέλη της Ομοσπονδίας.
Δηλώνουν ότι η υλοποίηση ενός διαφημιστικού προγράμματος, θα κάνει τον πολίτη να εμπιστευτεί και πάλι τις λαϊκές αγορές, θα του δείξει, ότι οι αγορές σε υπαίθριους χώρους, είναι απείρως πιο ασφαλείς από τις αντίστοιχες σε κλειστούς χώρους, όπως θα του δείξει ότι στις λαϊκές αγορές τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας.
Ωστόσο αφήνουν αιχμές σε βάρος της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, τονίζοντας ότι «αυτοί που θα έπρεπε σήμερα να είναι μπροστάρηδες, αυτοί που θα έπρεπε να σκύψουν με ενδιαφέρον πάνω στα ζητήματα που τους θέτουμε, είναι κρυμμένοι στα γραφεία τους.
Ενώ διαθέτουν ένα πανίσχυρο ταμείο, αφού διαχειρίζονται τα χρήματα μας, δεν κάνουν τίποτα για να βοηθήσουν. Ιατρικές μάσκες, αντισηπτικά, γιατροί στις λαϊκές αγορές, φύλαξη των λαϊκών αγορών κ.τ.λ. όλα πληρώθηκαν από εμάς. Τα κατά τα άλλα ανταποδοτικά μας αποθέματα βρίσκονται στα χέρια της περιφέρειας κεντρικής Μακεδονίας, που όμως τα κρατάει, αντί να τα διαθέσει τώρα που υπάρχει ανάγκη».
ιαφημιστική καμπάνια για την ανάδειξη και προβολή των προϊόντων του πρωτογενούς τομέα, που διατίθενται προς πώληση μέσων των 90 λαϊκών αγορών που λειτουργούν στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τη στήριξη των παραγωγών και επαγγελματιών που πλήττονται από την πανδημία θα προωθήσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Εκτός από τη προβολή των προϊόντων, το διαφημιστικό σπότ που θα ετοιμαστεί το επόμενο διάστημα, στοχεύει να πείσει τους καταναλωτές ότι αξίζει να εμπιστεύονται τις λαϊκές αγορές, όπου τηρούνται τα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού και ότι οι αγορές σε υπαίθριους χώρους, είναι πολύ πιο ασφαλείς από τις αντίστοιχες σε κλειστούς χώρους.
Την πρωτοβουλία αναλαμβάνει η αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, μετά και από σχετικό αίτημα της Ομοσπονδίας Σωματείων Επαγγελματιών Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών Μακεδονίας- Θεσσαλίας, ενώ το κόστος του εγχειρήματος θα καλυφθεί από τα έσοδα από το ανταποδοτικό τέλος των λαϊκών αγορών, που διαχειρίζεται η περιφέρεια και το αποδίδει στους εργαζόμενους της.
Μιλώντας στο makthes.gr για την πρωτοβουλία, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, τόνισε ότι ήταν μια ιδέα που συζητήθηκε με τους ανθρώπους των λαϊκών αγορών, οι οποίο ζήτησαν να γίνουν κάποιες ενέργειες για να στηριχθεί ο κλάδος και κυρίως να ξαναεμπιστευθούν οι πολίτες αυτές τις αγορές, όπου τηρούνται τα μέτρα για τον κορονοϊό, αλλά δεν παύουν να υπάρχουν εικόνες συνωστισμού σε πολλές από αυτές.
«Είναι μια προσπάθεια που γίνεται για τους ανθρώπους των λαϊκών αγορών, τη στήριξη και προβολή των προϊόντων που στις λαϊκές δεν πωλούνται με μεσάζοντες, το γεγονός ότι είναι ποιοτικά προϊόντα σε καλές τιμές που θα πρέπει να εμπιστεύονται οι καταναλωτές» επισήμανε η κ. Πατουλίδου.
Η ίδια ανέφερε ότι την καμπάνια θα αναλάβει γνωστό γραφείο της Θεσσαλονίκης και ότι θα προωθηθεί το επόμενο διάστημα σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και σε στατικούς χώρους διαφήμισης στην πόλη.
“Εργαλείο” που θα βοηθήσει τις λαϊκές αγορές
Από την πλευρά τους εκπρόσωποι της Ομοσπονδίας Σωματείων Επαγγελματιών Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών κάνουν λόγο για καθυστέρηση στο εγχείρημα, καθώς όπως λένε, είχε συμφωνηθεί να γίνει νωρίτερα. Ωστόσο η κ. Πατουλίδου κληθείσα να απαντήσει σχετικά είπε, πως η διαδικασία κόλλησε στην γραφειοκρατία, καθώς αφορά στο δημόσιο.
«Οι στιγμές που γνωρίζει ο κλάδος μας είναι πραγματικά δραματικές. Είμαστε απέναντι σε μία οικονομική καταστροφή, χωρίς διακρίσεις, χωρίς εξαιρέσεις και χρειαζόμαστε βοήθεια και στήριξη» τονίζουν σε ανακοίνωση τους τα μέλη της Ομοσπονδίας.
Δηλώνουν ότι η υλοποίηση ενός διαφημιστικού προγράμματος, θα κάνει τον πολίτη να εμπιστευτεί και πάλι τις λαϊκές αγορές, θα του δείξει, ότι οι αγορές σε υπαίθριους χώρους, είναι απείρως πιο ασφαλείς από τις αντίστοιχες σε κλειστούς χώρους, όπως θα του δείξει ότι στις λαϊκές αγορές τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας.
Ωστόσο αφήνουν αιχμές σε βάρος της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, τονίζοντας ότι «αυτοί που θα έπρεπε σήμερα να είναι μπροστάρηδες, αυτοί που θα έπρεπε να σκύψουν με ενδιαφέρον πάνω στα ζητήματα που τους θέτουμε, είναι κρυμμένοι στα γραφεία τους.
Ενώ διαθέτουν ένα πανίσχυρο ταμείο, αφού διαχειρίζονται τα χρήματα μας, δεν κάνουν τίποτα για να βοηθήσουν. Ιατρικές μάσκες, αντισηπτικά, γιατροί στις λαϊκές αγορές, φύλαξη των λαϊκών αγορών κ.τ.λ. όλα πληρώθηκαν από εμάς. Τα κατά τα άλλα ανταποδοτικά μας αποθέματα βρίσκονται στα χέρια της περιφέρειας κεντρικής Μακεδονίας, που όμως τα κρατάει, αντί να τα διαθέσει τώρα που υπάρχει ανάγκη».
ΣΧΟΛΙΑ