Θεσσαλονίκη: Εγείρει ζήτημα η αντιπολίτευση για το κόστος αγοράς των 50 λεωφορείων από τη Λειψία
30/11/2020 23:20
30/11/2020 23:20
Ζήτημα με το τελικό κόστος αγοράς των 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων από τον δήμο Λειψίας για λογαριασμό του ΟΑΣΘ, διαπιστώνουν παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, κατά τη σημερινή τηλεδιάσκεψη του Σώματος και κατόπιν αναφορών του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα, για τις κινήσεις του προς την ενίσχυση του στόλου εν μέσω πανδημίας.
Ο επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα», Βασίλης Γάκης, αφού υπενθύμισε πως υποστήριξε την πρωτοβουλία του Κωνσταντίνου Ζέρβα για την αγορά των 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων για λογαριασμό του ΟΑΣΘ και παρότι αναγνώρισε «τις προσπάθειες οι οποίες καταβάλλονται από τον ΟΑΣΘ», κατήγγειλε ότι σε πρόσφατα δημοσιεύματα, όπως άλλωστε έγραψε πρώτο το makthes.gr (διαβάστε ΕΔΩ), ενημερώθηκε «για ένα υπέρογκο ποσό για το οποίο θα επιβαρυνθεί ο ΟΑΣΘ, της τάξεως των 372.000 ευρώ» καθώς επίσης και για «111.000 ευρώ για τη συντήρησή τους». Υπό αυτό το πρίσμα και δεδομένου ότι τα περισσότερα από τα 50 λεωφορεία δεν έχουν δρομολογηθεί στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Γάκης τόνισε ότι «ο απαιτούμενος στόλος δεν υπάρχει να αξιοποιηθεί για τις ανάγκες της πόλης εν μέσω κορονοϊού».
Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε και ο επικεφαλής της παράταξης «Μένουμε Θεσσαλονίκη», Γιώργος Ρακκάς. «Εδώ κάναμε συζητήσεις πόσο θα κοστίσουν τα λεωφορεία στον δήμο. Δεν ακούσαμε όμως ούτε πόσο είναι το κόστος μεταφοράς, ούτε το κόστος φύλαξης. Αυτό το κόστος που μάθαμε μετά από τα ΜΜΕ, είναι πολύ μεγάλο, ξεπερνάει το 50% της αξίας των οχημάτων. Δημιουργεί ζήτημα στη σχέση κόστους-οφέλους».
«Επομένως ή δεν ξέρατε πόσο θα κοστίσει η μεταφορά και η φύλαξη, είτε ξέρατε και δεν το θίξατε. Κατά συνέπεια πιστεύω ότι οι διαδικασίες μέσα από τις οποίες συζητήθηκε το ζήτημα αυτό, είναι ελλιπείς. Πώς να μην είναι, όταν έχετε μπλέξει την πολιτική συζήτηση με το πολιτικό μάρκετινγκ;», ξεκαθάρισε ο κ. Ρακκάς.
Ζήτημα με το τελικό κόστος αγοράς των 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων από τον δήμο Λειψίας για λογαριασμό του ΟΑΣΘ, διαπιστώνουν παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, κατά τη σημερινή τηλεδιάσκεψη του Σώματος και κατόπιν αναφορών του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα, για τις κινήσεις του προς την ενίσχυση του στόλου εν μέσω πανδημίας.
Ο επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα», Βασίλης Γάκης, αφού υπενθύμισε πως υποστήριξε την πρωτοβουλία του Κωνσταντίνου Ζέρβα για την αγορά των 50 μεταχειρισμένων λεωφορείων για λογαριασμό του ΟΑΣΘ και παρότι αναγνώρισε «τις προσπάθειες οι οποίες καταβάλλονται από τον ΟΑΣΘ», κατήγγειλε ότι σε πρόσφατα δημοσιεύματα, όπως άλλωστε έγραψε πρώτο το makthes.gr (διαβάστε ΕΔΩ), ενημερώθηκε «για ένα υπέρογκο ποσό για το οποίο θα επιβαρυνθεί ο ΟΑΣΘ, της τάξεως των 372.000 ευρώ» καθώς επίσης και για «111.000 ευρώ για τη συντήρησή τους». Υπό αυτό το πρίσμα και δεδομένου ότι τα περισσότερα από τα 50 λεωφορεία δεν έχουν δρομολογηθεί στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Γάκης τόνισε ότι «ο απαιτούμενος στόλος δεν υπάρχει να αξιοποιηθεί για τις ανάγκες της πόλης εν μέσω κορονοϊού».
Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε και ο επικεφαλής της παράταξης «Μένουμε Θεσσαλονίκη», Γιώργος Ρακκάς. «Εδώ κάναμε συζητήσεις πόσο θα κοστίσουν τα λεωφορεία στον δήμο. Δεν ακούσαμε όμως ούτε πόσο είναι το κόστος μεταφοράς, ούτε το κόστος φύλαξης. Αυτό το κόστος που μάθαμε μετά από τα ΜΜΕ, είναι πολύ μεγάλο, ξεπερνάει το 50% της αξίας των οχημάτων. Δημιουργεί ζήτημα στη σχέση κόστους-οφέλους».
«Επομένως ή δεν ξέρατε πόσο θα κοστίσει η μεταφορά και η φύλαξη, είτε ξέρατε και δεν το θίξατε. Κατά συνέπεια πιστεύω ότι οι διαδικασίες μέσα από τις οποίες συζητήθηκε το ζήτημα αυτό, είναι ελλιπείς. Πώς να μην είναι, όταν έχετε μπλέξει την πολιτική συζήτηση με το πολιτικό μάρκετινγκ;», ξεκαθάρισε ο κ. Ρακκάς.
ΣΧΟΛΙΑ