Θεσσαλονίκη: Έπεσαν σοβάδες στο 3ο ΓΕΛ – «Από θαύμα δεν τραυματίστηκε κανείς» (φωτ.)
26/09/2024 17:29
26/09/2024 17:29
Ανάστατοι είναι οι γονείς του 3ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης όπου σήμερα, εν ώρα μαθήματος, έπεσαν σοβάδες και από τύχη… δεν τραυματίστηκε κανείς.
Όπως μεταφέρει στο makthes.gr η Βάσω Κοχλιαρίδου, μέλος του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων στο 3ο ΓΕΛ «Κατά τη διάρκεια του μαθήματος της πρώτης τάξης του Λυκείου, αποκολλήθηκε σοβάς από το ταβάνι και έπεσε ελάχιστα μακριά από το παιδί που καθόταν στο θρανίο του. Ζητούμε τα αυτονόητα, τα παιδιά μας να είναι ασφαλή, να έχουν δασκάλους και να μην κινδυνεύουν». Η ίδια συμπληρώνει πως "Κλιμάκιο της Τεχνικής Υπηρεσίας πέρασε από το σχολείο με την έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά έκτοτε δεν είχαμε καμία ενημέρωση ή επιδιόρθωση των ζημιών. Ζητάμε ασφαλή εκπαίδευση για τα παιδιά μας και τους εκπαιδευτικούς".
Από την πλευρά της η αντιδήμαρχος Παιδείας του δήμου Θεσσαλονίκης, Έφη Θεοδωράκη με δηλώσεις στο makthes.gr σημειώνει πως «Έχει γίνει αυτοψία από τους μηχανικούς της αντιδημαρχίας Τεχνικών Έργων και αύριο δεν θα γίνουν μαθήματα στη συγκεκριμένη τάξη ώστε να γίνουν επισκευές. Έχουμε παλιά κτίρια και παλιά σχολεία στην πόλη. Συστηματικά στέλνουμε επιστολές στο υπουργείο, ζητώντας την αύξηση χρηματοδότησης για τις συντηρήσεις των σχολείων. Ευτυχώς, κανένα παιδί δεν τραυματίστηκε».
Η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας σημειώνει για το θέμα πως "Άλλο ένα περιστατικό, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα σημειώθηκε σήμερα σε σχολείο της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, στο συγκρότημα του 3ου Γυμνασίου και 3ου Λυκείου Θεσσαλονίκης, έπεσαν σοβάδες από το ταβάνι, την ώρα του μαθήματος. Από τύχη, και καθώς απουσίαζαν κάποιοι μαθητές, δεν κάθονταν στα συγκεκριμένα θρανία μαθητές.
Πρόκειται για το σχολείο, στο οποίο η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, αποφάσισαν να μεταφέρουν και το Διαπολοτισμικό Λύκειο, παρά τις αντιδράσεις των γονέων και των εκπαιδευτικών που τόνιζαν τα προβλήματα λειτουργίας και υποδομών που ήδη υπάρχουν και που θα πολλαπλασιαστούν με την συστέγαση. Μάλιστα, το καλοκαίρι μέσα στον Αύγουστο, ο Δήμος έστειλε συνεργεία για να γίνει διαχωρισμός αιθουσών με γυψοσανίδες, ενώ οι γονείς καταδείκνυαν τα προβλήματα που υπάρχουν στο κτίριο και την αυλή του σχολείου.
Σε όλα αυτά οι υπηρεσίες έδιναν υποσχέσεις για μελλοντικές παρεμβάσεις, αφού το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να δημιουργηθούν οι χώροι για να εγκατασταθεί το Διαπολιτισμικό Λύκειο. Θεωρούμε πως και αυτό το περιστατικό είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εγκατάλειψης από τις διοικήσεις των Δήμων και της χρόνιας υποχρηματοδότησης της Παιδείας. Απαιτούμε και διεκδικούμε: Πιστοποιητικά καταλληλότητας για όλα τα σχολικά κτίρια άμεσα. Ο ουσιαστικός ενδελεχής έλεγχος όλων των σχολικών μονάδων σε όλα τα επίπεδα (στατική επάρκεια – προσεισμικός έλεγχος – έξοδοι διαφυγής – πυρασφάλεια – ασφαλής ηλεκτρολογική εγκατάσταση – επάρκεια σε προαύλια και χώρους συγκέντρωσης). Κατασκευή νέων, ασφαλών και σύγχρονων σχολικών κτιρίων, αλλά και αναβάθμιση των σχολικών υποδομών για την εξυπηρέτηση των αυξημένων εκπαιδευτικών απαιτήσεων του 21ου αιώνα".
Ανάστατοι είναι οι γονείς του 3ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης όπου σήμερα, εν ώρα μαθήματος, έπεσαν σοβάδες και από τύχη… δεν τραυματίστηκε κανείς.
Όπως μεταφέρει στο makthes.gr η Βάσω Κοχλιαρίδου, μέλος του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων στο 3ο ΓΕΛ «Κατά τη διάρκεια του μαθήματος της πρώτης τάξης του Λυκείου, αποκολλήθηκε σοβάς από το ταβάνι και έπεσε ελάχιστα μακριά από το παιδί που καθόταν στο θρανίο του. Ζητούμε τα αυτονόητα, τα παιδιά μας να είναι ασφαλή, να έχουν δασκάλους και να μην κινδυνεύουν». Η ίδια συμπληρώνει πως "Κλιμάκιο της Τεχνικής Υπηρεσίας πέρασε από το σχολείο με την έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά έκτοτε δεν είχαμε καμία ενημέρωση ή επιδιόρθωση των ζημιών. Ζητάμε ασφαλή εκπαίδευση για τα παιδιά μας και τους εκπαιδευτικούς".
Από την πλευρά της η αντιδήμαρχος Παιδείας του δήμου Θεσσαλονίκης, Έφη Θεοδωράκη με δηλώσεις στο makthes.gr σημειώνει πως «Έχει γίνει αυτοψία από τους μηχανικούς της αντιδημαρχίας Τεχνικών Έργων και αύριο δεν θα γίνουν μαθήματα στη συγκεκριμένη τάξη ώστε να γίνουν επισκευές. Έχουμε παλιά κτίρια και παλιά σχολεία στην πόλη. Συστηματικά στέλνουμε επιστολές στο υπουργείο, ζητώντας την αύξηση χρηματοδότησης για τις συντηρήσεις των σχολείων. Ευτυχώς, κανένα παιδί δεν τραυματίστηκε».
Η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας σημειώνει για το θέμα πως "Άλλο ένα περιστατικό, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ατύχημα σημειώθηκε σήμερα σε σχολείο της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, στο συγκρότημα του 3ου Γυμνασίου και 3ου Λυκείου Θεσσαλονίκης, έπεσαν σοβάδες από το ταβάνι, την ώρα του μαθήματος. Από τύχη, και καθώς απουσίαζαν κάποιοι μαθητές, δεν κάθονταν στα συγκεκριμένα θρανία μαθητές.
Πρόκειται για το σχολείο, στο οποίο η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, αποφάσισαν να μεταφέρουν και το Διαπολοτισμικό Λύκειο, παρά τις αντιδράσεις των γονέων και των εκπαιδευτικών που τόνιζαν τα προβλήματα λειτουργίας και υποδομών που ήδη υπάρχουν και που θα πολλαπλασιαστούν με την συστέγαση. Μάλιστα, το καλοκαίρι μέσα στον Αύγουστο, ο Δήμος έστειλε συνεργεία για να γίνει διαχωρισμός αιθουσών με γυψοσανίδες, ενώ οι γονείς καταδείκνυαν τα προβλήματα που υπάρχουν στο κτίριο και την αυλή του σχολείου.
Σε όλα αυτά οι υπηρεσίες έδιναν υποσχέσεις για μελλοντικές παρεμβάσεις, αφού το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να δημιουργηθούν οι χώροι για να εγκατασταθεί το Διαπολιτισμικό Λύκειο. Θεωρούμε πως και αυτό το περιστατικό είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εγκατάλειψης από τις διοικήσεις των Δήμων και της χρόνιας υποχρηματοδότησης της Παιδείας. Απαιτούμε και διεκδικούμε: Πιστοποιητικά καταλληλότητας για όλα τα σχολικά κτίρια άμεσα. Ο ουσιαστικός ενδελεχής έλεγχος όλων των σχολικών μονάδων σε όλα τα επίπεδα (στατική επάρκεια – προσεισμικός έλεγχος – έξοδοι διαφυγής – πυρασφάλεια – ασφαλής ηλεκτρολογική εγκατάσταση – επάρκεια σε προαύλια και χώρους συγκέντρωσης). Κατασκευή νέων, ασφαλών και σύγχρονων σχολικών κτιρίων, αλλά και αναβάθμιση των σχολικών υποδομών για την εξυπηρέτηση των αυξημένων εκπαιδευτικών απαιτήσεων του 21ου αιώνα".
ΣΧΟΛΙΑ