Θεσσαλονίκη: «Eπίθεση» Πατουλίδου στην Ένωση Ξενοδόχων - Έθεσε όρους για συνεργασία
29/02/2024 12:31
29/02/2024 12:31
Η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, σήκωσε το γάντι που της πέταξε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η οποία επανειλημμένα έχει ασκήσει κριτική για «μη τεχνοκρατικό τρόπο» διοίκησης του Ο.Τ.Θ. και, από την απολογιστική εκδήλωση για το 2023, κάλεσε την Ε.Ξ.Θ. να συνεργαστεί, ώστε μαζί και με το Δήμο να ανατεθεί στην AQ Strategy, το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.
Η κα. Πατουλίδου, της οποίας η θητεία λήγει στις 13 Μαρτίου 2024 οπότε και θα διεξαχθεί η συνέλευση του Οργανισμού για την εκλογή νέου δ.σ., σε έντονο ύφος κάλεσε σε συνεργασία την Ε.Ξ.Θ. προκειμένου, μαζί με το Δήμο Θεσσαλονίκης, να συμφωνήσουν στον τρόπο κάλυψης της δαπάνης, που συνεπάγεται η ανάθεση στην AQ Strategy, του 5ετούς σχεδίου για τη Θεσσαλονίκη. Επίσης, αναφέρθηκε στην σχετική επιστολή που είχε σταλεί σε αυτή (πριν ένα χρόνο) από την Ένωση, για να πει ότι θα συμφωνήσει σε μία από κοινού ανάθεση, μόνο αν πρόκειται για ένα διαπιστωμένα τεχνοκρατικό σχήμα.
Η πρόεδρος του Ο.Τ.Θ. συνέχισε να κτυπάει καμπανάκια, λέγοντας ότι σύνθημα του Οργανισμού είναι, ότι «το ήθος γεννάει πλούτο», αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν θα δεχθεί άλλες επιθέσεις στο πρόσωπό της. Βεβαίως, αυτό θα εξαρτηθεί από το εάν θα επανεκλεγεί πρόεδρος του Ο.Τ.Θ., στην επικείμενη διαδικασία.
Να σημειωθεί ότι η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, τον Οκτώβριο του 2019 αποχώρησε από τον Ο.Τ.Θ. επειδή δεν υπήρχε στρατηγικό σχέδιο δράσης για την προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, όπως και είχε υποστηρίξει.
Ο απολογισμός του 2023- Νέες αγορές
Το 2023 ήταν η χρονιά που ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, προσέγγισε για πρώτη φορά, με στοχευμένες ενέργειες , τις αγορές της Πολωνίας, της Σουηδίας και της Σερβίας, στο πλαίσιο ενός προγράμματος που αφορούσε στην προβολή της τουριστικής Θεσσαλονίκης σε συνολικά 12 χώρες του εξωτερικού.
Για τον Ο.Τ.Θ, που προσπαθεί να κτίσει γέφυρες σταθερών συνεργασιών με σειρά τουριστικών φορέων, το 2023 έκλεισε με περισσότερες από 100 δράσεις, που αφορούσαν συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις, φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και bloggers, πολλά workshops, υποστήριξη αθλητικών και τοπικών διοργανώσεων, εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες, αλλά και την κυκλοφορία του Λευκώματος για τη «Θεσσαλονίκη- Μωσαϊκό Πολιτισμών», με συγγραφέα την καθηγήτρια Μαρία Ευθυμίου.
Όλες τις πρωτοβουλίες που ανέπτυξε το 2023, αλλά και τις δράσεις που υλοποίησε ο Οργανισμός , παρουσίασε η πρόεδρος του Ο.Τ.Θ, και αντιπεριφέρειαρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.
Η κα. Πατουλίδου, λίγες ημέρες πριν ολοκληρωθεί η θητεία του διοικητικού συμβουλίου του Ο.Τ.Θ., (στις 13 Μαρτίου 2024), έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις προσπάθειες διεύρυνσης του Οργανισμού και της στενότερης συνεργασίας με κλαδικούς φορείς αλλά και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης. Έτσι, μέσα στο 2023, προστέθηκαν τρία νέα μέλη στον Ο.Τ.Θ., οι Δήμοι Παύλου Μελά και Λαγκαδά, αλλά και ο ταξιδιωτικός οργανισμός Business Travel.
Το 2023, όπως υποστηρίχθηκε, ήταν η πρώτη χρονιά που η Θεσσαλονίκη είχε συνεχή ροή τουρισμού, ενώ όπως τόνισε η κα. Πατουλίδου, το σύνθημα του Ο.Τ.Θ. είναι «το ήθος γεννάει πλούτο», με τον Οργανισμό να πλαισιώνεται από τεχνοκράτες.
Στόχος του Οργανισμού είναι, να αναδειχθεί η πόλη σε ένα «βιώσιμο, σύγχρονο, city break προορισμό και στις 4 Εποχές του χρόνου».
Σταχυολογώντας τις δράσεις, θα πρόσθετε κανείς πως ο Ο.Τ.Θ. προσπάθησε να δείξει πως η Θεσσαλονίκη είναι μία «ανοικτή προς όλους» πόλη, μία πόλη που καλοδέχεται και φιλοξενείς, δίχως διακρίσεις, όλους ανεξαιρέτως του επισκέπτες.
Έτσι, όπως φαίνεται, ο Ο.Τ.Θ. προσπάθησε να περάσει το μήνυμα ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η πόλη της γαστρονομίας και της πλούσιας ιστορίας, αλλά είναι και μία ανοικτή πόλη, που δεν κάνει κανενός είδους διακρίσεις. Πιο συγκεκριμένα, υπήρξαν δράσεις που στόχευαν στην κοινότητα των ΛΟΑΤΚΙ, στα άτομα τρίτης ηλικίας και στους λεγόμενους silver tourists, στους digital nomads, αλλά και γαστρονομικά οδοιπορικά για τους foodies.
O Oργανισμός, συχνά σε συνεργασία με τον Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, αλλά τον ΟΛΘ, τους Τουριστικούς Οργανισμούς Χαλκιδικής και Πιερίας, όπως επίσης με τις αεροπορικές εταιρείες Aegean και Jet2, συμμετείχε σε αρκετές εκθέσεις στο εξωτερικό αλλά και ειδικές διοργανώσεις, έχοντας και την υποστήριξη των κατά τόπους Γραφείων του ΕΟΤ.
Σε 12 χώρες του εξωτερικού
Οι δράσεις που αφορούσαν προβολή της Θεσσαλονίκης σε αγορές του εξωτερικού, στράφηκαν στις εξής χώρες: Μεγάλη Βρετανία, Ισραήλ, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Γερμανία, Αυστρία, Σερβία, Ισπανία, ΗΠΑ, Ρουμανία, Πολωνία και Σουηδία.
Σε ό,τι αφορά στις εκθέσεις, μετείχε στην W.T.M. του Λονδίνου, στην Ι.Μ.Τ.Μ. του Τελ Αβίβ, στην Bit του Μιλάνο, σε δύο εκθέσεις στη Γερμανία, Ι.Τ.Β. του Βερολίνου και στην f.re.e, του Μονάχου, αλλά και στην μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού κρουαζιέρας στον κόσμο, στην αμερικανική Sea Trade Cruise Global. Βεβαίως και συμμετείχε στην Philoxenia 2023, με σειρά δράσεων .
Από τις πολλές δράσεις του 2023, ξεχωρίζει η υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με τον Οργανισμό Τουρισμού Βελιγραδίου αλλά και την έντονη προβολή της Θεσσαλονίκης, στα social media, με digital campaigns, αλλά και σε μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Σημειώνεται ότι ο απολογισμός του Ο.Τ.Θ. για το 2023, παρουσιάσθηκε και με video που προβλήθηκε στην ειδική εκδήλωση που έγινε στο ΜΟΜus- Mουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
Η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, σήκωσε το γάντι που της πέταξε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η οποία επανειλημμένα έχει ασκήσει κριτική για «μη τεχνοκρατικό τρόπο» διοίκησης του Ο.Τ.Θ. και, από την απολογιστική εκδήλωση για το 2023, κάλεσε την Ε.Ξ.Θ. να συνεργαστεί, ώστε μαζί και με το Δήμο να ανατεθεί στην AQ Strategy, το στρατηγικό σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.
Η κα. Πατουλίδου, της οποίας η θητεία λήγει στις 13 Μαρτίου 2024 οπότε και θα διεξαχθεί η συνέλευση του Οργανισμού για την εκλογή νέου δ.σ., σε έντονο ύφος κάλεσε σε συνεργασία την Ε.Ξ.Θ. προκειμένου, μαζί με το Δήμο Θεσσαλονίκης, να συμφωνήσουν στον τρόπο κάλυψης της δαπάνης, που συνεπάγεται η ανάθεση στην AQ Strategy, του 5ετούς σχεδίου για τη Θεσσαλονίκη. Επίσης, αναφέρθηκε στην σχετική επιστολή που είχε σταλεί σε αυτή (πριν ένα χρόνο) από την Ένωση, για να πει ότι θα συμφωνήσει σε μία από κοινού ανάθεση, μόνο αν πρόκειται για ένα διαπιστωμένα τεχνοκρατικό σχήμα.
Η πρόεδρος του Ο.Τ.Θ. συνέχισε να κτυπάει καμπανάκια, λέγοντας ότι σύνθημα του Οργανισμού είναι, ότι «το ήθος γεννάει πλούτο», αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν θα δεχθεί άλλες επιθέσεις στο πρόσωπό της. Βεβαίως, αυτό θα εξαρτηθεί από το εάν θα επανεκλεγεί πρόεδρος του Ο.Τ.Θ., στην επικείμενη διαδικασία.
Να σημειωθεί ότι η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, τον Οκτώβριο του 2019 αποχώρησε από τον Ο.Τ.Θ. επειδή δεν υπήρχε στρατηγικό σχέδιο δράσης για την προβολή της Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό, όπως και είχε υποστηρίξει.
Ο απολογισμός του 2023- Νέες αγορές
Το 2023 ήταν η χρονιά που ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, προσέγγισε για πρώτη φορά, με στοχευμένες ενέργειες , τις αγορές της Πολωνίας, της Σουηδίας και της Σερβίας, στο πλαίσιο ενός προγράμματος που αφορούσε στην προβολή της τουριστικής Θεσσαλονίκης σε συνολικά 12 χώρες του εξωτερικού.
Για τον Ο.Τ.Θ, που προσπαθεί να κτίσει γέφυρες σταθερών συνεργασιών με σειρά τουριστικών φορέων, το 2023 έκλεισε με περισσότερες από 100 δράσεις, που αφορούσαν συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις, φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και bloggers, πολλά workshops, υποστήριξη αθλητικών και τοπικών διοργανώσεων, εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες, αλλά και την κυκλοφορία του Λευκώματος για τη «Θεσσαλονίκη- Μωσαϊκό Πολιτισμών», με συγγραφέα την καθηγήτρια Μαρία Ευθυμίου.
Όλες τις πρωτοβουλίες που ανέπτυξε το 2023, αλλά και τις δράσεις που υλοποίησε ο Οργανισμός , παρουσίασε η πρόεδρος του Ο.Τ.Θ, και αντιπεριφέρειαρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.
Η κα. Πατουλίδου, λίγες ημέρες πριν ολοκληρωθεί η θητεία του διοικητικού συμβουλίου του Ο.Τ.Θ., (στις 13 Μαρτίου 2024), έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις προσπάθειες διεύρυνσης του Οργανισμού και της στενότερης συνεργασίας με κλαδικούς φορείς αλλά και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης. Έτσι, μέσα στο 2023, προστέθηκαν τρία νέα μέλη στον Ο.Τ.Θ., οι Δήμοι Παύλου Μελά και Λαγκαδά, αλλά και ο ταξιδιωτικός οργανισμός Business Travel.
Το 2023, όπως υποστηρίχθηκε, ήταν η πρώτη χρονιά που η Θεσσαλονίκη είχε συνεχή ροή τουρισμού, ενώ όπως τόνισε η κα. Πατουλίδου, το σύνθημα του Ο.Τ.Θ. είναι «το ήθος γεννάει πλούτο», με τον Οργανισμό να πλαισιώνεται από τεχνοκράτες.
Στόχος του Οργανισμού είναι, να αναδειχθεί η πόλη σε ένα «βιώσιμο, σύγχρονο, city break προορισμό και στις 4 Εποχές του χρόνου».
Σταχυολογώντας τις δράσεις, θα πρόσθετε κανείς πως ο Ο.Τ.Θ. προσπάθησε να δείξει πως η Θεσσαλονίκη είναι μία «ανοικτή προς όλους» πόλη, μία πόλη που καλοδέχεται και φιλοξενείς, δίχως διακρίσεις, όλους ανεξαιρέτως του επισκέπτες.
Έτσι, όπως φαίνεται, ο Ο.Τ.Θ. προσπάθησε να περάσει το μήνυμα ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η πόλη της γαστρονομίας και της πλούσιας ιστορίας, αλλά είναι και μία ανοικτή πόλη, που δεν κάνει κανενός είδους διακρίσεις. Πιο συγκεκριμένα, υπήρξαν δράσεις που στόχευαν στην κοινότητα των ΛΟΑΤΚΙ, στα άτομα τρίτης ηλικίας και στους λεγόμενους silver tourists, στους digital nomads, αλλά και γαστρονομικά οδοιπορικά για τους foodies.
O Oργανισμός, συχνά σε συνεργασία με τον Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας, αλλά τον ΟΛΘ, τους Τουριστικούς Οργανισμούς Χαλκιδικής και Πιερίας, όπως επίσης με τις αεροπορικές εταιρείες Aegean και Jet2, συμμετείχε σε αρκετές εκθέσεις στο εξωτερικό αλλά και ειδικές διοργανώσεις, έχοντας και την υποστήριξη των κατά τόπους Γραφείων του ΕΟΤ.
Σε 12 χώρες του εξωτερικού
Οι δράσεις που αφορούσαν προβολή της Θεσσαλονίκης σε αγορές του εξωτερικού, στράφηκαν στις εξής χώρες: Μεγάλη Βρετανία, Ισραήλ, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Γερμανία, Αυστρία, Σερβία, Ισπανία, ΗΠΑ, Ρουμανία, Πολωνία και Σουηδία.
Σε ό,τι αφορά στις εκθέσεις, μετείχε στην W.T.M. του Λονδίνου, στην Ι.Μ.Τ.Μ. του Τελ Αβίβ, στην Bit του Μιλάνο, σε δύο εκθέσεις στη Γερμανία, Ι.Τ.Β. του Βερολίνου και στην f.re.e, του Μονάχου, αλλά και στην μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού κρουαζιέρας στον κόσμο, στην αμερικανική Sea Trade Cruise Global. Βεβαίως και συμμετείχε στην Philoxenia 2023, με σειρά δράσεων .
Από τις πολλές δράσεις του 2023, ξεχωρίζει η υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με τον Οργανισμό Τουρισμού Βελιγραδίου αλλά και την έντονη προβολή της Θεσσαλονίκης, στα social media, με digital campaigns, αλλά και σε μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Σημειώνεται ότι ο απολογισμός του Ο.Τ.Θ. για το 2023, παρουσιάσθηκε και με video που προβλήθηκε στην ειδική εκδήλωση που έγινε στο ΜΟΜus- Mουσείο Σύγχρονης Τέχνης.
ΣΧΟΛΙΑ