Thessaloniki Helexpo Forum: Αντιπαράθεση Καραμανλή - Παππά για το μετρό
18/09/2020 17:02
18/09/2020 17:02
Το χροοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του μετρό προκάλεσε αντιπαράθεση του υπουργού μεταφορών Κωστα Καραμανλή και του Νίκου Παππά. Ο τομεάρχης μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ προανήγγειλε την κατάθεση ερώτησης από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με την οποία θα ζητά να δοθεί στη δημοσιότητα η μελέτη που να αποδεικνύει πως θα ολοκληρωθεί το μετρό το 2023.
"Ξηλώσατε ότι είχαμε αρχίσει, η πρόοδος των εργασιών του έργου όταν παραλάβαμε ήταν στο 30% και το παραδώσαμε στο 75%, για το 2023 δεν υπάρχει μελέτη αλλά εκτίμηση χρονοδιαγράμματος", ανέφερε.
"Είχατε οριστική μελέτη επιπέδου 1 την οποία δεν είχε υπογράψει υπηρεσία, τη φέρατε στο διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό και την περάσατε, υπάρχουν και νομικές προεκτάσεις σε αυτό αλλά δεν θέλαμε να το τραβήξουμε", απάντησε ο Κώστας Καραμανλής. Προέτρεψε μάλιστα τον ΣΥΡΙΖΑ να καταθέσει ερώτηση στη Βουλή για να παρουσιαστούν όλα τα στοιχεία. Καταλήγοντας, ανέφερε πως δεν υπήρχε μέχρι τον Μάιο του 2019 οριστική μελέτη επιπέδου 2.
Στην συζήτηση προσπάθησε να παρέμβει από το κοινό που παρακολουθούσε το πάνελ ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος, κάτι που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του κ.Καραμανλή. Απευθυνόμενος στον κ.Μυλόπουλο ανέφερε πως "δεν είναι καφενείο εδώ, είναι η ΔΕΘ, δεν κάνω διάλογο μαζί σας, στα αμφιθέατρα του πανεπιστημίου δεν διακόπτουμε".
Ο Γιάννης Μυλόπουλος εν τέλει έστειλε ηλεκτρονικά την ερώτησή του που απευθυνόταν στον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό, Νίκο Ταχιάο. "Ο μελετητής του έργου, ο κ.Βέττας σας διέψευσε σε δημόσια εκδήλωση στο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Είπε ότι τεχνική λύση υπήρχε και η οριστική μελέτη είχε κατατεθεί αλλά εσείς με πολιτική απόφαση την γυρίσατε πίσω, σήμερα βάσει ποιας μελέτης, ποιας συμφωνίας με τον ανάδοχο και ποιου χρονοδιαγράμματος προσδιορίζετε τον χρόνο ολοκλήρωσης του έργου το 2023;", ανέφερε στην ερώτησή του. Ο Νίκος Ταχιάος στην απάντησή του αναρωτήθηκε αν στην προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό μιλούσαν μεταξύ τους καθώς "την μελέτη στον κ.Βέττα την επέστρεψε ο προηγούμενος διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, ο κ.Παπαδόπουλος".
Το χροοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του μετρό προκάλεσε αντιπαράθεση του υπουργού μεταφορών Κωστα Καραμανλή και του Νίκου Παππά. Ο τομεάρχης μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ προανήγγειλε την κατάθεση ερώτησης από το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με την οποία θα ζητά να δοθεί στη δημοσιότητα η μελέτη που να αποδεικνύει πως θα ολοκληρωθεί το μετρό το 2023.
"Ξηλώσατε ότι είχαμε αρχίσει, η πρόοδος των εργασιών του έργου όταν παραλάβαμε ήταν στο 30% και το παραδώσαμε στο 75%, για το 2023 δεν υπάρχει μελέτη αλλά εκτίμηση χρονοδιαγράμματος", ανέφερε.
"Είχατε οριστική μελέτη επιπέδου 1 την οποία δεν είχε υπογράψει υπηρεσία, τη φέρατε στο διοικητικό συμβούλιο της Αττικό Μετρό και την περάσατε, υπάρχουν και νομικές προεκτάσεις σε αυτό αλλά δεν θέλαμε να το τραβήξουμε", απάντησε ο Κώστας Καραμανλής. Προέτρεψε μάλιστα τον ΣΥΡΙΖΑ να καταθέσει ερώτηση στη Βουλή για να παρουσιαστούν όλα τα στοιχεία. Καταλήγοντας, ανέφερε πως δεν υπήρχε μέχρι τον Μάιο του 2019 οριστική μελέτη επιπέδου 2.
Στην συζήτηση προσπάθησε να παρέμβει από το κοινό που παρακολουθούσε το πάνελ ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος, κάτι που προκάλεσε την έντονη αντίδραση του κ.Καραμανλή. Απευθυνόμενος στον κ.Μυλόπουλο ανέφερε πως "δεν είναι καφενείο εδώ, είναι η ΔΕΘ, δεν κάνω διάλογο μαζί σας, στα αμφιθέατρα του πανεπιστημίου δεν διακόπτουμε".
Ο Γιάννης Μυλόπουλος εν τέλει έστειλε ηλεκτρονικά την ερώτησή του που απευθυνόταν στον διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό, Νίκο Ταχιάο. "Ο μελετητής του έργου, ο κ.Βέττας σας διέψευσε σε δημόσια εκδήλωση στο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Είπε ότι τεχνική λύση υπήρχε και η οριστική μελέτη είχε κατατεθεί αλλά εσείς με πολιτική απόφαση την γυρίσατε πίσω, σήμερα βάσει ποιας μελέτης, ποιας συμφωνίας με τον ανάδοχο και ποιου χρονοδιαγράμματος προσδιορίζετε τον χρόνο ολοκλήρωσης του έργου το 2023;", ανέφερε στην ερώτησή του. Ο Νίκος Ταχιάος στην απάντησή του αναρωτήθηκε αν στην προηγούμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό μιλούσαν μεταξύ τους καθώς "την μελέτη στον κ.Βέττα την επέστρεψε ο προηγούμενος διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, ο κ.Παπαδόπουλος".
ΣΧΟΛΙΑ